میز پلاستیکی حیاط

صبا به عنوان برندی معروف در بازار میز و صندلی کشور می باشد. بسیاری از افراد که به دنبال صندلی و میز پلاستیکی صبا می باشند، در واقع قیمت ارزان را ملاک انتخاب قرار نداده اند، بلکه به کیفیت و ماندگاری کالا توجه کرده اند. می کوشیم با داشتن کیفیت بالا، گزینه اول در بورس بازار پلاستیک باشیم.

انواع میز و صندلی در بازار کدام است؟

میز و صندلی در انواع جنس های پلاستیکی، فلزی، چوبی و شیشه ای در بازار وجود دارد.

هر کدام از این جنس ها مشتری مخصوص و کاربری ویژه ای در خانه دارند. بیشتر افراد میز شیشه ای و چوبی را برای کاربرد تزئینی در محیط به کار می گیرند. در حالیکه میز و صندلی پلاستیکی و فلزی کاربرد عمومی تری دارد و در بیشتر محیط های رسمی و غیر رسمی مورد استفاده قرار می گیرد.

صندلی پلاستیکی

نوع فلزی و پلاستیکی فروش بیشتری نسبت به بقیه دارند و در عین حال هر کدام نسبت به دیگری دارای مزایا و معایبی هستند.

مثلا میز و صندلی فلزی دارای وزن سنگین تر، تنوع طرح و رنگ کمتر و در عین حال استحکام و مقاومت بالاتری می باشد، اما میز و صندلی پلاستیکی دارای تنوع طرح و رنگ بیشتر و استحکام کمتر می باشد.

صندلی پلاستیکی

همچنین نوع پلاستیکی در معرض خطر خوردگی و زنگ زدگی نمی باشد و قیمت ارزان تری نیز دارد. از این رو بیشترین فروش میز و صندلی در بازار متعلق به جنس پلاستیکی می باشد که مورد پسند اکثر مشتریان است.

خرید میز پلاستیکی صبا با قیمت ارزان چگونه ممکن است؟

میز پلاستیکی صبا به عنوان برندی که سالهاست توانسته به خوبی اعتماد مشتریان را به خود جلب کند، ارائه دهنده تنوع طرح و رنگ بسیار خوب برای تامین بسیاری از سلایق بازار پلاستیک می باشد و به طور کلی می توان گفت در بورس بازار پلاستیک به خوبی شناخته شده است.

صندلی پلاستیکی

زمانی که مشتری به دنبال صندلی و میز پلاستیکی صبا می باشد، در واقع قیمت ارزان را مد نظر قرار نداده است، بلکه کیفیت کار برایش مهم است. آنچنان که ضرب المثلی فرنگی در این زمینه می گوید، آنچنان پولدار نشده ام که بتوان جنس ارزان تهیه کنم!

میز پلاستیکی گرد

در واقع هرچه کیفیت میز پلاستیکی صبا بالاتر باشد، دیگر نیازی به تعویض میز بر اثر خرابی بعد از مدت کوتاه ۱ یا ۲ سال نداریم و به راحتی عمر مفید بین ۳ تا ۵ سال خواهد داشت و از این رو در هزینه ها نیز صرفه جویی می شود.

برند میز پلاستیکی صبا با به کارگیری مواد اولیه پلیمری با درصد خلوص بالا، انواع میزهای سفید، آبی، قرمز، زرد و اخرایی را در سایزهای ۸۰*۸۰، ۱۱۰*۸۰، ۱۳۰*۸۰ با ارتفاع حدودی بین ۷۰ تا ۷۵ سانتی متر در اختیار مشتریان قرار می دهد. این میزها دارای استحکام بسیار خوب، متناسب با سطحی که دارند، می باشند و از این رو قیمت آن نیز متناسب با مواد اولیه ای است که در تولید آن به کار گرفته می شود.

پس همواره باید بکوشیم ابتدا میز پلاستیکی با کیفیت را تشخیص دهیم، سپس مطابق با بودجه مالی خود خرید مناسب را انجام دهیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *