میز پلاستیکی رستورانی

انواع میز پلاستیکی رستورانی با طرح های فانتزی و کلاسیک به همراه صندلی مخصوص گزینه مناسبی برای ایجاد فضایی مناسب و لذت بخش در رستوران و هتل می باشد. این میز و صندلی ها با قیمت ارزان در بازار تهران قابل خرید می باشند.

انواع میز و صندلی ها مناسب فضای داخلی

به طور کلی میز و صندلی به عنوان ارکان جدایی ناپذیر در دکوراسیون داخلی و فضای باز به شمار می آیند. طبیعتا باید قبل از انتخاب صندلی و میز، دکور را به خوبی بشناسیم و بدانیم برای چه جایی باید چه نوع میز و صندلی را انتخاب کرد.

میز پلاستیکی رستورانی

بیشتر افراد برای فضای داخلی می خواهند نوعی از میز و صندلی را انتخاب کنند که بیشترین تطابق را از لحاظ رنگ و طرح با محیط داشته باشد. از این رو تنوع طرح و رنگ میز می تواند به عنوان گزینه ای خوب در خرید مشتری تلقی شود. به این صورت که صندلی ها هرچقدر تنوع بالایی داشته باشد، پاسخگوی سلایق بیشتری بوده و دکورهای بیشتری را پوشش می دهند.

دکور فضای داخلی می تواند کلاسیک برای کافه ها و رستوران ها، اسپرت برای باشگاه ها و سالن ها، رسمی برای آموزشگاه ها و مدرن برای لابی ها باشد. از این رو باید مطابق با دکوری که داریم عمل کنیم.

میز پلاستیکی رستورانی

بسیاری از مشتریان به دنبال این هستند که با صرف کمترین هزینه فضایی شیک را برای خود به وجود بیاورند. از این رو پارامترهایی چون قیمت و دسترسی راحت و البته سبک وزن بودن میز و صندلی و جابجایی راحت آن برای اینکه بتوانند دکور را در مدت کوتاهی عوض کنند، از اهمیت بالایی برایشان برخوردار می باشد.

مقاومت و کیفیت میز و صندلی نیز از اهمیت بالایی در این انتخاب برخوردار می باشد، زیرا با توجه به فضای باز و یا بسته، باید از جنس با کیفیت یا متوسط استفاده کرد. به عنوان مثال در فضای باز که میز و صندلی بیشتر در معرض رطوبت و بارش باران و آفتاب می باشد، باید از کیفیت بسیار مطلوب برخوردار باشد تا بعد از مدت کوتاهی دچار شکنندگی نشود.

حمل راحت میز و صندلی پلاستیکی

نوعی از میز و صندلی که در بازار بسیار جایگاه خوبی را کسب کرده است، میز و صندلی پلاستیکی می باشد. جنس پلاستیکی نسبت به نوع فلزی و چوبی دارای قیمت کمتری می باشد. البته تنها قیمت نیست که باعث فروش بیشتر آن شده است، بلکه وزن سبک و جابجایی راحت آن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

میز پلاستیکی رستورانی

میز پلاستیکی به همراه صندلی مخصوص خود در انواع دو نفره تا شش نفره ارائه می شود. این میز و صندلی ها از لحاظ رنگ و طرح با یکدیگر تناسب دارند تا دکوراسیون خوبی را در محیط خلق کنند. البته تغییر دکوراسیون در مدت زمان کم که فقط راحت بودن آن مخصوص نوع پلاستیکی هست، می تواند در تجدید روحیه و خلق احساس بهتر بسیار موثر باشد.

انواع میز پلاستیکی رستورانی

میز پلاستیکی رستورانی دارای انواع بسیار زیادی از لحاظ طرح و رنگ و اندازه می باشد. برخی از این میزها تاشو و برخی نیز دارای پایه ثابت می باشند. صندلی و میز پلاستیکی رستورانی در برخی مواقع دارای پایه های فلزی بوده و فقط سینی میز (صفحه میز) از جنس پلاستیک می باشد.

میز پلاستیکی رستورانی

این میزها در نوع مستطیلی دارای طول ۱۳۰ در عرض ۸۰ و ارتفاع ۷۰ سانتی متر، و در نوع مربع دارای طول و عرض ۸۰ در ۸۰ و ارتفاع ۷۳ سانتی متر می باشند.

میز پلاستیکی رستورانی

میز پلاستیکی رستورانی جنس پلاستیکی دارای وزن بسیار سبک تری نسبت به نوع فلزی و چوبی می باشد و در رنگ های سبز و سفید بیشترین فروش را دارد.

میز پلاستیکی رستورانی

این میز و صندلی ها دارای قیمت بسیار ارزانی می باشند و خرید آنها برای ایجاد دکوری مناسب و شیک در فضای رستوران بسیار مقرون به صرفه است.

قیمت میز و صندلی در بازار تهران

میز و صندلی در رستوران و یا مغازه ها به عنوان گزینه ای بسیار کلیدی در جذب مشتری به شمار می روند، زیرا که نوع چینش آنها و همچینن زیبایی آنها تاثیر بسیار زیادی در نگاه مشتری دارد.

میز پلاستیکی رستورانی

ممکن است بگویید صندلی و میز پلاستیکی رستورانی به دلیل قیمت ارزانی که دارند، باعث شوند مشتری به این فکر کند که فروشنده حاضر نیست برای مشتری خود خرج کند و به عبارتی برای او احترام قائل نیست، درحالیکه اینگونه نمی باشد، بلکه در واقعیت مشتری نگاهش بیشتر به کلیت دکوراسیون هست، تا اینکه فقط به یک گزینه، یعنی میز و صندلی بخواهد توجه کند.

در واقع صندلی و میز پلاستیکی رستورانی به دلیل بیشترین تطابق و هماهنگی که از لحاظ رنگ و طرح با محیط دارند، دکوراسیون متناسب تری را با دیگر اجزای محیط به وجود می آورند و برای فضاهایی چون رستوران و هتل و آبمیوه و بستنی فروشی  به عنوان گزینه اصلی می باشند. در برخی مواقع نیز میز و صندلی چوبی ممکن است به عنوان گزینه اول تلقی شود.

میز پلاستیکی رستورانی

قیمت ارزان به عنوان گزینه ای است که در بازار میز و صندلی تهران عاملی بسیار تعیین کننده در خرید مشتری می باشد. از این رو میز پلاستیکی رستورانی به عنوان کالایی مهم توسط تولید کننده با قیمت ارزان در تهران ارائه می شود تا بتوان به نیازهای تمام افرادی که قصد خرید عمده و یا حتی مصرف خانگی دارند، با قیمت ارزان پاسخ داد.

خرید انواع میز و صندلی به صورت عمده

برای خرید میز پلاستیکی رستورانی می توان به راحتی از طریق مسئول فروش شرکت کارخانه به صورت اینترنتی و یا مراجعه حضوری به فروشگاه شرکت کارخانه اقدام کرد.

میز پلاستیکی رستورانی

امروزه به دلیل اینکه افراد خرید اینترنتی را بر خرید حضوری ترجیح می دهند، شرکت کارخانه با داشتن زیرساخت قوی در فضای اینترنتی و شبکه های مجازی، سعی دارد به طور مستقیم با مشتری ها در ارتباط باشد تا بتواند قیمت ارزان را به همه مشتری ها ارائه دهد و خرید ارزان را برای همه فراهم آورد.

البته خرید و جستجوی اینترنتی باعث می شود که فرد ابتدا آگاهی لازم را در مورد انواع میز و صندلی پیدا کند و با دانستن قیمت آنها، ارزان ترین را به راحتی تشخیص دهد.

می توان به راحتی با مسئول فروش ارتباط برقرار کرد و با داشتن لیستی کامل از سایز، رنگ و طرح های میز پلاستیکی رستورانی، بهترین گزینه را انتخاب کرد.

فروش میز پلاستیکی با قیمت درب کارخانه

فروش میز و صندلی پلاستیکی با قیمت درب کارخانه از تهران میسر می باشد.

میز پلاستیکی رستورانی

این میزها و صندلی ها در انواع مدل های بدنه ساده و حصیری ارائه می شود و رنگ طرح حصیری آن قهوه ای می باشد. این میزها توسط شرکت کارخانه با استفاده از دستگاه تزریق پلاستیک طراحی و تولید می شود و با قیمت ارزان به صورت عمده ارائه می شود.

میز پلاستیکی رستورانی

البته برای مصرف کنندگان خانگی نیز در تعداد کم ارائه می شود. فروش این میزها به صورت اینترنتی و حضوری صورت می پذیرد که کافیست با مسئول فروش ارتباط برقرار کنید تا از جزئیات مطلع شوید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *