سطل زباله پلاستیکی خانگی

سطل زباله پلاستیکی خانگی به عنوان گزینه ای سبک و شیک برای آشپزخانه و اتاق کار می باشد. این سطل در انواع سایز بزرگ و کوچک با قیمت عمده فروشی شرکت کارخانه ارائه می شود.

انواع سطل زباله در بازار را از کجا ببینیم؟

بسیاری از سطل های زباله خانگی از جنس پلاستیک می باشند. علت آن نیز وزن سبک و رنگ شاد آن و تطابق بهتر آن با محیط آشپزخانه می باشد. همچنین دوام و ماندگاری آن در برابر همه شرایط آب و هوایی داخل و یا بیرون خانه نیز به عنوان یک مزیت اصلی محسوب می شود.

سطل آشغال پلاستیکی

سطل زباله را می توان از طریق سایت فروش شرکت کارخانه و ارتباط با مسئول فروش از طریق پیام رسان واتسآپ، تلگرام، ایمیل و… به صورت کاتالوگ به همراه لیست قیمت عمده فروشی دریافت کرد. این کاتالوگ ها باعث می شود تا با مدل های متفاوت آشنا شده و بهترین گزینه برای محیط کار یا زندگی را انتخاب کنیم.

همچنین برای کسانی که حضورا می خواهند سطل ها را مشاهده کنند، به راحتی آدرس و لوکیشن کارخانه و شرکت ارسال می شود تا بیایند در تهران همه محصولات رو ببینند و حضوری خرید خود را انجام دهند.

ابعاد سطل زباله پلاستیکی خانگی کوچک چقدر است؟

سطل زباله پدالی پلاستیکی دارای سایزهای زیر می باشند:

  • دهنه ۲۲*۲۰ با ارتفاع ۳۰
  • دهنه ۲۷*۲۵ با ارتفاع ۳۵
  • دهنه ۳۳*۳۰ با ارتفاع ۴۰
  • دهنه ۳۸*۳۶ با ارتفاع ۴۷

سطل زباله پلاستیکی

همچنین برخی از این سطل زباله پلاستیکی خانگی را می توان در سایز بزرگ با دهنه ۴۰*۴۰ با ارتفاع ۶۴ سانتی متر در رنگ های مشکی، زرد، قرمز و آبی از شرکت کارخانه تهیه کرد.

سطل زباله پلاستیکی

سطل زباله پلاستیکی خانگی درب ساده نیز دارای سایزهای زیر است:

  1. قطر ۳۶ و ارتفاع ۳۶
  2. قطر ۳۸ و ارتفاع ۴۰
  3. قطر ۴۶ و ارتفاع ۵۲

سطل زباله پلاستیکی

برخی از این سطل ها نیز دارای درب چرخشی بوده و سایز آنها بدین صورت است:

  1. دهانه ۲۲*۱۷ با ارتفاع ۳۴
  2. دهانه ۲۰*۱۷ با ارتفاع ۴۷
  3. دهانه ۳۴*۲۴ با ارتفاع ۵۷

سطل زباله پلاستیکی

قیمت ارزان سطل زباله را چگونه پیدا کنیم؟

خرید سطل زباله پلاستیکی خانگی را می توان از شرکت کارخانه با قیمت عمده فروشی و از طریق سایت اینترنتی آن انجام داد.

امروزه با رشد تکنولوژی و آسان بودن خرید اینترنتی، بسیاری از افراد برای شناخت از محصول مورد نظر خود و خرید آن، به اینترنت مراجعه می کنند. از این رو به راحتی می توانند تنوع وسیعی از سطل زباله و دیگر محصولات پلاستیکی را در سریع ترین زمان ممکن به همراه قیمت آن پیدا کرده و به راحتی قیمت ارزان را نیز تشخیص دهند.

سطل آشغال پلاستیکی

همواره شرکت کارخانه با داشتن حضوری جدی و زیرساختی قوی در فضای مجازی، می کوشد قیمت ارزان و خرید آگاهانه را برای همه مشتریان خود فراهم آورد.

از طریق ارتباط با مسئول و مشاور فروش می توان اطلاعات دقیق را در کمترین زمان ممکن کسب کرد و همچنین با داشتن لیستی کامل از انواع قیمت ها، می توان خرید ارزان را در اسرع وقت انجام داد. حتی اگر قصد خرید نداشته باشید، لازم است تا اطلاعات لازم را در مورد محصول پلاستیکی مورد نظر خود کسب کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *