میز پلاستیکی مربع

یکی از برندهای میز پلاستیکی محبوب در بازار پلاسکو برند ناصر می باشد. این برند ارائه دهنده انواع میز پلاستیکی مربع و مستطیلی و گرد و بیضی شکل با قیمت درب کارخانه می باشد. شما عزیزان می توانید این محصولات را از ما تامین کنید.

میز پلاستیکی مربع

میزهای پلاستیکی نسبت به نوع فلزی یا چوبی دارای وزن کمتر و در نهایت جابجایی راحت تر هستند. این میزها دارای دو نوع پایه ثابت و پایه تاشو می باشند که نوع تاشو بسیار برای سفر و تفریح مناسب می باشد.

میزهای پلاستیکی دارای تنوع رنگ و طرح بسیار بیشتری نسبت به بقیه میزها می باشند و همین مسئله باعث می شود تا بتوان انواع طرح و ایده دکوراسیون را با میز پلاستیکی در خانه و یا محیط اداری اجرا کرد.

میز پلاستیکی مسافرتی

میز پلاستیکی دارای مدل مربعی، مستطیلی، گرد و بیضی شکل می باشد. میز پلاستیکی مربع به عنوان یک مدل میز بسیار جاگیر در بیشتر محیط های کوچک به حساب می آید. این میز معمولا به همراه دو یا چهار صندلی می تواند یک فضیا نشستن بسیار مطلوب برای همه در محیط تفریحی فراهم کند.

میز پلاستیکی مربع معمولا با طول و عرض 80*80 و ارتفاع 75 سانتی متر توسط تولید کننده ها ارائه می شود. نوع تاشو نیز با همین ابعاد می باشد و در برخی مواقع ممکن است با طول و عرض 90*90 نیز ارائه شود.

با استفاده از چهار عدد صندلی و یک میز پلاستیکی مربع می توان در فضای آشپزخانه نیز جای نشستن را برای اعضای خانواده فراهم کرد.

میز پلاستیکی مربع توسط تولید کننده ها و برندهای معتبری به بازار ارائه شده است که یکی از آنها برند ناصر پلاستیک می باشد.

میز پلاستیکی ناصر

میز پلاستیکی ناصر به عنوان یک میز پلاستیکی بسیار باکیفیت با تنوع مدل بالا در بازار پلاسکو ایران شناخته می شود. این میزها دارای مدل های بدنه ساده و یا بدنه حصیری در نوع پایه ثابت و یا پایه تاشو ارائه شده اند.

میز پلاستیکی ناصر را می توان به همراه صندلی های هم رنگ و طرح آن تهیه کرد. این میز دارای مقاومت بسیار خوب در برابر آفتاب، باران و هوای سرد می باشد و دارای ماندگاری است. به همین دلیل به عنوان یک گزینه خوب برای فضای باز باغ و ویلا استفاده می شود.

میز پلاستیکی مستطیلی

میز پلاستیکی مربع ناصر در رنگ های زرد، قرمز، آبی، سبز، سفید، قهوه ای، نسکافه ای و مشکی ارائه می شود. البته میز بدنه حصیری فقط در رنگ های سفید، قهوه ای و طوسی ارائه می شود.

قیمت میز پلاستیکی ناصر

برای آگاهی از قیمت انواع میز پلاستیکی مربع و مستطیلی و گرد می توان به مسئول فروش شرکت کارخانه مراجعه کرد و لیست قیمت روز کارخانه را دریافت نمود.

امروزه جستجوی اینترنتی به عنوان یک کار بسیار آگاهانه قبل از خرید هر کالایی می باشد. به راحتی با یک سرچ ساده می توان قیمت انواع میز پلاستیکی ناصر را در فروشگاه های اینترنتی متفاوت مشاهده کرد و قیمت ارزان را پیدا نمود. شرکت کارخانه که ارائه دهنده این محصولات می باشد، ارزان ترین قیمت را ارائه می دهد. از طریق ارتباط با ما می توانید کاتالوگ انواع میز پلاستیکی ناصر و قیمت روز آنها را دریافت نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *