میز پلاستیکی مربع

ناصر پلاستیک به عنوان یکی از برندهای معتبر در حوزه تولید انواع میز پلاستیکی مربع ، مستطیلی و گرد با رنگ ها و طرح های متفاوت می باشد. می کوشیم کیفیت برتر را در کنار قیمت ارزان به مشتری ارائه دهیم.

اهمیت محصولات پلاستیکی در بازار

محصولات پلاستیکی به عنوان بهترین جایگزین برای جنس فلزی و چوبی می باشند. زیرا که هم وزن سبکی دارند و هم اینکه در معرض خطر پوسیدگی و زنگ زدگی نیستند. همچنین تنوع طرح و رنگ آن نیز باعث زیبایی محیط می شود.

میز پلاستیکی مربع

محصولات پلاستیکی از مواد اولیه پلیمری (پلی اتیلن و پلی پروپیلن) ساخته می شوند. این مواد ابتدا به صورت دانه های ریز گرانولی در دستگاه گرانول ساز در می آیند. سپس به صورت بسته بندی به بخش تولید آورده شده و در دستگاه تزریق پلاستیک قرار گرفته و تحت حرارت قرار می گیرند. آنگاه با استفاده از قالبی که وجود دارد به محصول پلاستیکی مورد نظر تبدیل می شوند.

میز پلاستیکی مربع

این محصولات پلاستیکی می توانند انواع زیر باشند:

و انواع بسیار متعددی از وسایل آشپزخانه که جنس پلاستیکی دارند و در سایزهای کوچک و بزرگ مورد استفاده قرار می گیرند.

میز پلاستیکی مربع

محصولات پلاستیکی به دلیل قیمت ارزان و همچنین کیفیت نسبتا خوب و قابلیت استفاده برای چندین بار، بسیار مورد اقبال مشتریان قرار دارند و بازار بسیار بزرگی را در تجارت جهانی به خود اختصاص داده اند.

میز و صندلی پلاستیکی در صدر فروش

در بازار لوازم دکوراسیون داخلی خانه، میز و صندلی به عنوان یکی از گزینه های اصلی به حساب می آیند. این میز و صندلی ها دارای انواع شیشه ای، چوبی، فلزی، فایبرگلاس و پلاستیکی می باشند.

میز پلاستیکی مربع

میز و صندلی پلاستیکی وزن بسیار سبک تری نسبت به نوع چوبی و فلزی دارند. از این رو جابجایی و حمل و نقل آنها برای تغییر دکوراسیون خانه به راحت ترین شکل ممکن می باشد. بیشتر این میزها در آشپزخانه، باغ، رستوران، محیط های آموزشی و محیط های کارگاهی مورد استفاده قرار می گیرند.

میز پلاستیکی مربع

به دلیل قیمت بسیار ارزان تر و کارآیی بیشتر و کاربرد گسترده تری که دارند، در صدر فروش بازار لوازم خانگی قرار گرفته اند. از این رو تولیدکنندگان نیز با استفاده از قالب های متفاوت در دستگاه تزریق پلاستیک، سعی در ایجاد تنوع بالاتر در محصولات خود می باشند تا بتوانند پاسخگوی طیف بیشتری از سلایق باشند.

انواع میز پلاستیکی مربع و مستطیلی

میز پلاستیکی مربع و مستطیلی با سایزهای ۸۰*۸۰ و ۱۱۰*۸۰ با ارتفاع حدودی بین ۷۰ تا ۸۵ سانتی متر تولید شده و به بازار عرضه می شود. انواع این میزها با طرح بدنه حصیری و ساده، میز پایه ثابت و میز تاشو، میز پایه فلزی و میز تمام بدنه پلاستیکی در بازار وجود دارند.

میز پلاستیکی مربع

میز پلاستیکی مربع با صندلی مخصوص به خود ارائه می شود. این میزها در برخی مواقع دارای سطح ساده و در برخی مواقع نیز دارای سطح طرح دار می باشند که این طرح می تواند نقوش ایرانی و عکس های هنری باشد.

میز پلاستیکی مربع

همچنین میز پلاستیکی مربع که برای کاربری در کودکستان و مهد کودک مورد استفاده قرار می گیرد، دارای طرح و نقش فانتزی می باشد تا فضای شادی را برای کودکان فراهم آورد.

میز پلاستیکی مربع

میز پلاستیکی مربع

میز و صندلی پلاستیکی توسط برندهای بسیار متفاوتی در بازار ارائه می شود که یکی از معروف ترین آنها برند ناصر پلاستیک می باشد. این کارخانه با داشتن طرح هایی منحصر به فرد ساده و حصیری در رنگ های متفاوت، طیف وسیعی از مشتریان با درآمدهای متفاوت را بازار هدف خود قرار داده است.

میز پلاستیکی مربع

قیمت انواع میز و صندلی ناصر پلاستیک

قیمت میز پلاستیکی مربع و مستطیلی را می توان در اسرع وقت از مسئول فروش شرکت کارخانه جویا شد.

برای آگاهی از انواع مدل های میز و صندلی پلاستیکی می توان کاتالوگ و لیست قیمت را دریافت کرد تا بتوان با توجه به فضایی که در اختیار داریم و همچنین میزان بودجه مالی که برای این کار در نظر گرفته ایم، بهترین گزینه را انتخاب کنیم. کارشناس و مسئول شرکت کارخانه آماده ارائه محصولات به شما مشتریان عزیز می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *