میز پلاستیکی گرد

میز پلاستیکی گرد نسبت به نوع مربعی و مستطیلی فضای کمتری را اشغال می کند و مناسب فضاهای کوچک می باشد. این میز در سایزهای بزرگ و کوچک در انواع رنگ های سفید، آبی، قرمز، اخرایی و مشکی به تولید و فروش می رسد.

انواع میز پلاستیکی گرد

انواع میزهای پلاستیکی که در بازار وجود دارد در سه مدل مستطیلی، مربعی و گرد تولید می شود. در این میان مدل گرد مناسب فضاهای کوچک می باشد و تعداد صندلی هایی که دور میز قرار می گیرد کاملا بستگی به سلیقه افراد دارد.

میز پلاستیکی گرد

برخی این میزها را دو نفره و برخی چهار نفره می نامند، در حالیکه مثلا ممکن است میز دو نفره ظرفیت گذاشتن ۶ صندلی کوچک را در اطراف خود داشته باشد، اما استاندارد آن دو صندلی مناسب ابعاد خود میز می باشد.

به طور عمده، میز پلاستیکی گرد به دو صورت در بازار تقاضا می شود که عبارتند از:

  • میز پلاستیکی باغی
  • میز پلاستیکی رستورانی

میز پلاستیکی گرد

این دو مورد باید دارای بدنه مقاوم باشند، زیرا که در فضای باز قرار می گیرند و در معرض آفتاب طولانی مدت و باران هستند و از این رو نباید بعد از مدت کوتاهی بدنه آنها شکننده شده و یا دچار رنگ پریدگی شود.

میز پلاستیکی گرد

همچنین از انواع طرح های منحصر به فرد در بازار پلاستیک می توان به میز پلاستیکی طرح حصیری اشاره داشت که معمولا با رنگ قهوه ای سوخته یا شکلاتی در سایزهای متفاوت به همراه صندلی های هم رنگ خود تولید می شود.

سایز میز پلاستیکی در محیط

سایز میز پلاستیکی کاملا بستگی به محیطی دارد که قرار است در آن گذاشته شود.

میز پلاستیکی گرد

میز پلاستیکی گرد مانند مربعی یا مستطیلی نیست که حتما فضای مناسب آن در خانه از قبل تعیین شده باشد. بلکه به راحتی می توان آن را در هر فضایی جای داد.

این نوع میز با قطر بین ۶۵ تا ۱۱۰ سانتی متر و ارتفاع بین ۷۰ تا ۷۵ سانتی متر تولید می شود. همچنین از رنگ های اصلی پر فروش آن در بازار می توان به رنگ قرمز، آبی، سفید، اخرایی، شکلاتی و مشکی اشاره داشت. طبیعتا بیشترین فروش مربوط به میز پلاستیکی سفید رنگ می باشد.

میز پلاستیکی گرد

میز پلاستیکی بزرگ معمولا در محیط های آموزشی همچون کودکستان ها، مدارس، کارگاه های فنی حرفه ای و… مورد استفاده قرار می گیرد. زیرا به دلیل وزن سبک آن به راحتی قابل جابجایی هست، و همچنین دارای طرح و رنگ متناسب تری برای فضای آموزشی می باشد.

میز پلاستیکی گرد

خرید انواع میز گرد از شرکت پخش

خرید انواع میز پلاستیکی ارزان را می توان از شرکت کارخانه با قیمت عمده فروشی انجام داد.

میز پلاستیکی گرد

امروزه به راحتی می توان انواع محصولاتی را که نیاز داریم به همراه مشخصات فنی و قیمت آن در اینترنت پیدا کنیم.

میز و صندلی پلاستیکی تاشو

از این رو با رشد فضای اینترنت و شبکه های اجتماعی، تولید کنندگان با فرصت دانستن این موقعیت، حضوری قوی در این فضا را در دستور کار قرار داده اند تا بتوانند ارتباطی مستقیم با مشتری خود داشته باشند و باعث کنترل قیمت از پروسه تولید به مصرف شوند.

شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات لازم از میز پلاستیکی و صندلی های متناسب و هماهنگ با آن، با کارشناس فروش ارتباط برقرار کنید تا هم ابعاد و رنگ و مدل ها آن را ببینید و هم با داشتن لیست قیمت روز آن، مطابق با بودجه مالی خود انتخاب مورد نظر را انجام دهید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *