میز پلاستیکی حیاط

خرید صندلی پلاستیکی به صورت اینترنتی را می توان بسیار راحت با شرکت ناصر پلاستیک تجربه کرد. این صندلی ها در انواع دسته دار و بدون دسته با سایز و طرح و رنگ متفاوت تولید شده و به فروش می رسند.

صندلی پلاستیکی از فلزی و چوبی بهتر است؟

اینکه بگوییم صندلی پلاستیکی از چوبی یا فلزی بهتر است، اصلا حرف قابل قبولی نمی باشد. بلکه هر کدام دارای مزایا و معایب مخصوص به خود می باشند. صندلی چوبی برای برخی دکوراسیون های کافه ها و رستوران ها که تم فضا رنگ چوبی می باشد، بسیار مناسب هست. البته برخی از این صندلی ها نیز دارای روکش می باشند که همین امر اعث می شود در برابر مورچه و موریانه به راحتی تخریب نشوند و مقاوم باشند.

خرید صندلی پلاستیکی

صندلی فلزی نیز دارای بیشترین استحکام می باشد و در برخی موارد که روکش ضد زنگ خورده باشد، در برابر خوردگی و زنگ زدگی نیز مقاوم  می باشد. اما چه چیز باعث می شود که صندلی پلاستیکی دارای محبوبیت بیشتری در بازار پلاستیک کشور شود؟

خرید صندلی پلاستیکی

در واقع هر جنسی که مزایای آن از معایبش بیشتر باشد و قیمت ارزان تری داشته باشد، خیلی زود در بازار به محبوبیت و فروش بالا می رسد. در مورد صندلی و میز پلاستیکی نیز این امر خیلی خوب دیده شده است. این صندلی ها به دلیل اینکه از جنس پلاستیک هستند، دارای وزن بسیار کمتری نسبت به نوع فلزی و چوبی بوده و جابجایی آنها بسیار راحت هست. همچنین به دلیل اینکه در دستگاه تزریق پلاستیک با استفاده از مواد اولیه پلیمری ساخته می شوند و این مواد به راحتی با رنگدانه، تغییر رنگ می دهند، دارای بیشترین تنوع در رنگ می باشند و انواع رنگ های شاد و روشن آنها، متناسب با هر دکوراسیونی، در بازار وجود دارد. همچنین و مهمتر از همه، دارای قیمت بسیار ارزان تری نسبت به انواع صندلی های دیگر می باشند و از این رو دارای بیشترین فروش در بازار پلاستیک هستند.

خرید صندلی پلاستیکی

چرا برند ناصر پلاستیک در فروش موفق است؟

برند ناصر پلاستیک به عنوان یکی از برندهای شناخته شده در صنعت تولید و فروش محصولات پلاستیکی می باشد.

خرید صندلی پلاستیکی

همه محصولات پلاستیکی از مواد پلیمری پلی اتیلن و پلی پروپیلن ساخته می شوند. این مواد اگر از درصد خلوص بالا باشند، کیفیت محصول نهایی نیر بسیار بالاتر خواهد بود و انعطاف پذیری خوبی نیز خواهد داشت. در مورد محصولات پلاستیکی ناصر، به ویژه صندلی و میز پلاستیکی این مسئله به راحتی دیده می شود. زیرا زمانی که به صندلی تکیه داده می شود، باید پشتی صندلی انعطاف پذیری خوبی را از خود نشان دهد.

خرید صندلی پلاستیکی

شرکت ناصر پلاستیک به عنوان یکی از شرکت های موفق در تولید طیف وسیعی از میز و صندلی پلاستیکی در بازار پلاستیک کشور، با استفاده از به روز ترین قالب های دستگاه تزریق پلاستیک و به کارگیری نیروهای دانش آموخته و کارآزموده، اقدام به ارائه محصولات با کیفیت و ارزان قیمت نموده، و همچنین با داشتن سایت و زیرساخت قوی در اینترنت، می کوشد این خرید ارزان قیمت را برای همه مشتریان در سراسر کشور فراهم آورد. به همین دلیل که بسیار به بخش توسعه و فروش ارزان قیمت در سراسر کشور اهمیت داده هست، در سالیان اخیر به عنوان یکی از موفق ترین ها در فروش شناخته شده است.

انواع صندلی بدون دسته و دسته دار را کجا ببینیم؟

صندلی پلاستیکی بدون دسته و دسته دار ناصر را به راحتی از طریق سایت شرکت کارخانه می توان مشاهده کرد.

خرید صندلی پلاستیکی

صندلی های پلاستیکی دارای دو نوع دسته دار و بدون دسته هستند. نوع بدونه دسته چون سبک تر بوده و مواد اولیه کمتری در ساخت آن به کار می رود، قیمت ارزان تری نسبت به نوع دسته دار دارد. صندلی پلاستیکی بدون دسته معمولا در رنگ سفید و آبی درخواست می شود. این صندلی دارای ابعاد طول و عرض ۳۰*۳۰ با ارتفاع ۵۸ الی ۷۳ می باشد. البته این ابعاد حدودی هست و هر کارخانه ای دارای قالب دستگاه متفاوتی بوده و از این رو ابعاد متفاوتی را برای صندلی ها در نظر می گیرند. به طور کلی صندلی پلاستیکی باید دارای اندازه استاندارد مطابق با میزی باشد که قرار است پشت آن گذاشته شود، زیرا باید ارگونومی صحیح برای بدن داشته باشد و بعد از مدت کوتاهی نشستن، پشت و کمر درد نگیرد.

خرید صندلی پلاستیکی

انواع این صندلی ها در رنگ ها و طرح های متفاوت را می توان از طریق ارتباط با مسئول فروش مشاهده کرد. کافیست از طریق پیام رسان های ارتباطی واتساپ، تلگرام، وایبر و هر روشی که خودتان راحت تر هستید، پیام دهید و کاتالوگ صندلی ها و لیست قیمت آن را مشاهده کنید.

خرید صندلی پلاستیکی

خرید صندلی پلاستیکی را اینترنتی انجام دهیم؟

امروز خرید صندلی پلاستیکی را به راحتی با استفاده از اینترنت می توان انجام داد.

خرید صندلی پلاستیکی

اینترنت، به عنوان یکی از مهمترین ابزارها در جهان تجارت امروز به حساب می آید، به گونه ای که شیوه تجارت کردن را تغییر داده است. در سالیان دور، تاجران برای آنکه بتوانند تجارت کنند، باید مسافرت می کردند و از نمایشگاه های فروش و یا بازارهای کشورهای دیگر بازدید می کردند و به صورت حضوری مشتریان خود را پیدا می کردند و سپس قرار داد می بستند و تجارت صورت می گرفت. طبیعتا این شیوه بسیار هزینه بر و زمان بر بوده است. اما امروزه به راحتی با استفاده از اینترنت می توان به راحتی بازارهای هدف را بررسی کرد و مشتری را پیدا نموده و از طریق ایمیل، نامه های تجاری را رد و بدل کرد و قراردادها را منعقد نمود.

تجارت اینترنتی در مورد بازار داخلی کشور نیز بسیار رونق پیدا کرده و بسیار راحت تر از تجارت خارجی می باشد. زیرا که حمل و نقل از طریق باربری به راحتی صورت می گیرد و با جستجوی فارسی، به راحتی می توان فروشنده را پیدا کرده و مشخصات و قیمت محصول را دریافت کرد.

خرید صندلی پلاستیکی

در مورد خرید صندلی پلاستیکی و میز متناسب با آن نیز می توان به راحتی با استفاده از اینترنت، تامین کننده اصلی را پیدا کرد و به راحتی ارتباط برقرار نمود و بعد از ارسال فاکتور به صورت فایل، ارسال بار توسط باربری صورت گرفته و عکس بارنامه و رسید بار برای مشتری ارسال می شود.

قیمت صندلی پلاستیکی چقدر است؟

در خرید صندلی پلاستیکی باید به قیمت عمده فروشی دقت کنیم. شرکت کارخانه ناصر ارزان ترین قیمت بازار را ارائه می دهد.

خرید صندلی پلاستیکی

زمانی که مشتری به دنبال خرید صندلی پلاستیکی می باشد، به راحتی می تواند از سایت ها و فروشگاه های خرده فروشی چون دیجی کالا، قیمت را مشاهده کند. اما سایت فروشگاه شرکت کارخانه که به صورت تخصصی محصولات پلاستیکی می فروشد، قیمت ارزان تر و عمده فروشی را به مشتریان سراسر کشور ارائه می دهد.

خرید صندلی پلاستیکی

از این رو عزیزان می توانند با ثبت سفارش و صدور فاکتور با قیمت شرکت کارخانه، سفارش خود را با ارزان ترین قیمت دریافت نمایند.

فروش عمده صندلی در کجا اتفاق می افتد؟

فروش صندلی پلاستیکی به صورت خرد در فروشگاه های پلاسکو و محصولات پلاستیکی سراسر کشور، و به صورت عمده توسط سایت شرکت کارخانه و مسئول فروش آن صورت می پذیرد.

کافیست با ما ارتباط برقرار کنید تا لیست و کاتالوگ را دریافت نمایید و خرید صندلی پلاستیکی را به صورت عمده یا خرده انجام دهید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *