میز پلاستیکی حصیری

میز پلاستیکی مستطیلی به عنوان یک میز بسیار پرکاربرد در محیط های عمومی و شخصی مورد استفاده می باشد. این میز در انواع سایز بزرگ و کوچک توسط شرکت پاساک پلاست با قیمت عمده فروشی قابل خرید می باشد.

میز پلاستیکی مستطیلی

میزهای پلاستیکی به عنوان میزهایی سبک وزن و خوش طرح در بازار شناخته می شوند. این میزهای دارای قیمت بسیار ارزان تری نسبت به نوع چوبی یا فلزی هستند و از این رو دارای بازار بسیار خوبی می باشند و مشتریان زیادی از این میزهای استفاده می کنند.

میز پلاستیکی مستطیلی

میزهای پلاستیکی دارای مدل های متنوعی بوده که از این جمله می توان به مدل های مربعی، گرد، مستطیلی و بیضی شکل اشاره داشت. هر کدام از این مدل ها در فضای مخصوص به خود بکار گرفته می شوند. به عنوان مثال میزهای که کوچکتر بوده و دارای مدل مربعی و گرد هستند، در فضای کافه های کوچک سطح شهر بسیار دیده می شوند.

یکی از میزهایی که در این چند سال اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است، میز پلاستیکی مستطیلی می باشد. این میز دارای دو مدل پایه ثابت و پایه تاشو می باشد و برای فضای خارجی و فضای باز بسیار گزینه مناسبی است.

میز پلاستیکی مستطیلی دارای طرح بدنه صاف و یا حصیری شکل می باشد که معمولا به همراه صندلی هایی هم طرح خود به بازار ارائه می شود. میز پلاستیکی حصیری به عنوان یک میز بسیار شیک در بازار شناخته می شود که در دو رنگ قهوه ای و سفید بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

میز پلاستیکی سایز بزرگ

میز پلاستیکی مستطیلی معمولا با سایز طولی بالاتر از یک متر در بازار مورد درخواست قرار می گیرد.

میز مستطیلی بزرگ با طول 130 و عرض 80 و ارتفاع 73 به عنوان یک میز بسیار پر فروش در بازار می باشد که در مدل پایه تاشو، برای سفر و تفریح کاربردی می باشد. این میز دارای صفحه ثابت از جنس پلاستیک درجه یک بوده و پایه های فلزی تاشو دارد.

میز و صندلی پلاستیکی تاشو

میز مستطیلی سایز بزرگ با طول 150 و عرض 80 و ارتفاع 75 نیز به عنوان بزرگترین میز در بازار شناخته می شود که تولید برند ناصر پلاستیک بوده و از مواد با کیفیت پلیمری در تولید آن بهره برده شده است. این میزها به عنوان بهترین گزینه برای ایجاد یک فضای نشستن ساده در حیاط یا باغ ویلا می باشند.

خرید میز پلاستیکی با قیمت عمده

برای خرید میز پلاستیکی مستطیلی در انواع سایزها می توانید با مسئول فروش شرکت کارخانه ارتباط برقرار کنید و کاتالوگ و لیست قیمت روز این محصولات را دریافت نمایید.

معمولا برای خرید اینترنتی باید ابتدا مدل ها و ابعاد و قیمت ها را به طول کامل بررسی کرد تا بتوان بهترین گزینه را مطابق با نیاز خود انتخاب نماییم. معمولا برای اینکه میز پلاستیکی ارزان قیمت را بتوان تهیه کرد، باید به سایت عمده فروشی مراجعه نمود و با کارشناسان ارتباط برقرار کرد. از این رو شرکت کارخانه با داشتن سایت و زیرساخت اینترنتی می کوشد با مشتریان ارتباط مستقیم داشته باشد تا بتواند بهترین قیمت ها را در اختیار آنان قرار دهد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *