دراور پلاستیکی

فایل و دراور پلاستیکی به عنوان یکی از گزینه های اصلی برای جمع و جور کردن وسایل در آشپزخانه، اتاق، بالکن و محیط های صنعتی و کارگاهی محسوب می شود. مرکز تولید دراور پلاستیکی صنعت با ارائه محصولاتی با کیفیت می کوشد خرید اینترنتی را با قیمت ارزان برای شما فراهم آورد.

نقش فایل و دراور در جمع و جور کردن وسایل

بسیاری از افراد از کمد دیواری در دکوراسیون خانه و یا دراور لباس چوبی برای جمع و جور کردن وسایل استفاده می کنند. این دراورها برای گذاشتن لباس اسپرت و نخی، کت و شلوار و لباس رسمی با آویز، وسایل آرایشی بهداشتی در کنار آینه دراور مورد استفاده قرار می گیرند.

همچنین از دراورهای فلزی نیز در آشپزخانه برای گذاشتن وسایل آشپزی و طبخ استفاده می شود. در برخی موارد نیز تعدادی از وسایلی که در خانه برای تعمیرات استفاده می شود، نظیر پیچ گوشتی، آچار، انبردست، میخ، چکش و… نیز در دراور فلزی گذاشته می شود. در ادارات نیز از دراورهای فلزی برای گذاشتن اسناد کاری استفاده می شود.

دراور فلزی

دراور های پلاستیکی به عنوان نسل جدیدی از دراور ها به بازار معرفی شده اند که علاوه بر اینکه استفاده آنها مانند دراور چوبی و فلزی می باشد، دارای وزن سبک تری نسبت به آنها هستند و همچنین دارای تنوع سایز بسیار بیشتری می باشند. از این رو برخی از آنها به عنوان فایل پلاستیکی کوچک روی میز اداری و تحریر مورد برای جمع و جور کردن وسایلی چون خودکار، کاغذ، دفتر، اسناد و… استفاده می شوند.

دراور پلاستیکی

از این رو فایل و دراور پلاستیکی به دلیل وزن سبک و تنوع طرح و رنگ بسیار بالایی که نسبت به انواع دیگر دارند، دکوراسیون زیباتری را در خانه و یا محیط کار به وجود می آورند و جابجایی آنها نیز بسیار آسان می شود.

انواع دراور پلاستیکی در خانه و محیط کاری

از انواع دراور پلاستیکی در بازار می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • دراور پلاستیکی کودک
  • دراور پلاستیکی آشپزخانه
  • دراور پلاستیکی اتاق
  • دارور پلاستیکی اداری
  • دراور پلاستیکی صنعتی

دراور پلاستیکی

این دراورها همان طور که از نامشان پیداست دارای کاربری مخصوص به خود در اتاق خواب، آشپزخانه، محیط صنعتی و اداری می باشند و در اندازه های متفاوت طراحی و تولید می شوند تا با توجه به نوع کاربردی که دارند، در نظم دهی به وسایل مثم ثمر باشند.

دراور پلاستیکی

مثلا انواع دراور پلاستیکی کودک دارای سایز کوچک و طرح بندی شاد می باشد. انواع دراور صنعتی که در محیط های کارگاهی استفاده می شود، دارای ضخامت بیشتر و ابعاد بزرگتر می باشد و کشوهای دراور دارای روان کننده های بهتری می باشند، چون خیلی نسبت به دراورهای دیگر باز و بسته می شوند.

دراور پلاستیکی

از این رو تولید کننده محصولات پلاستیکی با در نظر گرفتن نوع کاربری دراور در خانه و یا محیط کاری می کوشد نیاز مشتری را برطرف کند.

برند دراور پلاستیکی صنعت و کیفیت آن

از انواع تولید کننده ها و برندهای فایل و دراور پلاستیکی می توان به برند ممتاز، طلوع، لیمون، ناصر و صنعت اشاره داشت.

دراور پلاستیکی

مرکز تولید دراور پلاستیکی صنعت با داشتن دستگاه های تزریق پلاستیک مطابق با استانداردهای داخلی اقدام به تولید انواع دراور با سایزها و طرح های متفاوت می کند. دراورهایی که از مواد پلیمری مرغوب ساخته می شوند و دارای کیفیت بالایی در ساخت می باشند.

مجموعه دراور پلاستیکی صنعت با در نظر گرفتن استاندارد تحمل وزنی که هر کشوی دراور و همچنین متناسب با آن ارتفاع دراور دارد، نوعی از فایل و دراور را به بازار ارائه دهد که با استانداردها همخوانی داشته باشد و مشتری از آن بتواند بهترین استفاده را در خانه و یا محل کار داشته باشد.

دراور پلاستیکی

کیفیت یک محصول پلاستیکی با استفاده از مواد اولیه پلیمری که در تولید آن به کار می رود، تعیین می شود. البته مشتری این را از ظاهر محصول نمی تواند در نگاه اول تشخیص دهد، بلکه این مسئله بعد از حداقل یک سال خود را به خوبی نشان می دهد. از این رو برند دراور پلاستیکی صنعت با داشتن سالها تجربه و تخصص در امر تولید محصولات پلاستیکی توانسته رضایت مشتریان را به خوبی جلب کند.

ارائه انواع فایل و دراور با قیمت ارزان

برای اطلاع از قیمت دارور پلاستیکی صنعت و همچنین فایل های پلاستیکی رنگی می توان با کارشناس و مشاور فروش ارتباط برقرار کرد.

دراور پلاستیکی

کسانی که به صورت اینترنتی می خواهند خرید خود را انجام دهند، ممکن است برای دفعه اول حتما بخواهند بیایند از نزدیک دراور و یا فایل پلاستیکی را ببینند و سپس که از کیفیت مطمئن شدند، خرید خود را در دفعات بعد به صورت اینترنتی از همان تولید کننده یا انبار فروش انجام دهند. البته افرادی که به صورت اینترنتی جستجو می کنند خیلی سریع تر می توانند دراور پلاستیکی ارزان را پیدا کنند.

اما به طور کلی کسانی که از محصول و برند دراور پلاستیکی صنعت مطمئن می باشند، برای صرفه جویی در وقت و هزینه، به صورت تلفنی سفارش خود را به مشاور و مسئول فروش می گویند و خرید خود را در زمانی کمتر انجام می دهند. زیرا برای دیدن یک محصول می توان به اکثر پلاسکوها در سطح شهر مراجعه کرد و از کیفیت کار مطمئن شد، سپس از مرکز فروش کارخانه از طریق مشاور فروش، خرید عمده را با قیمت مقرون به صرفه انجام داد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *