جا ظرفی پلاستیکی

وسیله ای با کف باز و قفسه های ساخته شده از پلاستیک که هیچگاه زنگ نمی زند، به ظرف های خیس شما امکان چکیدن آب و خشک شدن را می دهد. انواع جا ظرفی پلاستیکی لیمون در رنگ های شاد و فانتزی که برای کنار و اطراف سینک آشپزخانه مناسب است لازمه هر آشپزخانه ای می باشد.

انواع جا ظرفی کنار سینک

صندلی اداری لکسون مانند یخچال و گاز یکی از ارکان اصلی آشپزخانه می باشند و بدون آن ۹۹ درصد کار شما دچار اشکال خواهد شد و آن ۱ درصد هم در صورتی برای شما مشکل ساز نخواهد بود که اصلا هیچ ظرفی استفاده و کثیف نکنید که مجبور به شستن آن باشید که این هم غیر ممکن است چون شما نمی توانید تا آخر عمرتان از ظروف پلاستیکی استفاده کنید و یا در رستوران ها غذا بخورید.

اگر بخواهیم به طور کلی جا ظرفی ها را تقسیم بندی کنیم آنها را باید در دو نوع مدل داخل کابینت و بیرون کابینت (اطراف سینک) جای گذاری کنیم.

تنوع مدل در نوع جا ظرفی های داخل کابینت محدود می باشد و تفاوت آنها تنها در مدل قفسه ها و سایز و اندازه و یا رنگبندی می باشد که اکثرا به رنگ سفید می باشند.

جا ظرفی پلاستیکی

فوم سرد صندلی اداری آنقدر کار را راحت و آسان می کند که در کنار داشتن یک جا ظرفی داخل کابینت یک جا ظرفی کنار سینک نیز بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

این جا ظرفی ها علاوه بر تنوع در سایز و اندازه های متفاوت در طبقات نیز متفاوت می باشند.

همچنین طراحی این نوع جا ظرفی ها به قدری زیبا و شیک انجام شده است که آن را در هر گوشه ای از آشپزخانه بگذارید دکوراسیون شما را جلا می بخشد.

جا ظرفی پلاستیکی لیمون

اگر تاکنون کالایی را از برند لیمون خریداری کرده اید پس به کیفیت این برند پی برده و از آن مطمئن هستید.

جاظرفی پلاستیکی لیمون بیشترین تنوع را در بین دیگر برندها دارد که این مسئله با یک جستجوی کوتاه در اینترنت برای شما مشخص خواهد شد.

جا ظرفی پلاستیکی

این برند تا حد زیادی زیبایی و کیفیت را در دستور کار جا ظرفی های پلاستیکی خود به کار برده است که بسیار محبوب و زبان زد شده است.

جا ظرفی پلاستیکی لیمون در طرح های متفاوت به همراه رنگ های بسیار شاد و متنوع که هر سلیقه ای را به خود جذب می کند، تولید شده اند و از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند.

یکی از دلایل اصلی محبوب بودن جا ظرفی پلاستیکی لیمون استفاده از مواد پلیمری بسیار مرغوب در ساخت و تولید آن می باشد که سبب سبکی و زیبایی و مزایای بی شمار دیگری شده است.

جا ظرفی پلاستیکی

پلی اتیلین نیز که واحد سازنده جا ظرفی پلاستیکی می باشد اگر از مواد مرغوبی تهیه شده باشد بسیار در کیفیت آن تاثیر گذار خواهد بود و ماندگاری بسیار بالایی خواهد داشت که با توجه به داشتن همه این ویژگی ها در جا ظرفی های برند لیمون می توان دریافت که در ساخت آنها از مواد اولیه بسیار مرغوبی استفاده شده است.

جا ظرفی کنار سینک پلاستیکی

با داشتن یک جا ظرفی کنار سینک دیگر مجبور به تهیه یک جا قاشقی برای گذاشتن قاشق و چنگال و چاقو های خود نیستید چرا که در تولید جا ظرفی های پلاستیکی کنار سینک قسمتی را برای این وسایل اختصاص داده اند.

همانطور که در بالا گفتیم تنوع مدل در جا ظرفی های کنار سینک بسیار بیشتر از جا ظرفی های داخل کابینت می باشد و بنابراین سایز و مدل و طرح های بسیار گوناگونی را در این نوع جا ظرفی داریم که هر نوع سلیقه ای را به خود جذب و راضی نگه می دارد.

جا ظرفی پلاستیکی

از مزیت های یک جا ظرفی کنار سینک می توان به دسترسی سریع و آسان آن اشاره کرد که پس از شستشوی ظروف بلافاصله و بدون تحمل وزن ظرف و فشار آن بر دست، می توان آن را در جا ظرفی گذاشت.

جا ظرفی داخل کابینت همانطور که از اسم آن پیداست فقط می توان آن را در فضای داخلی کابینت گذاشت و همچنین این جا ظرفی به دلیل نداشتن درب جهت گرفتن آب ظروف همیشه باید در فضای بالای سینک باشد چراکه در جای دیگری نمی توان ان را نصب کرد.

اما در مقابل، جا ظرفی کنار سینک می توان آن را در هر جایی که برای شما مناسب تر و راحت تر می باشد قرار داد و نگران خیس شدن کابینت های خود نبود چرا که این مدل از جا ظرفی ها دارای دربی در زیر قفسه ها بوده که جهت گرفتن آب ظروف شما طراحی شده است.

جا ظرفی پلاستیکی

اگر سلیقه شما جا ظرفی داخل کابینت را بیشتر می پسندد اما جای نصب آن را ندارید می توانید از برخی مدل های جاظرفی های پلاستیکی کنار سینک که با شباهت زیادی نسبت به این جا ظرفی ها طراحی شده اند، استفاده کنید که برخی یک طبقه و برخی دو طبقه می باشند که نوع دو طبقه آن برای کسانی که جمعیت بیشتری دارند مناسب تر می باشد.

خرید جا ظرفی پلاستیکی

اگر قصد خرید جا ظرفی پلاستیکی به تعداد زیاد را دارید و همچنین می خواهید با قیمتی ارزان تر و سودی بیشتر خرید خود را انجام دهید، خرید اینترنتی برای شما همان گزینه ای است که دنبالش می گردید.

پس از انتخاب مدل مد نظرتان و سایز و اندازه دقیق آن و تعیین تعداد مورد نظرتان با ما تماس گرفته و سفارش خود را ثبت کنید.

پس از ثبت سفارش شما طی چند روز آن را درب منزل یا محل مورد انتخابی خود تحویل می گیرید که طی این بازه گزارش سفارش شما بررسی و به شما اطلاع داده می شود.

تکنولوژی امروزه بسیاری از امور ما را از جمله خرید های ما را بسیار آسان و راحت کرده  است که می توانیم در هنگام نشستن بر روی مبل در منزل خود به راحتی محصول مورد نظرمان را بررسی و با اطمینان کامل آن را سفارش دهیم و هزینه کمتری نسبت به بازار بپردازیم و به راحتی به بقیه امور خود برسیم و در وقت و هزینه های خود بسیار صرفه جویی کنیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *