میز پلاستیکی ناصر

ناصر یکی از برندهای شناخته شده در حوزه محصولات پلاستیکی می باشد. شما عزیزان می توانید انواع میز پلاستیکی ناصر به همراه صندلی های با کیفیت آن را با قیمت ارزان شرکت کارخانه به صورت اینترنتی تهیه نمایید.

جذابیت محصولات پلاستیکی برای مشتری

محصولات پلاستیکی به عنوان یکی از ارزان ترین کالاها در بازار به حساب می آیند. این محصولات جایگزین خیلی خوب برای محصولات فلزی، چوبی و شیشه ای می باشند و قیمت ارزان آنها باعث به وجود آمدن بازار پلاسکو (محصولات پلاستیکی) در اکثر مناطق تجاری شده است.

محصولات پلاستیکی از فرآورده های صنعت پتروشیمی می باشند و در سال های اخیر به عنوان بخش مهمی از مبادلات تجاری در کشورها تبدیل شده اند. این محصولات دارای ویژگی های زیر می باشند:

  • وزن کم و جابجایی راحت
  • تنوع طرح و رنگ
  • قابلیت تغییر محصول با کمترین هزینه
  • مقاومت در برابر برودت و حرارت
  • ماندگاری در آفتاب و باران

صندلی پلاستیکی

همه محصولات چوبی دارای یک ضعف می باشند، پوسیدگی و خوردگی در برابر موریانه و یا آفتاب و رطوبت، محصولات فلزی هم دارای زنگ زدگی در برابر باران می باشند. ضعف هایی که در محصولات پلاستیکی وجود ندارد و باعث شده به عنوان یکی از محبوبت ترین ها برای مشتری باشند.

برند ناصر به عنوان برندی شناخته شده

در بازار پلاستیک، شاهد رقابت بسیاری از تولید کننده ها هستیم. از جمله این تولید کننده ها می توان موارد زیر را نام برد:

  • ناصر پلاستیک
  • طلوع پلاستیک
  • لیمون
  • الوند پلاستیک

و البته برندهای بسیار نام آشنایی که ممکن است با یکبار دیدن در یک مغازه محصولات پلاستیکی، به سادگی آن را به خاطر آورید. زمانی یک تولید کننده می تواند در این حوزه به موفقیت برسد که حاشیه سود خود را تا جای ممکن کم کرده باشد. این مسئله باعث می شود تا قدرت خرید مشتری بالا برود و بازار پویا باشد.

صندلی پلاستیکی

در مورد میز و صندلی پلاستیکی، اهمیت قیمت بسیار بالا می باشد، زیرا از اساس، مشتری به دنبال خرید ارزان قیمت می باشد که جنس پلاستیکی را انتخاب کرده است. این میزها دارای تنوع طرح بالایی می باشند و همین مسئله باعث شده تنوع قیمت بالایی نیز داشته باشند و پاسخگوی همه مشتریان با قدرت خرید متفاوت باشند. در ادامه به انواع این میزها می پردازیم.

فروش صندلی و میز با قیمت ارزان

میز پلاستیکی ناصر به عنوان یکی از میزهای با کیفیت در بازار شناخته می شود. این میز از مواد پلیمری درجه یک ساخته می شود و مقاومت بالایی در برابر محیط مرطوب یا آفتاب سوزان دارد، از این رو به عنوان گزینه ای خوب برای ایجاد یک جای نشستن ساده در فضای آزاد و فضای داخلی به حساب می آید.

صندلی و میز پلاستیکی ناصر دارای انواع مدل ها می باشند که از جمله تنوع مدل میز می توان به نوع گرد، مستطیلی، مربعی و بیضی اشاره داشت. همچنین صندلی پلاستیکی ناصر نیز دارای مدل های صندلی بدون دسته، صندلی دسته دار، صندلی پایه فلزی،صندلی حصیری و صندلی کودک می باشد. تنوع در محصولات میز و صندلی پلاستیکی در سایز هم مطرح است. سایزهای اصلی، کوچک، متوسط و بزرگ برای محیط خانه، محل کار، اداره، رستوران ها، هتل ها، مراسمات و گردهمایی مورد استفاده قرار می گیرد.

صندلی پلاستیکی

فروش این محصولات توسط نمایندگی شرکت ناصر به صورت اینترنتی با قیمت شرکت کارخانه صورت می گیرد. قیمت محصولات پلاستیکی هم یک قیمت ثابت نیست که بتوان آن را در معرض نمایش گذاشت، بلکه متاسفانه مانند قیمت بسیاری از کالاهای دیگر، متاثر از قیمت دلار، تغییر می یابد و لیست قیمت روز آن توسط کارشناس فروش از طریق راه های ارتباطی واتس آپ و تلگرام در اختیار مشتری قرار می گیرد.

خرید اینترنتی انواع میز پلاستیکی ناصر

میز پلاستیکی ناصر دارای انواع مدل ها و طرح ها می باشد که به راحتی می توان در کاتالوگ آن مشاهده کرد.

خرید اینترنتی انواع محصولات پلاستیکی امروزه به عنوان یک روش بسیار کم هزینه و کم خرج برای مشتریان به حساب می آید. به این صورت که مشتری ابتدا کالای مورد نظر خود را در اینترنت جستجو می کند، از ابعاد و رنگ های موجود اطلاع پیدا می کند، قیمت ارزان را توسط مقایسه با فروشگاه های اینترنتی تشخیص می دهد، و سپس با مسئول فروش برای خرید اینترنتی میز مورد نظر خود ارتباط می گیرد. در خدمت شما عزیزان هستیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *