جاکفشی پلاستیکی

انواع جاکفشی پلاستیکی با کیفیت مرغوب و طراحی منحصر به فرد با رنگ بندی دلخواهتان را می توانید با قیمت عمده فروشی و بدون هیچ واسطه ای از تهران، بدون مراجعه حضوری خرید کنید.

انواع جاکفشی پلاستیکی

طراحان حوزه صندلی اداری لکسون با خرج کردن سلیقه زیاد مدل های متفاوت و خاصی را خلق کردند، این طراحی های منحصر به فرد باعث شده است مردم جاکفشی های پلاستیکی را به جاکفشی های فلزی که بسیار زود زنگ می زنند و ظاهری نامطلوب به خود می گیرند، ترجیح دهند.

البته فارغ از بحث ماندگاری و دوام بالای جاکفشی های پلاستیکی از دیگر اجناس، مسئله دیگری که جاکفشی های پلاستیکی را بیشتر محبوب می کند ظاهر شیک در عین سادگی آن می باشد.

جاکفشی پلاستیکی

جاکفشی بدون درب سه طبقه برای یک خانواده سه نفره و یا یک فرد کفش دوست، مناسب می باشد.

جاکفشی های پلاستیکی بدون درب طراحی شده اند تا گذاشتن و برداشتن کفش ها به آسانی باشد.

به دلیل نیاز های گوناگون و متفاوت بودن جمعیت های خانواده ها جاکفشی های پلاستیکی در یک تا پنج طبقه هم طراحی و تولید شده است تا مشتریان در انتخاب ظرفیت جاکفشی مورد نظر خود دچار مشکل نشوند.

فوم سرد صندلی اداری با رنگ سفید و طراحی دو طرف دیواره های آن که به صورت کنده کاری می باشد طرحی بسیار زیبا و شیک را به وجود آورده است و برای استفاده در داخل آپارتمان بسیار مناسب می باشد و علاوه بر همه اینها باعث می شود به دکوراسیون منزل شما زیبایی دو چندان ببخشد.

یک جا کفشی درب دار پلاستیکی چهار طبقه به طور معمول طول ۷۹ و عرض ۴۳ سانتی متری با ارتفاعی ۸۵ سانتی متر دارد که بسیار فضای داخلی پرکاربرد و پرحجمی دارد که می توان بیشتر از بیست جفت کفش درون آن قرار داد.

این نوع از جاکفشی های درب دار پلاستیکی طراحی بسیار نزدیکی به جاکفشی های چوبی دارند و قابل تشخیص از آنها نیستند و برای جابه جایی آنها نیازی به انرژی و توان زیادی نخواهید داشت، چراکه این جاکفشی ها به راحتی قابل حمل و نقل می باشند.

جاکفشی پلاستیکی

جاکفشی های پلاستیکی در هررنگ و هر اندازه و هرمدلی که باشند اصلا پوسیده و زنگ زده نمی شوند و در برابر آب و رطوبت و گرمی و سردی و دیگر جریانات آب و هوایی، مقاوم بوده و دچار هیچگونه آسیبی نخواهند شد و به مدت زیادی از آنها می توان استفاده کرد.

مدل و طرح جاکفشی های پلاستیکی بر خلاف دیگر اجناس، بسیار دیر قدیمی و یا به عبارتی از مد رفته می شوند و کسانی که مسئله مد و به روز بودن کالا برایشان بسیار حائز اهمیت است، به مدت زیادی می توانند از جاکفشی پلاستیکی خود استفاده کنند.

درب دار بودن یا نبودن جاکفشی بستگی به دلایل و سلیقه و کاربری هر کس دارد و نمی توان گفت این دو مدل برتری به یکدیگر دارند.

جاکفشی پلاستیکی با قیمت

قیمت جاکفشی پلاستیکی با امکانات مشابه جاکفشی های چوبی و فلزی و اجناس دیگر، قیمتی بسیار مناسب تر و ارزان تر از سایر جاکفشی ها دارد.

جاکفشی های چوبی به دلیل استفاده از چوب و متصلات گران، قیمت بالایی دارد که این قیمت، بالا پایین های زیادی دارد که دلیل آن چوب مرغوب و بی کیفیت می باشد که تولید کننده ها از آن استفاده می کنند و به قیمت های متفاوتی روانه بازار می کنند.

در مقابل، جاکفشی های پلاستیکی که اکثرا از کیفیت بالایی برخوردارند در محدوده قیمت های یکسانی می باشند که بسته به اندازه و سایز و مدل آن تفاوت قیمت دارند.

جاکفشی پلاستیکی

برای خرید یک جاکفشی چوبی حداقل مبلغی بالای پانصد هزارتومن باید هزینه کنید اما با پرداخت همین مبلغ یا کمتر از آن می توانید همان سایز جاکفشی پلاستیکی را با طراحی زیباتر و وزنی سبک تر تهیه کنید.

جاکفشی های پلاستیکی علاوه بر منازل و آپارتمان ها برای مکان های عمومی از جمله مساجد نیز بسیار مناسب می باشند.

جاکفشی پلاستیکی با قیمت ارزان و مناسب را می توانید برای خود تهیه کنید و با یک تیر چند نشان بزنید، مبلغ کمتر با دریافت کیفیت بهتر و ماندگاری بیشتر را برای خود نشان بزنید.

جاکفشی پلاستیکی

رنج قیمتی جاکفشی های پلاستیکی طوری می باشد که همه نوع قشر مردمی می توانند آن را خریداری نمایند این رنج قیمتی از بالای صد هزارتومن شروع شده و تا یک میلیون تومن و بیشتر از آن نیز ادامه پیدا می کند که این افزایش قیمت سایز بیشتر و حجم بیشتری را شامل می شود.

خرید جاکفشی پلاستیکی از تهران

اکثر ما می دانیم که بیشتر کارخانه ها و تولیدی های انواع لوازم و کالاها در تهران می باشد و اگر کالا یا جنسی را از مرکز تولید آن بخریم قطعا مبلغ کمتری را پرداخت می کنیم و اگر به صورت عمده نیز خرید کنیم سود زیادی خواهیم کرد.

اگر شما مغازه دار یا فروشنده جاکفشی های پلاستیکی می باشید و قصد دارید به تعداد زیادی این کالا را خریداری نمایید و سود زیادی بابت فروش جاکفشی های پلاستیکی نصیبتان شود، به طور قطع به فکر خرید جاکفشی از تهران خواهید بود.

اما خرید از تهران همان قدر که برایتان سود خواهد داشت دردسرهایی را نیز باید از پشت سر بگذرانید از قبیل حمل و نقل و طی مسافت زیاد و مراجعه حضوری که وقت بسیاری را از شما خواهد گرفت.

بنابراین شاید نتوانید که به صورت حضوری خرید کنید اما نگران نباشید شما می توانید با همان سود و پرداخت مبلغ کمتر و بدون طی هیچ مسافتی خرید خود را به راحتی انجام بدهید.

سایت های اینترنتی به میان آمده اند تا این دردسر ها را از روی دوش شما بردارند و خریدی راحت و آسان را برای شما فراهم کنند.

شما می توانید سفارش خود را با تعداد و سایز مورد نظرتان را درب منزل یا مکان مورد نظرتان دریافت کنید.

امروزه که تمام خرید و فروش ها و امور انسان ها به طرف روش های اینترنتی رفته است فضای امنیتی بسیار قوی می باشد و شما به راحتی و با خیال راحت می توانید خرید خود را انجام دهید و در وقت خود بسیار صرفه جویی کنید و دو سود مبلغ کمتر و زمان کمتر را بابت خرید خود به دست آورید.

می توان از طریق ارتباط با مسئول فروش، لیست انواع جاکفشی پلاستیکی با قیمت روز آن را دریافت نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *