میز پلاستیکی باغی

استفاده از انواع صندلی و میز پلاستیکی باغی برای داشتن یک فضای نشستن مناسب در استراحتگاه باغ و ویلا، از اهمیت بالایی برای افراد برخوردار می باشد. این محصولات پلاستیکی توسط شرکت کارخانه با کیفیت بالا تولید شده و با قیمت درب کارخانه تهران به مشتریان ارائه می شود.

میز و صندلی پلاستیکی

میز و صندلی های بسیار متفاوتی در بازار وجود دارند که دارای طرح و رنگ دلنشین هستند.

میز پلاستیکی باغی

از انواع میز و صندلی می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • میز و صندلی فایبرگلاس
  • میز و صندلی حصیری
  • میز و صندلی فلزی
  • میز و صندلی چوبی
  • میز و صندلی پلاستیکی

هر کدام از اینها دارای کاربری متفاوت بوده و مشتری ویژه خود را دارند، در طرح و رنگ متفاوت نیز ارائه می شوند و تقاضای بسیار زیادی برای تولید آنها در بازار پلاسکو و لوازم خانگی وجود دارد.

میز پلاستیکی باغی

این میز و صندلی ها با عناوین متفاوت در اینترنت جستجو می شوند از جمله:

  • میز و صندلی رستورانی
  • میز و صندلی اداری
  • میز و صندلی پذیرایی
  • میز و صندلی کودک
  • میز و صندلی ناهارخوری
  • میز و صندلی باغی

همانطور که از نام آن پیداست، مشتری برای استفاده گوناگون از این محصولات، در هر محیطی با هر فضایی که در اختیار دارد، اقدام به جستجو در اینترنت کرده تا مناسب ترین گزینه را از لحاظ ابعاد و طرح بدنه، انتخاب کند.

برای اداره طبیعتا از مدل های رسمی استفاده می شود، مدلهای فانتزی معمولا مناسب اتاق ناهارخوری و ویلا و باغ می باشند، و مدل های سایز کوچک با رنگ های شاد و روشن و طرح برجسب برنامه کودک، مناسب سن کودکان می باشد.

هر کدام از این محصولات پلاستیکی دارای کیفیت درجه یک و عمر و ماندگاری متفاوت هستند که اگر در فضای بیرون استفاده شوند، باید دارای طول عمر بالا باشند و در برابر اشعه آفتاب و باران دارای مقاومت باشند.

میز پلاستیکی باغی

در ادامه به مزایای انواع صندلی ها و میز پلاستیکی باغی می پردازیم.

میز پلاستیکی باغی

میز پلاستیکی باغی به عنوان یک گزینه خوب برای ایجاد یک فضای نشستن جمع و جور و مناسب، در باغ، ویلا، آلاچیق و هر گونه فضای طبیعی دیگر می باشد. این میزها به همراه صندلی پلاستیکی ساده، به عنوان ارزان ترین گزینه برای این منظور در بازار شناخته می شوند.

میز پلاستیکی باغی

میز پلاستیکی باغی در انواع مدل گرد، مربع، بیضی و مستطیلی طراحی و تولید می شود. سایز این میزها مطابق با جایی که قرار است به کار گرفته شود، انتخاب می شود.

میز پلاستیکی باغی در مدل مستطیلی دارای طول ۱۳۰ در عرض ۸۰ و ارتفاع ۷۳ سانتی متر می باشد. مدل گرد دارای قطر ۸۳ و ارتفاع ۷۳ و مدل مربعی دارای طول و عرض ۸۰*۸۰ و ارتفاع ۷۳ سانتی متر می باشد.

در برخی مواقع میز پلاستیکی باغی مدل بیضی شکل نیز در بازار دیده شده است که ابعاد آن نزدیک به مدل مستطیلی می باشد و تنها تفاوتی که دارد، گوشه های میز تیز نمی باشد.

بیشتر از همه میز پلاستیکی باغی مدل مربع به همراه صندلی های پلاستیکی شیک برای باغ و ویلا مورد استفاده قرار می گیرد و رنگ آن نیز باید به گونه ای باشد که با طبیعت پیرامون افراد همخوانی داشته باشد و احساس سرزندگی ایجاد کند.

میز پلاستیکی باغی

علت اصلی خرید میز پلاستیکی باغی سه عامل زیر می باشد که در انتخاب مشتری بیشترین تاثیر را دارند:

  • قیمت ارزان
  • کیفیت و ماندگاری بالا
  • جابجایی آسان

امروزه می توان گفت میز پلاستیکی ارزان خواسته اصلی مشتری هنگام تماس با ما می باشد. البته کیفیت میز و ماندگاری آن باید در حدی باشد که حداقل چندین سال در فضای باز و در برابر عوامل زیست محیطی چون باران و برف و آفتاب، تحمل نسبی داشته باشد و بدنه آن بعد از مدت کوتاهی دارای شکنندگی نشود.

قیمت میز و صندلی پلاستیکی

قیمت میز پلاستیکی به عنوان یک عامل اصلی در خرید مشتری به حساب می آید.

میز پلاستیکی باغی

میز پلاستیکی باغی در دو نوع به بازار ارائه می شود:

میز پلاستیکی تاشو به دلیل اشغال فضای کمتر و جابجایی راحت تر، مناسب سفر می باشد. از این رو باید گفت مدل های جدیدی که با خلاقیت تولید کننده طراحی می شوند، پیشتازان بازار پلاستیک می باشند.

میز پلاستیکی ثابت نیز به دلیل قیمت کمتری که دارد، مشتری بیشتری را به سوی خود جذب می کند و اگر با حمل و نقل آن خیلی مشکلی نداشته باشید، گزینه بسیار مقرون به صرفه تری برای خرید می باشد.

میز پلاستیکی باغی

معمولا مشتری تمایل دارد تا میزهای پلاستیکی را به همراه صندلی پلاستیکی هم طرح و رنگ آن ببیند تا بتواند یک مجموعه مناسب برای خانه یا محل استراحت خود تهیه کند.

از این رو باید همه محصولات را به طور کامل به همراه مشخصات ابعاد، رنگ، طرح و قیمت آن به مشتری معرفی کنیم تا بتواند بهترین گزینه را مطابق با فضایی که در اختیار دارد، و بودجه مالی که برای این کار در نظر گرفته است، انتخاب کند. می توانید با مشاور یا مسئول فروش ارتباط برقرار کنید تا انتخاب خوب را تجربه کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *