گلدان پلاستیکی سفید

برای ایجاد دکوری شیک و زیبا در محیط یا منزل، می توان از گلدان پلاستیکی سفید به عنوان یک محیط کشت مدرن برای گیاهان زینتی بهره برد. این گلدان ها در انواع سایزهای بزرگ و کوچک در فروشگاه شرکت کارخانه به صورت اینترنتی قابل خرید می باشند.

انواع گلدان برای ایجاد دکوری شیک

برای ایجاد محیطی شیک و مدرن، استفاده از گل و گلدان یکی از ابزارهای لازم و ضروری می باشد. زیرا تلفیق مدرنیته با عناصر طبیعی، باعث احساس سرزندگی و نشاط در روحیه و نگاه افراد می شود و جذابیت را عرضه می کند.

گلدان پلاستیکی سفید

برای ایجاد این جلوه طبیعی، از گیاهان زینتی به همراه گلدان های متفاوت می توان بهره برد. در این میان انتخاب گلدان از اهمیت بالایی برخوردار می باشد، زیرا بیشتر از گیاه خود را در دکوراسیون نشان می دهد و ابعاد آن باید متناسب با دیگر وسایل موجود در محیط باشد.

گلدان ها دارای جنس های متفاوتی بوده که عبارتند از:

  1. گلدان فلزی
  2. گلدان شیشه ای
  3. گلدان چوبی
  4. گلدان سرامیکی
  5. گلدان سیمانی
  6. گلدان بتنی
  7. گلدان ارگانیک
  8. گلدان پلاستیکی

گلدان پلاستیکی سفید

هر کدام از این گلدان ها دارای مزایا و معایب مخصوص به خود می باشند. گلدان مناسب باید دارای ویژگی های متعددی باشد تا به عنوان گزینه ای محبوب انتخاب شود. از جمله این ویژگی ها به موارد زیر می توان اشاره داشت:

  1. سبک بودن و جابجایی راحت
  2. طراحی و زیبایی رنگ و مدل
  3. استحکام و مقاومت گلدان
  4. قیمت ارزان عمده و خرده

همه این ویژگی ها را می توان در گلدان پلاستیکی مشاهده کرد که در ادامه به آن می پردازیم.

گلدان سبک از جنس پلاستیک

گلدان پلاستیکی نسبت به بقیه گلدان ها دارای وزن کمتری می باشد.

گلدان پلاستیکی سفید

گلدانی که از جنس مواد پلاستیکی می باشد، با اقبال بیشتری از سوی مشتری ها در سالهای اخیر روبرو شده است. ویژگی های گلدان پلاستیکی نیز توسط همه مشتری ها شناخته شده است.

گلدان پلاستیکی از مواد اولیه پلیمری، نظیر پلی اتیلن و پلی پروپیلن ساخته می شود. این مواد پلیمری ابتدا به صورت گرانول (مواد ریز) در می آیند و سپس آماده می شوند. آنگاه این گرانول های پلیمری داخل دستگاه تزریق پلاستیک ریخته می شوند. سپس توسط حرارت و برودتی که بعد از آن می بینید و خشک می شوند، به جنس پلاستیکی مورد نظر تبدیل می شوند.

گلدان پلاستیکی سفید

این جنس پلاستیکی می تواند سطل، جعبه، صندلی، میز، بشکه، گلدان و… باشد. در این میان گلدان های پلاستیکی دارای تناژ تولید بالاتری نسبت به بقیه محصولات هستند. همچنین مواد پلیمری در صنعت به عنوان جایگزینهایی سبک برای فلز و شیشه محسوب می شوند. از این رو گلدان های پلاستیکی نیز که از پلیمر ساخته می شوند، دارای وزن سبک می باشند.

انواع برندهای گلدان پلاستیکی در بازار

برند گلدان پلاستیکی تاثیر بسیار زیادی در انتخاب مشتری بر جای می گذارد.

گلدان پلاستیکی سفید

یک تولیدی و کارخانه گلدان پلاستیکی می کوشد مطابق با نیازهای روز بازار و تغییر سلیقه مشتری قدم بردارد تا بتواند در جذب مشتری و عرصه فروش دارای موفقیتی پایدار بوده و رشد اقتصادی داشته باشد. مرکز تولید گلدان پلاستیکی همواره به دو عنصر کیفیت و قیمت توجه ویژه دارد.

گلدان پلاستیکی سفید

برخی از برندهای مهم در عرضه گلدان پلاستیکی عبارتند از:

  1. گلدان پلاستیکی گلپونه
  2. گلدان پلاستیکی عرشیا
  3. گلدان پلاستیکی شهرآذین
  4. گلدان پلاستیکی گل سنگ
  5. گلدان پلاستیکی گل سرخ
  6. گلدان پلاستیکی گل تاپ
  7. گلدان پلاستیکی گل آذین
  8. گلدان پلاستیکی گلباران

همه این تولیدی ها سعی دارند تا مدل هایی را ارائه دهند که برای پرورش انواع گیاهان آپارتمانی چون سانسوریا، شفلرا، برگ بیدی، زاموفیلیا، کاج، پتوس و… مناسب باشد. برخی از این گیاهان که دارای ارتفاع زیاد هستند، باید در گلدان پلاستیکی ارتفاع بلند گذاشته شوند، برخی که دارای ریشه زیاد هستند، باید در گلدان عریض و مستطیلی کاشته شوند و گل هایی که رونده هستند نیز در گلدان های آویزی و گرد معمولا گذاشته می شوند. با توجه به گیاهانی که قرار است از آنها نگهداری کنید، می توانید گلدان مورد نظر خود را از کاتالوگی که مسئول فروش در اختیارتان می گذارد، انتخاب کنید.

زیبایی گلدان پلاستیکی سفید در منزل

رنگ گلدان پلاستیکی دارای اهمیتی ویژه برای مشتری می باشد تا با دکوراسیون محیط اطراف و رنگ گیاه زینتی بیشترین همخوانی را داشته باشد.

گلدان پلاستیکی سفید

گلدان پلاستیکی سفید دارای اقبال بیشتری از سوی مشتریان می باشد. اصولا مسئله روانشناسی رنگ در انتخاب مشتری از اهمیت بالایی برخوردار است. مشتری باید رنگی را برگزیند که بیشترین اثر روحیه بخشی را در محیط داشته باشد. از رنگ های مهم گلدان می توان موارد زیر را نام برد که مورد نظر مشتری می باشند:

  1. گلدان پلاستیکی سیاه
  2. گلدان پلاستیکی آجری
  3. گلدان پلاستیکی قرمز
  4. گلدان پلاستیکی آبی
  5. گلدان پلاستیکی زرد
  6. گلدان پلاستیکی رنگی
  7. گلدان پلاستیکی سفید

در این میان گلدان پلاستیکی سفید دارای مشتری مخصوص به خود می باشد. این گلدان در دکوراسیون های کلاسیک و اداری زیبایی خاصی را به وجود می آورد.

گلدان پلاستیکی سفید

گلدان های مشکی نیز چون مخصوص کاربری کشاورزی و گلخانه می باشند، و همچنین به دلیل ساخته شدن از مواد گرانولی بازیافتی یا اصطلاحا درجه دوم، دارای قیمت ارزان تری نسبت به بقیه رنگ ها می باشند.

انواع سایزهای بزرگ و کوچک گلدان

سایز گلدان پلاستیکی سفید باید متناسب با خاک مورد نیاز گیاه انتخاب شود.

گلدان پلاستیکی سفید

گلدان پلاستیکی بزرگ برای درخت ها و درختچه ها در حیاط ویلا، پارک ها، بوستان، مراکز تفریحی جنگلی، رستوران ها و … درخواست می شود. معمولا تعداد درخواست نیز کم بوده و از تعداد ۳ عدد الی ۱۰۰ عدد متغیر می باشد.

گلدان پلاستیکی کوچک نیز برای گیاهان زینتی یا نهال های کوتاه و کوچک به کار رفته و در تناژ حداقل ۵۰۰ الی ۱۰۰ هزار عدد ثبت درخواست می شود.

گلدان پلاستیکی سفید

البته سایز و تعداد گلدان پلاستیکی که درخواست می شود، کاملا متناسب با نیاز مشتری می باشد. انواع سایزها به صورت اصولی توسط دستگاه تزریق پلاستیک تولید و طراحی می شود.

خرید متنوع ترین گلدان ها از مرکز تهران

متنوع ترین گلدان های پلاستیکی را می توان از مرکز فروش تهران تهیه نمود.

گلدان پلاستیکی سفید

اصولا فروش گلدان پلاستیکی باید با شناسایی دقیق نیاز مشتری صورت گیرد. یعنی در ابتدا مشتری با انواع سایز و مدل و رنگ گلدان پلاستیکی آشنا شود. سپس با داشتن قیمت عمده و خرده فروشی گلدان، متناسب با بودجه مالی خود خرید کند.

خرید گلدان پلاستیکی زمانی با رضایت کامل مشتری اتفاق می افتد که دقیقا متناسب با نیاز خود ارزان ترین گزینه را انتخاب کند تا صرفه جویی مالی داشته باشد.

بدین صورت باید ابتدا با توضیحاتی جامع و کاتالوگی کامل از گلدان پلاستیکی روبرو شود. همچنین باید با فردی در این رابطه صحبت کند که دارای تجربه کافی در فروش گلدان باشد.

گلدان پلاستیکی سفید

شرکت کارخانه گلدان پلاستیکی با استفاده از مسئولین و کارشناسان فروش می کوشد ابتدا اطلاعات کامل را در اختیار مشتری قرار دهد و مشاوره کامل را به وی بدهد و سپس در جهت بهترین خرید او را راهنمایی کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *