گلدان پلاستیکی لوتوس

گلدان های پلاستیکی از دیرباز تاکنون با ثابت بودن قیمت ارزان و کیفیت و ماندگاری بالا بسیار محبوب و پر فروش می باشند. شما می توانید انواع گلدان پلاستیکی لوتوس که با برند نشاط پلاستیک نیز شناخته می شود از سایت پاساک پلاست خریداری نمایید.

گلدان پلاستیکی لوتوس در مقایسه با گلدان های اجناس دیگر چه مزیت و معایبی دارد؟

گلدان پلاستیکی لوتوس بسیار سبک وزن و راحت است و همچنین این برند علاوه بر گلدان پلاستیکی، اجناس مرتبط با گل و گیاه، همچون آبپاش پلاستیکی و زیرگلدانی چرخدار نیز تولید می کند.

اولین مزیت گلدان پلاستیکی لوتوس در برابر دیگر اجناس گلدان ها که بسیار آشکار می باشد، نشکن بودن آن است که این ویژگی سبب می شود از خطرات احتمالی به گیاه جلوگیری شود.

گلدان پلاستیکی لوتوس

گلدان پلاستیکی برند لوتوس کیفیتی ماندگار دارد و شما می توانید این گلدان را در فضای باز استفاده کنید و اصلا نگران پوسیدگی یا شکنندگی یا رنگ پریدگی آن نشوید، اما در مورد گلدان های سفالی و سرامیکی که بسیار شکننده هستند شما باید محل قرار گیری آن را طوری تنظیم کنید که فضای مورد نظر محل رفت و آمد نباشد، بنابراین در مورد گلدان های سفالی و سرامیکی شما محدودیت فضایی خواهید داشت اما گلدان پلاستیکی خود را هر جا که بخواهید می توانید بگزارید زیرا شکننده نمی باشد.

به طور کلی اگر بخواهیم مزایا و معایب گلدان پلاستیکی را در دو طرف کفه ترازو قرار دهیم قطعا کفه مزایا سنگین تر خواهید بود. اگر گلدان پلاستیکی که خریداری می کنید ضخامت آن کم باشد و از مواد بی کیفیتی ساخته شده باشد در این صورت گلدان پلاستیکی شما در برابر نور و گرما دچار پوسیدگی و شکنندگی خواهد شد و رنگ پریدگی آن را در مدت بسیار کوتاهی مشاهده خواهید کرد، که در این حالت آسیب زیادی به گیاه وارد می شود.

برند لوتوس کیفیت را اساس کار خود قرار می دهد و تمام تلاش خود را برای ارائه کیفیت به مشتریان خود با کمترین هزینه ممکن، می کند.

گلدان پلاستیکی لوتوس

یکی دیگر از مزیت های همه ی لوازم پلاستیکی اعم از گلدان پلاستیکی، وزن سبک آن می باشد. گلدان های اجناس دیگر ممکن است مقامت بیشتری نسبت به گلدان پلاستیکی داشته باشند اما وزن سبک گلدان پلاستیکی باعث شده است که مشتریان بیشتر این جنس را خریداری نمایند، چرا که در برخی مدل های سایز بزرگ گلدان پلاستیکی لوتوس اگر آن را عوض می کردیم به جای آن  گلدان سفالی یا سرامیکی را جایگزین می کردیم آنگاه متوجه وزن به شدت سنگین آن می شدیم که این مورد سبب جابه جایی سخت گلدان و فشار می شود.

گلدان پلاستیکی لوتوس اگر در آب و هوای شرجی قرار بگیرید دچار خرابی نمی شود اما در مورد دیگر اجناس گلدان ها احتمال آسیب به گلدان بسیار بالا می باشد و در مدت کوتاهی گلدان مورد نظر اگر پلاستیکی نباشد باید تعویض شود.

گلدان پلاستیکی لوتوس برای کاشت چه نوع گل و گیاهانی مناسب می باشد؟

سری گلدان های پلاستیکی لوتوس بیشتر گرد می باشند و می توان درون آنها تمامی گل های آپارتمانی نظیر سانسوریا، کاکتوس، فیکوس، زاموفیلیا و خیلی دیگر از گل و گیاهان را درون آن کاشت.

گلدان پلاستیکی لوتوس

برخی گل و گیاهان حساس مانند بنجامین و آکوبا را نیز می توان درون گلدان پلاستیکی لوتوس کاشت چرا که این گلدان امکان نگهداری رطوبت را ( برخلاف گلدان سفالی که در مدت کوتاهی آب را از دیوار خود عبور می دهد و توانایی نگهداری آب را ندارد) دارد. همین ویژگی گلدان پلاستیکی لوتوس باعث می شود که بتوان گیاهانی که نیاز آبی بالا دارند را درون آن ها کاشت و نگهداری کرد.

در گلدان لوتوس می توانید سبزیجات را به برای مصرف شخصی بکارید، برای کاشت سبزیجات می توان از گلدان ها مستطیلی لوتوس استفاده کرد چرا که طول و فضای بیشتری نسبت به گلدان های گرد دارد.

گلدان پلاستیکی لوتوس

کاشت انواع گل های زینتی نیز در گلدان پلاستیکی امکان پذیر می باشد، فقط نکته ای که باید به آن توجه کرد سایز گل می باشد که باید هنگام خرید گلدان پلاستیکی لوتوس به آن دقت کنید و متناسب با سایز گل گلدان پلاستیکی مورد نظر را انتخاب و تهیه کنید.

اگر قصد کاشت درختچه درون گلدان پلاستیکی دارید نمی توانید از یک گلدان سایز کوچک استفاده کنید چرا که درختچه شما زمانی که به رشد برسد هم به گلدان آسیب زده و هم خود نیز آسیب می بیند، برای کاشت درختچه می توانید از گلدان های سطلی سایز بزرگ استفاده کنید و همیشه تناسب آنچه که قصد کاشت آن را دارید با گلدان خود باید هماهنگ و تناسب دهید چرا که این مسئله بسیار مهم است.

گلدان پلاستیکی لوتوس

به طور کلی شما می توانید انواع گل و گیاه را در گلدان های پلاستیکی لوتوس و یا برند های دیگر بکارید، چرا که جنس پلاستیک به گونه ای می باشد که شرایط لازم برای رشد اکثر گیاهان را دارا می باشد و توانایی حفاظت و پرورش گیاه را دارد.

چگونه می توان گلدان پلاستیکی لوتوس را ارزان تر از بازار خریداری کرد؟

برای اینکه بتوانید گلدان پلاستیکی لوتوس را ارزان تر سایر مراکز خرید تهیه کنید، خرید مستقیم و بی واسطه از تولید کننده می باشد.

همچنین اگر قصد خرید گلدان به صورت عمده را دارید در این صورت هم مبلغ هر گلدان برای شما کمتر محاسبه خواهد شد اما شما باید برای اطلاع از قیمت با تولید کننده ارتباط بگیرید.

گلدان پلاستیکی لوتوس

اگر امکان ارتباط با تولید کننده را ندارید می توانید خرید راحت و مطمئن را از طریق شرکت پاساک پلاست تجربه کنید، سایت پاساک پلاست ارتباطی مستقیم بین شما و تولید کننده گلدان پلاستیکی لوتوس برقرار می کند و شما می توانید به راحتی خرید خود را انجام دهید و همچنین ابتدا با ما تماس بگیرید و از آخرین قیمت ها اطلاع پیدا کنید. علاوه بر اطلاع از قیمت ها اطلاعات لازم درباره نحوه خرید و نحوه ارسال و همچنین اطاعات مورنیاز در مورد محصول به شما داده خواهد شد و شما با خیالی راحت می توانید خرید خود را انجام دهید.

پس اگر می خواهید گلدان پلاستیکی لوتوس را ارزان تر از بازار خریداری نمایید می توانید از سایت پاساک پلاست استفاده کنید تا خرید خود را از خود تولید کننده ها در مراکز تهران، انجام دهید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *