گلدان پلاستیکی آویزی

یکی از بهترین وسایل برای ایجاد یک دکوراسیون طبیعی در خانه، گلدان پلاستیکی آویز می باشد که به عنوان گلدان نرده ای نیز در بازار شناخته می شود. این گلدان در انواع رنگ ها و سایزها ارائه می شود.

گلدان پلاستیکی

گلدان پلاستیکی به عنوان یکی از بهترین گلدان ها در بازار گل و گیاه کشور می باشد. این گلدان نسبت به نوع فلزی و سیمانی بسیار سبک وزن تر بوده و طرح ها و رنگ های بهتری نیز دارد.

گلدان پلاستیکی برای ایجاد یک دکوراسیون طبیعی کوچک در خانه و محل زندگی استفاده می شود. این گلدان ها دارای تنوع بسیار زیاد از لحاظ مدل هستند که به عنوان مثال به نوع مستطیلی، مربعی، گرد، آویزی، طبقاتی، دیواری، بالکنی، نرده ای و استوانه ای می توان اشاره کرد.

گلدان پلاستیکی گرد

گلدان های پلاستیکی دارای دو نوع کاربری می باشند. گلدان هایی که از موا درجه دو ساخته می شوند، گلدان هایی با کیفیت پایین تر بوده و رنگ مشکی دارند و معمولا برای گلخانه دار ها و کشاورزها تولید می شوند. گلدان هایی که از مواد درجه یک ساخته می شوند و رنگ سفید و رنگ های روشن و براق دارند، کاربری تزئینی و دکوراتیو دارند و برای زیبایی دکوراسیون خانه و محل کار مورد استفاده قرار می گیرند.

انواع گلدان پلاستیکی

کارخانه های زیادی اقدام به تولید گلدان پلاستیکی می کنند که از جمله آنها می توان به کارخانه گلپونه، گل سرخ، عرشیا پلاستیک، طلوع پلاستیک، لیمون و گل تاپ می توان اشاره داشت.

هر کدام از این کارخانه ها، گلدان پلاستیکی را با طرح بدنه مخصوص به خود تولید می کنند و همه تنوع مدل های معمول را به بازار ارائه می دهند. مثلا برخی گلدان های طبقاتی آویزی که مختص به کارخانه نشاط پلاستیک می باشد، در بازار تقاضای زیادی دارد به عنوان گلدان نشاط نیز شناخته می شود. برخی گلدان ها نیز که ارتفاع بلند هستند و گلدان لابی نام دارند، فقط توسط کارخانه گلپونه در بازار پلاستیک ایران عرضه می شوند. از این رو نوع گلدانی که می خواهیم خریداری کنیم، به برند تولید کننده آن نیز مربوط است. هر کارخانه ای مدل های مخصوص به خود را دارد.

گلدان پلاستیکی لوتوس

از انواع گلدان پلاستیکی که متقاضی زیادی در بازار دارد، می توان به گلدان هایی با طرح بدنه یکنواخت اشاره داشت که اصطلاحا به عنوان گلدان کلاسیک در بازار شناخته می شوند. این گلدان ها در انواع مدل گرد و مربعی و مستطیلی در بازار وجود دارند و هر کدام دارای زیرگلدانی هم اندازه خود می باشد.

انواع رنگ هایی که در ساخت گلدان پلاستیکی مورد استفاده قرار می گیرد می توان به رنگ اخرایی، عدسی، بنفش، قرمز، آبی، زرد، سبز، نیلی، نسکافه ای، نوک مدادی و مشکی اشاره داشت.

گلدان پلاستیکی آویز

گلدان پلاستیکی آویز به عنوان یکی از گلدانهایی هست که برای تراس و بالکن بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. معمولا گیاهانی چون برگ بیدی یا قاشقی یا آگلونما که دارای برگ های زیاد و افتاده هستند، در گلدان پلاستیکی آویز قرار داده می شوند.

گلدان پلاستیکی آویزی

گلدان پلاستیکی آویز دارای آویز پلاستیکی یا زنجیری می باشد. این آویزها سه شاخه و چهار شاخه هستند و تحمل وزن گلدان به همراه گل و گیاه و خاک خیس را دارند.

معمولا گلدان پلاستیکی آویز دارای بدنه شیاردار بوده و زیرگلدانی نیز به ته گلدان چسبیده می باشد تا آب اضافی روی زمین بالکن یا تراس نریزد و کثیفی ایجاد نکند.

گلدان پلاستیکی آویزی

بسیاری از افرادی که علاقمند به پرورش گل و گیاه در خانه خود می باشند و از انواع گلدان ها استفاده می کنند، از گلدان پلاستیکی آویز به عنوان یکی از مدل ها محبوب یاد کرده و انتخاب اول آنها برای گیاهانی چون برگ بیدی می باشد.

گلدان پلاستیکی نرده ای

گلدان پلاستیکی آویز نرده ای که روی نرده قرار می گیرد، در برخی موارد دو طرفه بوده و وسط گلدان دارای شیار می باشد، و در برخی موارد نیز یک طرفه بوده و به همراه قاب فلزی که دارد، روی نرده قرار می گیرد.

به طور کلی گلدان پلاستیکی نرده ای به همراه آویزهای فلزی که هم سایز بدنه گلدان می باشد، گزینه ای مناسب برای ایجاد یک فضای سبز طبیعی در بیرون ساختمان می باشد و زمانی که از دور به ساختمان نگاه کنیم، زیبایی آن را بهتر درک خواهیم کرد.

گلدان مستطیلی کشیده

گل هایی که در گلدان پلاستیکی نرده ای قرار می گیرد، با توجه به اینکه این گلدان دارای زیرگلدانی چسبیده به ته خود می باشد، باید در مدت زمان مشخصی آب داده شوند. اگر زمانی که خاک گلدان هنوز تا دو بند انگشت خیس می باشد، آبیاری شود، باعث پوسیدگی ریشه گیاه می شود. از این رو باید اجازه دهیم تا آب داده شده به گیاه کاملا جذب سطح خاک شود، و سپس برای آبیاری آن با آبپاش اقدام کرد.

گیاهان آپارتمانی که در گلدان پلاستیکی آویز قرار می گیرند و معمولا روی نرده بالکن یا تراس گذاشته می شوند، بیشتر در معرض آفتاب هستند و از این رو باید در مدت زمان های مشخصی به آنها آب اسپری شود تا رطوبت از طریق برگ های گیاه تامین شود.

خرید گلدان پلاستیکی

برای خرید انواع گلدان پلاستیکی می توان از طریق سایت و مشاور فروش اقدام کرد. این گلدان ها دارای تنوع سایز و مدل بسیار زیادی می باشند و از این رو باید مشتری اطلاعاتی کامل قبل از خرید پیدا کند تا بتواند بهترین گزینه را برای خود انتخاب کند.

خرید گلدان پلاستیکی به عنوان یک خرید بسیار جذاب برای دوستداران گل و گیاه خانگی می باشد. این افراد سعی دارند گلدانی را استفاده کنند که دارای بهترین طرح و رنگ باشد تا هماهنگی با رنگ گل و گیاه داشته باشد و زیبایی را دو برابر کند.

گلدان پلاستیکی آویزی

گلدان های پلاستیکی دارای مدل های بدنه صاف و یکنواخت هستند و قبل از خرید آنها باید ابعاد و رنگ زمینه فضایی که قرار است در آنها گذشته شود را در نظر گرفت. از این رو باید با مشاور و کارشناس فروش در این مورد صحبت نمود تا بتوان اطلاعات لازم را کسب کرد و سپس مطابق با آنچه که مورد نیاز است، انتخاب مناسب داشت.

شما عزیزان می توانید از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با ما ارتباط برقرار کنید و کاتالوگ عکسها و لیست قیمت روز انواع گلدان پلاستیکی را دریافت نمایید و مطابق با نوع گل و گیاهی که دارید، مناسب ترین گزینه را انتخاب کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *