گلدان پلاستیکی کاکتوس

بسیاری از افراد تمایل به نگهداری کاکتوس در خانه و محیط کار دارند، زیرا به آبیاری کم نیاز دارد و محیطی سبز به وجود می آورد. انواع گلدان پلاستیکی کاکتوس که معمولا رنگی می باشند در سایزهای متفاوت توسط شرکت کارخانه در تهران به صورت اینترنتی قابل خرید می باشند.

انواع کاکتوس و ویژگی های این گیاه

آیا تا به حال این سوال در ذهن افراد پیش آمده که چرا کاکتوس بیشتر از همه در خانه یا محیط کار دیده می شود؟

به عبارتی چرا بیشتر افراد تمایل به نگهداری کاکتوس ها دارند؟

با توجه به زندگی ماشینی و روزمرگی که حاصل صنعتی شدن کارها می باشد، بیشتر افراد زمان کافی برای نگهداری از گل و گیاه را در خانه ندارند، و در صورت خریداری ممکن است یک زیان برای آنها تلقی شود، زیرا بعد از مدت کوتاهی در اثر رعایت نکردن شرایط محیطی گیاه، با پوسیدگی و از بین رفتن آن مواجه می شوند.

از این رو گیاهانی که به کمترین نگهداری، مثل کاکتوس و یا برخی گیاهان بزرگ نظیر سانسوریا، نیاز دارند و در برخی مواقع ممکن است بعد از دو هفته به آبیاری نیاز داشه باشند و نور مورد نیاز آنها نیز کم می باشد، بهترین گزینه است برای کسانی که وقت کافی برای نگهداری از گیاهان ندارند و در عین حال می خواهند محیطی سبز و طبیعی در خانه داشته باشند.

گلدان پلاستیکی کاکتوس

قبل از اینکه انواع کاکتوس ها را بخواهیم بررسی کنیم باید یاد آور شویم که:

کاکتوسها زیرمجموعه ای از ساکولنت ها (گیاهان با برگ های گوشتی و آبدار) می باشند.

کاکتوس ها ابتدا در آمریکا مشاهده شدند و سپس در مناطق متفاوتی از جهان رشد و تکثیر یافتند. کاکتوس ها تنها به نور خورشید نیاز دارند و در مناطق گرم و خشک به راحتی رشد پیدا می کنند.

اگر جز افرادی هستید که خیلی وقت برای آبیاری گیاهان خود ندارید و در عین حال می خواهید فضایی سبز با گیاهان متفاوت داشته باشید، کاکتوس ها بهترین گزینه می باشند، زیرا که با روشهای تکثیر و پیوند راحتی که دارند می توانند به راحتی مجموعه ای زیبا را در خانه شما بوجود آورند.

گلدان پلاستیکی کاکتوس

کاکتوس ها دارای دنیای بسیار گسترده ای می باشند که از انواع آنها می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • اپونتیا
  • اپیفیلوم
  • اچینوپسیس
  • استورفیتوم
  • اسکوباریا
  • آرماتوکریوس
  • آروجادوا
  • آریوکارپوس
  • آستروسیلنر

گلدان پلاستیکی، بهترین گزینه نگهداری کاکتوس

در بازار گل و گیاه گلدان های بسیار متفاوتی برای نگهداری گیاهان به چشم می خورد.

از انواع این گلدان ها می توان نوع سفالی، سیمانی، شیشه ای، چوبی، پلاستیکی، فلزی و ارگانیک را مشاهده کرد.

در این میان بیشتر افراد به دنبال گلدانی می باشند که وزن سبکی داشته باشد و در عین حال در برابر فشار خاک خیس که سنگین می باشد، مقاومت کافی از خود نشان دهد، همچنین دارای قیمت ارزان باشد و از تنوع رنگ و طرح خوبی برخوردار باشد.

گلدان پلاستیکی کاکتوس

گلدان پلاستیکی به عنوان گزینه ای که تمام این ویژگی ها را داراست، به عنوان اولین مورد ذهن مشتری را درگیر می کند.

طبیعتا گلدان پلاستیکی کاکتوس باید رنگی باشد تا با تنوع رنگی که دارد، به زیبایی طبیعی حاصل از کاکتوس ها در محیط بیافزاید.

از این رو تولید کنندگان محصولات پلاستیکی با در نظر گرفتن این تقاضا در بازار، سعی دارند انواع سایزهای گلدان پلاستیکی کاکتوس با رنگ های متفاوت عرضه کنند.

زیبایی گلدان پلاستیکی کاکتوس

گلدان پلاستیکی کاکتوس در رنگ های قرمز، آبی، زرد، سبز، بنفش، سرخابی، صورتی، نیلی، اخرایی، نقره ای، مشکی و سفید ارائه می شود.

گلدان پلاستیکی گرد

این گلدان ها با استفاده از مواد اولیه پلیمری (گرانول های پلیمری) ساخته می شوند و هرچه کیفیت و درصد خلوص این مواد بالاتر باشد، کیفیت گلدان ساخته شده هم بالاتر بوده و مقاومت بهتری در برابر شرایط محیطی گرم و خشک و همچنین سرد سوزان از خود نشان می دهد.

البته گلدان پلاستیکی کاکتوس معمولا در محیط داخل خانه کنار پنجره نگهدای می شود و از این رو عمر آن به راحتی بین ۱۰ تا ۱۵ سال می تواند باشد.

گلدان پلاستیکی کاکتوس

گلدان پلاستیکی کاکتوس را می توان در طرح های متنوع مربعی، گرد، آویزی، استوانه، ارتفاع بلند و ژله ای تهیه کرد. بسیاری از افراد هم از گلدان پلاستیکی مشکی برای نگهداری کاکتوس استفاده می کنند که نمای جالبی را به وجود نمی آورد، زیرا که باید یا دور آن را با کاغذ رنگی پوشاند، و یا اینکه از گلدان رنگی برای این منظور استفاده کرد.

خرید گلدان پلاستیکی رنگی

انواع گلدان پلاستیکی کاکتوس را می توان از تهران با قیمت شرکت کارخانه تهیه کرد.

گلدان پلاستیکی

بسیاری از مشتریانی که صاحب گلخانه و مغازه پلاسکو می باشند، به صورت عمده تهیه می کنند تا قیمت ارزان و تخفیف ها شامل خرید آنها شود.

مشتریانی که به صورت خرد و در حد خانه و یا محیط کار خود می خواهند خرید کنند نیز در بیشتر مواقع به دنبال منبع اصلی می باشند تا با قیمت ارزان تری بتوانند کالای مورد نظر خود را تهیه کنند. در حالیکه باید مد نظر داشته باشیم که انبارهای پخش و تولید کننده ها فروش خرد ندارند و در صورتی که در فضای مجازی و اینترنت زیرساخت و سایت داشته باشند، می توانند به صورت اینترنتی برای مشتری ثبت سفارش کنند و ارسال نمایند.

جهت آشنایی با انواع گلدان پلاستیکی کاکتوس و همچنین نحوه خرید به صورت حضوری یا به صورت اینترنتی می توانید با مشاور فروش ارتباط برقرار کنید تا به اطلاعات کاملی دست پیدا کنید و سپس هر موقع به تصمیم نهایی رسیدید، خرید خود را انجام دهید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *