سطل زباله پلاستیکی آشپزخانه

یکی از ملزومات در هر خانه ای سطل زباله می باشد. جنس این سطل ها باید مقاوم و سبک باشد تا حمل آن بدون دردسر برای بانوان باشد. سطل زباله پلاستیکی آشپزخانه که در دو نوع ساده و پدالی می باشد، بهترین گزینه برای بانوان خانه دار است.

انواع سطل زباله در بازار کدام است؟

از انواع سطل ها که در بازار به عنوان سطل زباله به فروش می رسند، می توان به نوع چوبی، فلزی، فایبرگلاس، شیشه ای و پلاستیکی اشاره داشت.

اسطل زباله پلاستیکی به عنوان سطل هایی که بیشترین استفاده را در خانه و محیط کار دارند، تولید و فروش می شوند.

چهارپایه پلاستیکی

تفاوت این دو نیز بسیار اندک می باشد. نوع فایبرگلاس بدنه خشک و ضخیم تری دارد و بیشتر در سایزهای بزرگ برای پارک ها و بوستان ها به کار می رود. اما نوع پلاستیکی در انواع سایزها با طرح ها و رنگ های گوناگون تولید می شود و بازار هدف آن نیز مشتریان خانگی و مغازه های پلاسکو سطح شهرها می باشند.

مزیت سطل زباله پلاستیکی چیست؟

سطل زباله پلاستیکی دارای وزن بسیار کمتری به دلیل جنس پلاستیکی می باشد. در واقع همه محصولات پلاستیکی از مواد پلیمری (بیشتر پلی اتیلن و پلی پروپیلن) تولید می شوند.

سطل آشغال پلاستیکی

این مواد پلیمری به صورت دانه های ریز گرانولی در می آیند و سپس در دستگاه تزریق پلاستیک با استفاده از حرارتی که به آنها داده می شود، به محصول مورد نظر تبدیل می شوند. این محصول می تواند هر گونه محصول پلاستیکی اعم از سطل، گلدان، میز، صندلی، جا ظرفی، جا کفشی، جا نانی، دراور، جعبه پلاستیکی و انواع دیگر محصولات پلاستیکی که در این مقاله فرصت اشاره به آنها نیست، باشد.

سطل زباله پلاستیکی آشپزخانه

مزیت اصلی سطل زباله پلاستیکی و همه محصولات پلاستیکی همانطور که گفته شد، وزن بسیار سبک تر آن نسبت به نوع سیمانی، سفالی، فلزی و چوبی می باشد. به طور ویژه برای بانوان که در آشپرخانه فعالیت روزانه را انجام می دهند، سبک وزن بودن و حمل راحت سطل زباله از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

سطل زباله پلاستیکی

همچنین سطل زباله پلاستیکی آشپزخانه چون در محیط خانه و کنار دیگر وسایل قرار می گیرد، باید از تنوع رنگ و طرح مناسب (در برخی مواقع که برای اتاق کودک می باشد طرح فانتزی) برخوردار باشد تا زیبایی دکوراسیون را نیز به هم نزند.

مدل های سطل زباله پلاستیکی آشپزخانه چگونه است؟

از انواع سطل زباله پلاستیکی آشپزخانه می توان به نوع پدالی و بدون پدال اشاره کرد. امروزه بیشتر افراد برای اینکه بتوانند درب سطل آشغال را به راحتی باز کنند، نوع پدالی آن را انتخاب می کنند. این پدال خود از نوع پلاستیک می باشد و میله ای که پشت آن است از نوع فلز است.

سطل زباله پلاستیکی

برخی مواقع ممکن است پدال سطل زباله بعد از مدت کوتاهی به خوبی کار نکند و درب سطل آشغال را به صورت نیمه باز کند و یا اصلا باز نکند. در این مواقع معمولا قسمت اتصال میله پشت سطل با درب دارای فاصله شده است که به راحتی با باز کردن میله و دوباره گذاشتن آن قابل برطرف کردن است.

سطل زباله پلاستیکی

برخی نیز از سطل زباله پلاستیکی آشپزخانه نوع درب ساده یا بدون پدال استفاده می کنند. در این حالت ممکن است انداختن آشغال به درون سطل کمی سخت تر باشد، چون ابتدا باید با دست درب را برداریم و به طور کلی با توجه به زندگی ماشینی امروز و جهت دهی تولید وسایل خانه با امکان مهیا کردن بیشترین راحتی، تمایل افراد به استفاده از این نوع ساده خیلی کمتر است. اما در برخی مواقع به دلیل شرایط بد اقتصادی و تفاوت قیمت هر چند ناچیز این دو، مشتری ترجیح می دهد نوع درب ساده را که قیمت کمتری دارد خریداری کند.

سطل آشغال پلاستیکی

این سطل ها معمولا دارای شکل گرد و یا استوانه ای هستند و وزن بسیار سبک تری نسبت به نوع پدالی دارند و قیمت آنها نیز مقرون به صرفه می باشد.

خرید اینترنتی محصولات پلاستیکی با قیمت ارزان ممکن است؟

همه محصولات پلاستیکی را با ابعاد دقیق، رنگ های موجود، سایز و قیمت می توان مشاهده کرد و سپس با توجه به دکوراسیونی که در خانه داریم، گزینه ای را انتخاب کنیم که بیشترین تطابق را از لحاظ رنگ با محیط داشته باشد و به صورت اینترنتی سفارش خود را ثبت کنیم.

صندلی و میز پلاستیکی

به طور کلی همه محصولات پلاستیکی و به ویژه محصولاتی چون سطل زباله پلاستیکی آشپزخانه که انتخاب اصلی بانوان می باشد، باید ابتدا به طور کامل در کاتالوگ به مشتری داده شود تا بتواند با توجه به سلیقه و بودجه مالی خود بهترین را انتخاب کند.

مشاوران ما آماده ارائه اطلاعات دقیق در مورد سطل زباله پلاستیکی با قیمت شرکت کارخانه می باشند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *