سطل زباله پلاستیکی پدال دار

سطل زباله پلاستیکی آشپزخانه به عنوان یکی از ضروریات در هر خانه ای می باشد. این سطل ها دارای دو نوع درب دار پدالی و درب دار ساده، در سایز های متفاوت هستند که توسط نمایندگی ناصر پلاستیک با قیمت بسیار ارزان به مشتریان ارائه می شوند.

سطل زباله پلاستیکی

سطل زباله به عنوان یکی از اصلی ترین وسایل، برای پاکیزه نگه داشتن هر محیطی می باشد. این محیط می تواند محل زندگی، محل کار و یا محل تفریح باشد. از این رو باید به نوع سطل زباله و حجم افرادی که در آن محیط در رفت و آمد هستند توجه داشت.

سطل زباله ها دارای جنس های متفاوتی هستند. برخی از آنها نوع فلزی و چرخدار هستند که برای محیط بزرگ اداری و یا تفریحی مورد استفاده قرار می گیرند. برخی جنس شیشه ای یا چوبی دارند و بسیار شیک هستند و برای محیط های مدرن مورد استفاده قرار می گیرند. و برخی دیگر نیز دارای جنس پلاستیکی هستند که بیشترین تنوع طرح و مدل را دارند و در همه محیط ها قابل استفاده می باشند.

سطل آشغال پلاستیکی

سطل زباله پلاستیکی در سایز های بزرگ به صورت چرخدار نیز تولید می شود که به عنوان جایگزین بسیار مناسب برای سطل های فلزی در سطح شهر می باشد. همچنین نوع پدالی آن باعث می شود که به راحتی با فشردن پدال، بدون آنکه دستمان کثیف شود، درب آن را برداریم و آشغال ها را به داخل آن بیاندازیم.

جنس پلاستیکی این سطل باعث می شود که وزن آن بسیار سبک باشد و از این رو جابجایی آن بسیار راحت باشد. این امر برای کسانی که سطل زباله را هر روز، قبل از نیمه شب خالی می کنند، اهمیت زیادی دارد.

سطل زباله پلاستیکی آشپزخانه

سطل زباله بیشتر در آشپزخانه باید گذاشته شود، از این رو برخی سطل زباله آشپزخانه را در اینترنت به عنوان کلید واژه مورد نظر خود جستجو می کنند.

سطل زباله آشپزخانه دارای مدل های پدالی و درب ساده می باشد. مدل پدالی آن دارای پدال فلزی بوده و باعث می شود به راحتی بتوان آشغال ها را درون آن انداخت.

سطل زباله پلاستیکی پدال دار

سایز سطل زباله پلاستیکی نیز بستگی به محیطی دارد که در آن مورد استفاده قرار می گیرد. بسیاری از سایز های متوسط برای آشپزخانه های نقلی در آپارتمان استفاده می کنند. برخی نیز از سایز های بزرگ برای خانه های ویلای و یا هتل ها استفاده می کنند.

در اتاق ها و یا دفاتر اداری نیز می توان از سایز های کوچک استفاده کرد.

سطل زباله پلاستیکی پدال دار

سطل زباله آشپزخانه باید دارای بدنه شفاف باشد و براحتی بتوان با یک دستمال مرطوب آن را تمیز کرد.

قیمت سطل زباله پلاستیکی

قیمت سطل زباله پلاستیکی به جنس آن، اندازه، مدل، درب و برند آن بستگی دارد. برند های زیادی در بازار وجود دارند که محصولات پلاستیکی عرضه می کنند. از معروف ترین آنها می توان به برند لیمون، ناصر پلاستیک، بارز پلاستیک، صبا و… اشاره داشت.

سطل زباله پلاستیکی

سطل زباله پلاستیکی باید دارای بدنه محکم باشد، زیرا زمانی که کیسه آشغال درون آن پر می باشد، وزن آن زیاد بوده و باید تحمل جابجایی تا بیرون از خانه را داشته باشد. همچنین اگر درب آن پدالی باشد، راحت تر می توان آشغال را درون آن انداخت و کاربری آن راحت تر می شود. همه این موارد ممکن است باعث شود تا قیمت آن نسبت به نوع ساده بیشتر باشد. اما عمر و ماندگاری آن نیز بیشتر خواهد بود.

شرکت کارخانه با ارائه لیست قیمت انواع محصولات پلاستیکی و تحویل کالا درب کارخانه با قیمت عمده فروشی، خرید محصولاتی کاربردی مثل سطل زباله پلاستیکی را با قیمت بسیار مطلوب برای شما مشتریان در سراسر کشور فراهم می کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *