سطل زباله پلاستیکی

امروزه سطل زباله به یکی از وسایل ضروری و پرکاربرد تبدیل شده است. انواع سطل زباله پلاستیکی خانگی مدل پدالی و درب دار در هر خانه ای موجود می باشد، این وسیله کاربردی قیمت بسیار ارزان و مقطوعی دارد و خرید آن برای اکثر مردم امکان پذیر می باشد.

در وب سایت ما و به کمک مشاورین (بشتر بخوانید ،بهتر بدانید تا با دانش تجارت کنید ) : پالت پلاستیکی

انواع سطل زباله پلاستیکی

سطل های زباله انواع و اقسام مدل های گوناگونی شامل می شود که این تنوع مدل در سطل های زباله پلاستیکی بسیار بیشتر دیده می شود.

سطل زباله پلاستیکی پدال دار سایز بزرگ اکثرا برای مراکز عمومی و اداری مورد استفاده قرار می گیرد.

سطل زباله پلاستیکی

سطل زباله های درب دار بدون پدال که هنوز مورد استفاده مردم قرار می گیرد نیز یکی دیگر از انواع مدل های سطل های زباله پلاستیکی می باشد، این نوع سطل زباله کمتر از مدل های دیگر مورد استفاده قرار می گیرد به خصوص در مکان های عمومی، برای استفاده از این نوع سطل زباله ها مجبور به دست زدن به درب آن و بلند کردنش هستیم که این مورد سبب آلودگی دست ها خواهد شد، به همین علت در مکان های عمومی از این نوع سطل زباله ها استفاده نمی شود چرا که آلوده شدن دست ها برای مردم بسیار ناخوشایند می باشد.

مشاوران ما در زمینه تجارت پالت پلاستیکی پایه دار به صورت آنلاین برای دانش و پاسخ در مسیر تجارت به شما از طریق وب سایت در خدمت شما هسستند.

سطل زباله پلاستیکی سایز کوچک در حمام و سرویس های بهداشتی منازل بسیار مورد استفاده قرار می گیرد همچنین از این سایز و سایز متوسط سطل زباله پلاستیکی در اتاق ها نیز بسیار استفاده می شود و کاربردی می باشد.

سطل زباله پلاستیکی گرد

سطل گرد بزرگ درب دار پلاستیکی در حالت کلی شکلی استوانه ای دارد که به راحتی قابل حمل و جا به جایی می باشد.

یکی از محبوب ترین سطل های زباله پلاستیکی برند لیمون می باشد که در رنگ های زیبا و دلنشین و با طراحی شیک محصولات خود را به فروش می رساند.

سطل زباله پلاستیکی

سایز ۱۵ لیتری و ۲۰ لیتری سطل زباله گرد جزو سایز های متوسط می باشد که برای آشپزخانه منازل بسیار مناسب و کاربردی می باشد.

به طور متوسط سطل های پلاستیکی گرد درب دار با عرض ۳۱ سانتی متر و ارتفاعی حدود ۴۰ سانتی متر می باشند.

سطل آشغال پلاستیکی گرد ۳ لیتری نیز طولی ۳۰ سانتی متر و عرضی ۳۲ سانتی متر با قاعده ای ۱۸ سانتی متری دارد.

سطل زباله پلاستیکی

سطل زباله گرد برای قرار دهی در کابینت بسیار مورد استفاده قرار می گیرد چرا که شکل استوانه ای سطل زباله گرد نسبت به بقیه اشکال سطل های زباله حجم بیشتری را دارا می باشد، یک سطل زباله سایز کوچک گرد از یک سطل زباله مستطیلی سایز کوچک حجم و فضای بیشتری دارد و می تواند زباله های بیشتری را در خود جای دهد.

سطل زباله پلاستیکی پدالی

سطل زباله پدالی یک اختراع بی نظیر برای افراد تنبل می باشد که دیگر هیچ بهانه ای نخواهند داشت.

افزودن پدال بر سطل های زباله کار را برای همه بسیار آسان کرده است و دیگر لازم نیست برای انداختن زباله هایمان درون سطل خم شده و درب آن را باز کنیم، به راحتی با فشار بسیار ناچیزی به پدال سطل زباله آن را می توان باز کرد و زباله کوچک یا بزرگ را درونش انداخت که این مورد باعث می شود دیگر به کمر فشاری وارد نشود و بسیار راحت بتوان زباله را درون سطل بیندازیم.

سطل زباله پلاستیکی

اگر راحتی و آسانی را در هر کاری ایجاد کرد اکثر افراد آن را به درستی انجام خواهند داد که این مورد در استفاده زیاد از سطل زباله های پدال دار بسیار دیده شده و قابل مشاهده است.

در مکان های عمومی اعم از بیمارستان ها و پارک ها و همچنین مکان های پر تردد بسیار از سطل زباله های پدال دار سایز بزرگ استفاده می شود که این هم دلیلی بسیار واضح و روشن است، راحتی کار و در نهایت انجام کار توسط اکثر مردم که باعث می شود آلودگی ها و زباله ها در شهر کمتر دیده شود که این امر قدمی بسیار بزرگ و عالی در حفاظت از محیط زیست می باشد.

سطل زباله پلاستیکی خانگی

یک سطل زباله مناسب در درجه اول باید امکان شست و شوی آسان را داشته باشد، سطل زباله های پلاستیکی علاوه بر حمل و نقل آسان در خانه و هر محیط دیگری قابلیت شستشوی بسیار راحتی را دارند.

سطل زباله پلاستیکی خانگی که اکثرا در سایز های متوسط و کوچک مورد استفاده قرار می گیرد، جای بسیار کمی را برای گذاشتن آن اختصاص می دهید و در عوض یکی از ضروری ترین نیازهای خود را تامین می کنید.

سطل زباله پلاستیکی

اکثر سطل زباله های پلاستیکی خانگی امروزه از نوع پدالی می باشند که بسیار مورد استقبال قرار گرفته است که این امر جهت سهولت و انداختن زباله ها با یک حرکت پا قابل انجام می باشد. البته بعضی از سطل زباله های اتاق خواب ها بدون درب و بدون پدال می باشند که زباله های خشک و بی بو را درون آن می اندازند و برای انداختن زباله درون آن نیز نیاز به فشردن هیچ پدال و یا باز کردن هیچ دربی، ندارید.

سطل زباله پلاستیکی درب دار

درب سطل زباله بسیار مفید و کاربردی می باشد و از پخش شدن بوی نامطبوع برخی زباله ها به درون فضای خانه جلوگیری می کند.

سطل زباله پلاستیکی

تقریبا اکثر سطل زباله های پلاستیکی دارای درب می باشند و تعداد بسیار کمی بدون درب طراحی و تولید می شوند که این امر ضروری بودن درب سطل زباله را نشان می دهد. سطل زباله پلاستیکی درب دار مدل پدال دار و بدون پدال در نوع اتصال درب با یکدیگر تفاوت دارند که نوع پدال دار، درب متصل به خود سطل دارد ولی نوع بدون پدال، درب جداگانه و بدون هیچگونه اتصالی به خود سطل می باشد.

خرید سطل زباله پلاستیکی

خرید سطل زباله پلاستیکی از فروشگاه های اینترنتی شما را از مراجعه حضوری و صرف وقت و پرداخت هزینه های اضافی منع می کند.

خرید مغازه داران لوازم پلاستیکی از دارندگان سایت های فروش سطل های زباله پلاستیکی به صورت عمده یک سود کلان را برایشان فراهم می کند چراکه خرید آنها مستقیم از خود کارخانه می باشد و مبلغ بسیار کمتری خواهند پرداخت.

جهت خرید سطل زباله پلاستیکی تعداد مورد نظر و سایز و ابعادی مورد نیازتان را هنگام تماس با ما ذکر بفرمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *