سطل زباله پلاستیکی بزرگ

برای خرید هر محصول پلاستیکی با قیمت مناسب، باید تولید کننده اصلی و یا نمایندگی های آن را پیدا کرد. در مرکز فروش سطل زباله پلاستیکی می توان انواع این محصولات را در مدل های خانگی، اداری و عمومی در سایزهای متفاوت از کوچک رومیزی تا بزرگ شهری را مشاهده کرد.

سطل زباله پلاستیکی خانگی

سطل های زباله به عنوان یکی از وسایل ضروری در هر محیطی که انسانها زندگی می کنند، به حساب می آیند. این سطل ها به عنوان وسیله ای ضروری در پاکسازی منزل و یا محیط کار وجود دارند.

کیسه پلاستیکی سطل زباله هر روز و یا هر چند روز یکبار، با توجه به نوع استفاده از آن و تعداد افرادی که در محیط زندگی می کنند، باید عوض شود. این کیسه ها نیز باید محکم باشند تا هنگام عوض کردن، پاره و یا سوراخ نشوند و باعث کثیفی و بوی بد نگردند.

سطل زباله دارای جنس های متفاوتی در بازار می باشد که یکی از پر فروش ترین آنها، جنس پلاستیکی می باشد. سطل زباله پلاستیکی دارای وزن کم بوده و جابجایی آن به بیرون از منزل خیلی راحت تر می باشد.

سطل زباله پلاستیکی

این سطل ها را معمولا آخر شب، باید به بیرون از منزل، معمولا روی سکو برد و سپس پلاستیک آن را عوض نمود و سطل را شست و در جایی بگذاریم تا خشک شود. بدین صورت از انتشار بوی بد در آشپزخانه و یا اتاق ها نیز جلوگیری به عمل می آید.

از این رو چون سطل زباله زیاد ممکن است جابجا شود، بهتر است جنس پلاستیکی و وزن سبک داشته باشد. همچنین سطل زباله پلاستیکی دارای تنوع طرح بیشتری می باشد و متناسب با دکوراسیون آپارتمان های امروزی در شهرها و روستاها است.

سطل زباله پلاستیکی دارای کاربردهای متنوعی می باشد و در محیط اداری، خانگی و یا بیرون شهر نیز دیده می شود. یکی از مهمترین مدل ها، سطل زباله پلاستیکی خانگی می باشد که در دو نوع پدال دار و درب ساده تولید می شود.

سطل زباله پلاستیکی خانگی نوع پدال دار برای باز و بسته کردن و تعویض کیسه پلاستیک آشغال، راحت تر می باشد. زیرا تنها با فشردن پدال آن می توان درب آن را باز کرد و نیاز به دست زدن نمی باشد تا احیانا دست فرد کثیف شود.

سطل زباله پلاستیکی

سطل زباله پلاستیکی خانگی مدل درب ساده نیز چون دارای قیمت ارزان تری می باشد، برای محیط های عمومی تر استفاده بیشتری دارد و البته می توان از آن در مدرسه، آموزشگاه ها، کارگاه ها و… استفاده کرد.

سطل آشغال پلاستیکی

سطل زباله پلاستیکی بزرگ

سطل زباله پلاستیکی همانند دیگر محصولات پلاستیکی، از مواد اولیه پلمیری که به صورت دانه های ریز گرانولی در آمده اند، ساخته می شود.

این سطل ها باید دارای بدنه مقاوم باشند تا در جابجایی های زیاد، دچار شکنندگی نشوند. همچنین باید دارای مقاومت کافی در برابر گرما و سرما باشند و عمر و ماندگاری خوبی داشته باشند.

فروش سطل زباله پلاستیکی با توجه به نوع کاربری آن، در سایزهای متفاوت برای کاربری های متفاوت صورت می پذیرد.

به عنوان مثال نوع کوچک گرد برای اداره ها و روی میز مورد استفاده قرار می گیرد. سطل زباله پلاستیکی بزرگ نیز برای اداره ها و یا محیط های عمومی پر رفت و آمد همچون بیمارستان ها، درمانگاه ها، آموزشگاه ها، هتل ها و رستوران ها مورد استفاده قرار می گیرد.

سطل زباله پلاستیکی

معمولا سطل زباله پلاستیکی بزرگ در مدل چرخدار ارائه می شود تا جابجایی سطل به همراه آشغال های درون کیسه آن، راحت تر صورت پذیرد. زیرا این سطل ها با توجه به حجمی که دارند، زباله های بیشتری را در خود جای می دهند و تقریبا هر روز نیز باید تعویض کیسه آنها صورت پذیرد، از این رو باید جابجایی آنها راحت باشد.

سطل زباله پلاستیکی بزرگ ممکن است در رنگ های سفید، مشکی، قرمز و آبی بیشتر در بازار خرید و فروش شود، اما باید در نظر گرفت که هر تولید کننده و برندی، رنگ های مخصوص به خود را در مورد یک محصول پلاستیکی ارائه می دهد.

فروش سطل زباله پلاستیکی

برای خرید انواع سطل زباله می توان به مرکز فروش سطل زباله پلاستیکی پاساک پلاست مراجعه فرمود و با ارتباط با مشاور فروش، لیست آخرین محصولات به همراه قیمت روز آن را در اسرع وقت دریافت نمود.

می توانیم انواع محصولات پلاستیکی را با بهترین کیفیت در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. اما مسئله این این که کیفیت را چگونه باید به مشتری ثابت کنیم؟

یک محصول پلاستیکی معمولا بعد از مدت ۶ ماه تا یکسال، کیفیت خود را نشان می دهد. بدنه سطل زباله نباید بعد از مدت کوتاهی دچار رنگ پریدگی و یا شکنندگی شود. همچنین لبه ها و دسته های سطل باید دارای مقاومت و وزن بیشتری نسبت به جاهای دیگر سطل باشند تا تحمل وزن زباله ها را در جابجایی داشته باشند.

سطل زباله پلاستیکی

اگر هنگامی که می خواهید سطل زباله پلاستیکی مورد نظر خود را خریداری نمایید، بدنه آن را کمی فشار دهید، باید تا حدودی انعطاف پذیری داشته باشد و همچنین با لمس بدنه آن، باید ضخامت آن را تا حدودی حس کنید.

در مرکز فروش سطل زباله پلاستیکی انواع مدل های سطل را می توان به صورت حضوری مشاهده کرد و جنس مورد نظر خود را سفارش داد. همچنین برای کسانی که امکان بازدید حضوری ندارند نیز می توان از طریق پیام رسان عکس ها و فیلم های مربوط به تست کیفیت سطل زباله پلاستیکی را فرستاد تا بعد از مشاهده، اطمینان پیدا کنند.

همچنین افرادی که به صورت عمده قصد خریداری دارند، میتوانند نمونه سطل زباله را دریافت کنند و بعد از تاییدات لازم، اقدام به سفارش عمده و ارسال بار نمایند.

برای اطلاع بیشتر از نحوه ثبت سفارش می توان با مسئول فروش شرکت کارخانه ارتباط برقرار کرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *