صندلی پلاستیکی

صندلی پلاستیکی رستوران با پایه فلزی یکی از مدل هایی است که می توان در اکثر مکان ها اعم از رستوران ها، منازل و حیاط ها و همچنین روف گاردن استفاده کرد زیرا این صندلی ها با ظاهر زیبایی که دارند در هر مکانی که قرار گیرند باعث زیبایی بیشتر می شوند و همچنین قیمت مناسبی هم دارند.

صندلی پلاستیکی رستوران

صندلی های پلاستیکی امروزه حتی در شیک ترین رستوران ها هم مورد استفاده قرار می گیرند و دلیل آن طراحی زیبا و شیک و مقاومت و ماندگاری بالا آن می باشد.

زمانی که روی یک صندلی می نشینیم اگر احساس راحتی کنیم یعنی کمر و گردن ما در حالت استانداردی قرار گیرند، احساس خوشایند را سریعا حس می کنیم و از نشستن طولانی مدت بر روی آن صندلی خسته نمی شویم مخصوصا آنکه که منتظر چیزی یا کسی باشیم.

بنابراین همه ی رستوران ها در انتخاب صندلی های مشتریان خود دقت زیادی می کنند چون در درآمد آنها نقشی پررنگ دارد و رضایت مشتری علاوه بر کیفیت غذا بسیار برای آنها تاثیر گذار است.

بخاطر همین دلایل مدل صندلی پلاستیکی رستوران که هم کیفیت و ظاهر خوبی دارد و احساس راحتی را به فرد هنگام نشستن منتقل می کند، گزینه انتخابی بسیاری از رستوران دارها است و دور میزهای خود، این نوع صندلی را قرار می دهند.

میز پلاستیکی سفری

علاوه بر همه این موارد نکته ای که بسیار مورد توجه است قیمت بسیار مناسب صندلی پلاستیکی رستوران می باشد که بسیار با صرفه است و با پرداخت کمترین هزینه ممکن می توان این صندلی ها را خریداری کرد.

یکی از چندین مورد مزیت های صندلی پلاستیکی این است که هنگام نشستن بر روی آن عرق نمی کنید زیرا پلی اتیلن که در ساخت صندلی های پلاستیکی به کار می رود این مزیت را در پلاستیک ایجاد می کند اما در مقابل صندلی هایی آهنی که روپوشی چرم مانند دارند پس از مدتی نشستن احساس کمی رطوبت در نشیمنگاه حس می شود و حالت ناخوشایندی را در فرد ایجاد می کند که منجر می شود سریعا از روی صندلی بلند شود و وارد فضای آزاد شود.

میز پلاستیکی سفری

اگر رستورانی سرباز دارید و نمی خواهید صندلی هایتان در اثر باران یا تابش خورشید دچار رنگ پریدگی یا نامطلوب شدن ظاهر شود باز هم صندلی پلاستیکی اولین و بهترین گزینه برای شما خواهد بود و همچنین نگران خیس شدن و آلوده شدن آن نباشید زیرا با یک گرد گیری یا دستمال کشی ساده سریعا تمیز شده و به حالت اولیه خود در می آید و رنگ آن نیز همانند روز اول خواهد ماند.

صندلی پلاستیکی پایه فلزی

صندلی پلاستیکی که تماماً از پلاستیک است شاید نتواند وزن های خیلی زیاد را تحمل کند که این مورد در مورد همه ی صندلی های پلاستیکی صدق نمی کند، صندلی های پلاستیکی با پایه فلزی به طور قطع مقاومت بیشتری دارند و می توانند وزن های بیشتری را تحمل کنند و محدودیت وزنی آنها بسیار کم است.

فلزات چون ترکیب شیمیایی آنها با مواد پلاستیکی فرق دارد و همچنین مواد اولیه ای که در ساخت وسایل فلزی از آنها استفاده می شود، نیز بسیار با مواد اولیه ساخت لوازم پلاستیکی متفاوت می باشد و دانستن همین موارد توجیه بر تفاوت مقاومت فلز و پلاستیک کافی است.

صندلی پلاستیکی

اکثر صندلی های پایه فلزی قابلیت تاشو دارند که این قابلیت سبب میشود که فضایی کمتری اشغال شود و بتوان در کنار صندلی لوازم دیگری را نیز قرار داد و از بابت فضای کم خود هیچ نگرانی ای نداشته باشید.

مزیت دیگری که این صندلی برای ما ایجاد می کند این است که می توانیم آن را به راحتی تا کنیم و در صندق عقب ماشین خود به سادگی جای دهیم و در هنگام مسافرت و یا تفریح و رفتن به طبیعت آن را با خود ببریم و به جای زیرانداز روی آن بنشینیم.

میز گرد پلاستیکی تاشو

همچنین هنگامی که آتش روشن کردید و قصد درست کردن کباب یا چای آتیشی کردید نیاز نیست بر روی زمین بنشینید و بلند شید چراکه این حالت بسیار آدم را خسته می کند و به جای آن می توانید صندلی تاشو خود را بر روی زمین قرار و در کنار آتش قرار دهید تا هم خسته نشوید و هم از آتش و کباب خود لذت بیشتری ببرید.

در تفریحات دیگری نظیر رفتن به دریا می توانید این صندلی های پلاستیکی پایه فلزی را با خود ببرید و در کنار ساحل روی آنها بنشینید تا هم راحت تر استراحت کنید و هم از دریا لذت بیشتری ببرید.

قیمت صندلی پلاستیکی

همانطور که در ابتدا گفتیم کاربرد صندلی پلاستیکی رستوران مدل پایه فلزی محدود به یک یا دو مکان نمی شود و می توان در مکان های زیادی از آنها استفاده کرد و از اوقات خود لذت بیشتری برد.

اگر دوست دارید حیاط خود را به مکان زیباتری تبدیل کنید و بتوانید از نشستن در حیاط خود لذت بیشتری ببرید تهیه چند عدد صندلی پلاستیکی می تواند تاثیر بسیار زیادی در ثبت اوقات شما داشته باشد چراکه می توانید دوستان خود را به جای نشستن در خانه به فضای حیاط دعوت کنید و از فضای آزاد و اکسیژن بهره مند شوید.

میز گرد پلاستیکی تاشو

اگر صاحب رستورانی هستید و کسب و کار خود را به تازگی تاسیس کرده اید خرید صندلی پلاستیکی برای کسب و کار شما بسیار سودمند می باشد چراکه هم می توانید تا مدت زیادی از آنها استفاده کنید و نگران خراب شدن آنها نباشید، هم می توانید با پرداخت مبلغی بسیار کم نسبت به قیمت صندلی جنس های چوبی و فلزی اقدام به خرید صندلی پلاستیکی برای رستوران خود بکنید و در همین شروع کار هزینه های خود را بسیار کاهش دهید و سود قابل توجه ای بکنید.

قیمت صندلی پلاستیکی با در نظر گرفتن مقاومت و ماندگاری بالای آن و ظاهر شیک و زیبای آن بسیار ارزان و مناسب می باشد و اگر بخواهید صندلی دیگری با جنس آهنی و یا فلزی با همین کیفیت خریداری نمایید باید مبلغ بسیار بیشتری بپردازید و همچنین اگر کسب و کار شما تازه می باشد خرید صندلی دیگری بجز صندلی پلاستیکی سبب افزایش هزینه های شما می شود که بسیار برای شما مشکل ساز خواهد بود.

پس اگر یک کیفیت عالی با یک قیمت مناسب می خواهید صندلی پلاستیکی برای شما بسیار مناسب می باشد.

میز پلاستیکی سفری

یکی از دلایل ارزان بودن صندلی پلاستیکی مواد اولیه ارزان آن می باشد که سبب می شود هزینه های تولید آن برای تولید کننده ها بسیار کاهش یابد و تولید کننده ها نیز با قیمتی ارزان این اجناس را وارد بازار می کنند و هم برای تولید کننده و هم مصرف کننده ها که مردم می باشد بسیار ارزان و سودمند می باشد.

پلاستیک یک ماده ارزشمند و ارزان قیمت می باشد که بسیار استحکام و مقاومت بالایی دارد و در لوازم خانگی بسیار پر طرفدار شده است.

در بازار امروز که شاهد افزایش قیمت های روز افزون همه کالاها هستیم، لوازم پلاستیکی نیز دستخوش تغییرات قیمت می شود اما چون قیمت آنها نسبت به همه نوع کالا های اجناس دیگر ارزان تر است نسبت به بقیه لوازم ارزان تر است و خرید آن برای همه نوع قشر مردم امکان پذیر می باشد.

اگر نحوه خرید شما به صورت مستقیم و اینترنتی باشد باز هم می توانید با قیمت کمتری صندلی پلاستیکی را خریداری نمایید و از سود بیشتری بهره مند شوید همچنین نحوه ارسال آن توسط فروشنده می باشد و شما می توانید سفارش خود را بدون هیچ رفت و آمدی درب منزل خود دریافت کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *