میز پلاستیکی سفری

میز پلاستیکی سفری تاشو به عنوان یک وسیله مناسب برای راحت سفر کردن می باشد. این میز باعث می شود جمع و جور کردن وسایل در زمان کمتری انجام شود. می توان انواع این میزها را که طرح و مدل برند ناصر پلاستیک می باشند، با قیمت ارزان به صورت اینترنتی خرید کرد.

میز پلاستیکی سفری

سفر کردن به عنوان یک ضرورت برای تجدید روحیه انسان و آشتی او با طبیعت می باشد. از این رو باید تا جای ممکن به صورت مداوم حداقل یک بار در ماه هرچند با هزینه کم در اطراف شهر و در دل طبیعت صرفا برای نوشیدن یک چای هم که شده، سفر کرد.

تا جای ممکن باید سفر کردن را راحت و بی دردسر و کم هزینه کرد تا افراد تمایل به سفر پیدا کنند. یکی از مهمترین مسئله ها برای سفر در دوران تورم و گرانی، کم کردن هزینه ها می باشد.

باید در سفر وسایلی را استفاده کرد که هم هزینه کمی داشته باشند، و هم جابجایی آنها زمان بر و وقت گیر نباشد و به راحتی بتوان وسایل سفر را در هر جایی پهن و یا جمع کرد.

یکی از این وسایل مورد نیاز برای سفر، میز پلاستیکی سفری می باشد که به دلیل جنس پلاستیکی که دارد، هم قیمت ارزان تری داشته و هم جابجایی آن نیز راحت می باشد.

میز پلاستیکی سفری

این میزها ممکن است به صورت پایه ثابت و یا تاشو باشند که معمولا منظور مشتری از میز پلاستیکی سفری، نوع تاشو می باشد که به راحتی بتواند روی سقف ماشین سواری خود بگذارد.

این میزها دارای سایزهای متفاوت از ۲ نفره تا ۸ نفره در بازار وجود دارند و برای سفرهای درون شهری چند ساعته و یا سفرهای برون شهری و کمپ های شبانه روزی چند روزه در بیابان و جنگل و دریا بسیار مناسب می باشند.

میز پلاستیکی تاشو

زمانی که مشتری به دنبال میز پلاستیکی تاشو می باشد تا سفر کردن را برای خود راحت کند، سعی دارد ابتدا از اتصالات میز و استحکام آن اطمینان خاطر پیدا کند.

میز پلاستیکی سفری

البته خیلی از افراد از میز پلاستیکی تاشو تنها برای سفر کردن استفاده نمی کنند، بلکه مثلا در برخی مواقع که برگزاری نمایشگاه صورت می پذیرد، خیلی از صاحبان غرفه ها، وسایل خود را جلوی غرفه روی میز قرار می دهند و هنگام ساعات تعطیلی نمایشگاه، باید این وسایل را دوباره به داخل غرفه بیاورند و به عبارتی هر روز یک جابجایی صورت می پذیرد.

میز پلاستیکی تاشو به عنوان یک گزینه ای خوب برای این چنین مشتریانی می باشد. زیرا وزن آن خیلی سبک است و جابجایی را بسیار راحت می کند.

همچنین برخی دیگر نیز از میز پلاستیکی تاشو در خانه، برای خیاطی استفاده می کنند. زیرا اگر میز پلاستیکی پایه ثابت باشد، به دلیل ابعادی که دارد، همواره مقداری از فضای اتاق را اشغال می کند.

اما میز پلاستیکی تاشو به دلیل نوع کاربری که دارد، زمانی که فرد از آن نمی خواهد استفاده کند، به راحتی آن را تا کرده و به گوشه ای از اتاق یا انباری انتقال می دهد که فضا را نیز اشغال نکند.

میز پلاستیکی سفری

این میزها را می توان به همراه صندلی پلاستیکی تاشو نیز استفاده کرد تا هر زمانی که می خواهیم که فضای نشستن را در خانه، باغ یا ویلا ایجاد کنیم و زمانی که استراحت ما تمام شد، آن ها را به راحتی جمع کنیم و فضا دوباره باز شود.

میز پلاستیکی ناصر

زمانی که مشتری قصد خرید میز پلاستیکی سفری تاشو دارد، نیاز دارد تا از استحکام و ماندگاری و مقاومت میز اطمینان کامل داشته باشد. از این رو به برند تولید کننده میز توجه ویژه ای دارد.

میز پلاستیکی سفری

میزها و اکثر محصولات پلاستیکی با استفاده از مواد اولیه پلیمری توسط دستگاه های قالب گیری گوناگون ساخته می شوند. این دستگاه ها ممکن است به صورت بادی، تزریقی، اکستروژن و یا فشاری باشند.

دستگاه قالب گیری بادی برای تولید محصولاتی چون بطری آب، بطری نوشابه و بطری روغن و… استفاده می شود و به طور کلی برای محصولات پلاستیکی است که دارای حجم بسته می باشند.

دستگاه قالب گیری اکستروژن برای تولید محصولات پلیمری یا پلاستیکی می باشد که طویل هستند، مانند لوله پولیکا که در صنایع ساختمانی کاربرد دارد.

دستگاه قالب گیری فشاری نیز برای محصولاتی چون گلدان پلاستیکی ژله ای استفاده می شود که بدنه نازک دارند و ماده اولیه به صورت یک صفحه وارد دستگاه می شود و سپس توسط قالب که روی آن قرار می گیرد، محصولات پلاستیکی نهایی تولید می شود.

دستگاه قالب گیری تزریق پلاستیک نیز برای تولید محصولاتی چون میز و صندلی پلاستیکی مورد استفاده قرار می گیرد و نحوه کار با آن به این صورت است که ابتدا مواد اولیه پلیمری به صورت دانه های ریز گرانولی در می آیند و توسط اپراتور به قالب دستگاه تزریق می شوند. آنگاه حرارت دیده و شکل قالب را به خود می گیرند و این قالب می تواند یک صندلی و یا میز پلاستیکی باشد.

میز پلاستیکی سفری

پس از اینکه حرارت دیدند، از دستگاه بیرون آمده و سرد شده و آماده استفاده می شوند.

برند میز پلاستیکی ناصر به عنوان یکی از برندهای شناخته شده در تولید محصولات پلاستیکی می باشد که با استفاده از مواد پلیمری بسیار باکیفیت و استفاده از مواد پایدار کننده، محصولاتی با ماندگاری بالا و طرح های روز را به بازار ارائه داده است.

میز پلاستیکی سفری

با استفاده از میز و صندلی پلاستیکی ناصر می توان یک طرح زیبا برای نشستن در خانه یا محل کار را ایجاد کرد.

طرح های زیبایی که این محصولات دارند، باعث می شود تا بتوان در فضاهای متفاوت اداری، رسمی، خانگی و عمومی از آنها به راحتی برای چندین سال استفاده کرد.

قیمت میز پلاستیکی تاشو

همان طور که در ابتدای مقاله به آن اشاره شد، زمانی که مشتری به دنبال میز پلاستیکی سفری و تاشو می باشد، اول از همه به نوع اتصالات میز و به طور کلی، کیفیت آن توجه دارد.

اما قیمت میز پلاستیکی تاشو نیز از اهمیت بالایی برای مشتری برخوردار می باشد. زیرا زمانی که تورم و گرانی در جامعه زیاد می شود، معمولا مردم به دنبال جنس های جایگزین و ارزان قیمت می گردند.

جنس پلاستیکی نیز به عنوان یک جایگزین خوب برای جنس چوبی یا فلزی یا شیشه ای می باشد که هم وزن سبکی دارد، هم طرح های روز و زیبا را روی بدنه آن می توان مشاهده کرد، و هم اینکه قیمت ارزان آن به عنوان ملاک اصلی فروش بالای آن در زمان کاهش قدرت خرید مردم می باشد.

میز پلاستیکی سفری

البته قیمت میز پلاستیکی تاشو آنقدر ارزان نیست که بتوان به کیفیت آن شک کرد، بلکه نسبت به میزهای دیگر هم اندازه خود، قیمت مقرون به صرفه تری دارد. البته کیفیت نیز در مورد این میزها، باعث تفاوت قیمت می شود.

قیمت میز پلاستیکی به نوع مواد اولیه پلیمری به کار رفته و میزان این مواد، بستگی دارد. هرچه مواد اولیه بیشتری در ساخت میز استفاده شده باشد، وزن میز بالاتر بوده و قیمت آن نیز بالاتر می باشد.

در برخی مواقع که میز دارای ابعاد کوچکتری هست، و برای مناسبت های خانواده های نقلی و کم جمعیت دو نفره یا سه نفره استفاده می شود، ارزان ترین قیمت را دارا می باشد.

خرید میز پلاستیکی ناصر

برای خرید میز پلاستیکی ناصر در هر مدلی که مد نظر دارید، پایه ثابت یا پایه تاشو، پایه پلاستیکی یا پایه فلزی، بدنه حصیری یا بدنه ساده، نوع سفری یا اداری می توان با مسئول فروش شرکت کارخانه ارتباط برقرار کرد و اطلاعات لازم را دریافت نمود.

همان طور که میز پلاستیکی سفری کار را برای سفر کردن راحت کرده است، اینترنت نیز کار را برای خرید کردن راحت کرده است.

امروزه به راحتی می توان کالای مورد نظر را در اینترنت جستجو نمود، مدل ها را دید، قیمت ها را مقایسه کرد، و ارزان ترین را برگزید.

مشتریان حوزه لوازم خانگی پلاستیکی نیز مانند همه مشتریان دیگر، میز و صندلی مورد نظر خود را  ممکن است در خانه ی یکی از دوستان یا آشنایان دیده باشند، و بخواهند در مورد این محصول بیشتر بدانند.

میز پلاستیکی سفری

از این رو از آن فرد می پرسند که از کجا و یا چگونه و به چه صورت این محصول را تهیه کرده است. اطلاعاتی را به این صورت کسب می کنند. اما ممکن است بیشتر از این بخواهند بدانند.

از این رو موبایل یا کامپیوتر خود را برداشته و انواع میز و صندلی با برندهای متفات را در اینترنت جستجو می کند و با اطلاعات عظیم و در برخی مواقع سردرگم کننده، مواجه می شوند.

اینجاست که شرکت کارخانه و سایت اینترنتی معتبر که به طور اختصاصی به فعالیت در حوزه محصولات پلاستیکی می پردازد، سعی دارد تا در فضای اینترنت به خوبی دیده شود، مشتریان او را ببینند، با او ارتباط برقرار کنند و به صورت منظم کاتالوگ محصولات و لیست قیمت را دریافت نمایند.

میز پلاستیکی سفری

آنگاه مشتریان به راحتی با کسب اطلاعات لازم و صحیح، می توانند خرید را با ارزان ترین قیمت ممکن از شرکت کارخانه انجام دهند.

برای خرید میز پلاستیکی ناصر و هر نوع صندلی این برند که احتیاج دارید، می توانید با کارشناس فروش ما ارتباط برقرار کنید و اطلاعات لازم را کسب نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *