چهارپایه پلاستیکی

برای دانستن قیمت چهارپایه پلاستیکی کوتاه می توان با مسئول فروش شرکت کارخانه ارتباط برقرار کرد و کاتالوگ این محصولات را در انواع رنگ ها و سایزها به همراه لیست قیمت روز آن دریافت نمود.

انواع چهارپایه پلاستیکی

چهارپایه ها به عنوان وسیله ای کاربردی برای خانه می باشند. با استفاده از این چهارپایه ها می توان انواع وسایل ریز و درشت را در کابینت های بالایی خانه جابجا کرد، لامپ و یا لوستر را تعویض نمود، شیشه های بالایی پنجره یا در ورودی را تمیز نمود و بسیاری از کارهایی که به ارتفاع نیاز دارند را انجام داد.

چهارپایه ها با مدل های متفاوتی در بازار وجود دارند. برخی حالت تاشو داشته و برخی پایه ثابت هستند. نوع تاشو برای جابجایی در خانه بسیار بهتر می باشد. نوع پایه ثابت نیز دارای استحکام بیشتری در هنگام ایستادن روی آن، می باشد.

چهارپایه پلاستیکی

چهارپایه ها با جنس های متفاوتی در بازار وجود دارند که از جمله آن می توان به نوع فلزی، چوبی و پلاستیکی اشاره داشت.

چهارپایه پلاستیکی دارای انعطاف پذیری بیشتر، مقاومت خوب در برابر پوسیدگی یا زنگ زدگی، تنوع رنگ و زیبایی مدل می باشد و مناسب خانه ها و محل کار است.

از انواع چهارپایه پلاستیکی که در انبارهای پخش و یا پلاسکوها موجود می باشد، می توان به چهارپایه برند ناصر پلاستیک، طلوع پلاستیک، دل آسا و زیباسازان اشاره داشت.

چهارپایه پلاستیکی ناصر پلاستیک

چهارپایه پلاستیکی با توجه به نوع ارتفاعی که مورد نیاز می باشد، درخواست می شود. چهارپایه پلاستیکی دو پله و سه پله که دارای ارتفاع بیشتری است، به عنوان چهارپایه پلاستیکی بلند در بازار شناخته می شود و برای مغازه ها و کارگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد.

چهارپایه پلاستیکی کوتاه

چهارپایه پلاستیکی کوتاه نیز که دارای ارتفاع بین ۲۵ تا ۴۰ سانتی متر می باشد، معمولا در حمام و یا آشپزخانه مورد استفاده قرار می گیرد که در ادامه به آن می پردازیم.

چهارپایه پلاستیکی کوتاه

از انواع چهارپایه پلاستیکی کوتاه که در بازار وجود دارد، چهارپایه ناصر پلاستیک و طلوع پلاستیک به عنوان جنس هایی باکیفیت و ارزان قیمت خرید و فروش می شوند.

چهارپایه پلاستیکی کوتاه همچون دیگر محصولات پلاستیکی از طریق حرارت مواد پلیمری داخل دستگاه تزریق پلاستیک به وجود می آید.

چهارپایه پلاستیکی

این مواد به صورت گرانول در می آیند و داخل دستگاه گرما می بینند و به قالب مورد نظر تبدیل می شوند. چهارپایه پلاستیکی کوتاه که محصول نهایی می باشد، در رنگ های متفاوت تولید می شود.

بسیاری از مشتریان از چهارپایه پلاستیکی کوتاه برای کودک خود در اتاق یا حمام استفاده می کنند تا بتواند به راحتی بازی کند. همچنین با استفاده از این چهارپایه ها، می تواند وسایل خود را در ارتفاع بیشتر از قد خود به راحتی بگذارد و مرتب کند و مسئولیت پذیر شود.

قیمت چهارپایه پلاستیکی کوتاه

برای خرید هر محصول باید به دو نکته توجه داشت. قیمت و کیفیت.

قیمت چهارپایه پلاستیکی کوتاه به مواد اولیه به کار رفته در تولید آن، وزن و مدل و ابعاد آن بستگی دارد. هرچه وزن چهارپایه بیشتر باشد، طبیعتا استحکام و مقاومت آن نیز بیشتر بوده و قیمت بالاتری خواهد داشت.

همچنین مدل و رنگ نیز در قیمت چهارپایه پلاستیکی کوتاه تاثیر بسیاری زیادی دارد. چهارپایه هایی که دارای رنگ های روشن براق هستند، از مواد باکیفیت تر و مواد افزودنی تثبیت کننده در تولید آنها بهره برده شده هست و قیمت بالاتری خواهند داشت.

همچنین مدل هایی از چهارپایه پلاستیکی کوتاه که دارای ابعاد بزرگتر از لحاظ پهنا هستند، قیمت بیشتری دارند و افراد با وزن بیشتری می توانند روی آن قرار گیرند.

برای اطلاع از جزئیات قیمت چهارپایه پلاستیکی کوتاه و مدل های آن، می توانید با مسئول فروش شرکت کارخانه ارتباط برقرار کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *