چهارپایه تاشو پلاستیکی ناصر

چهارپایه های تاشو که نه تنها فقط یک چهارپایه می باشند بلکه می توانند یک میز جمع و جور برای شما باشند. انواع چهارپایه تاشو پلاستیکی ناصر مسافرتی با قیمت مناسب وارزان برای شما در سراسر ایران قابل خرید می باشد.

انواع چهارپایه پلاستیکی

چهارپایه های پلاستیکی از نظر سایز و اندازه بسیار گسترده می باشند و برای هر نیازی که فکرش را بکنید، طراحی و تولید شده اند. چهارپایه پلاستیکی تاشو یکی از انواع مدل های چهارپایه پلاستیکی می باشند که بیشتر در سایز های مدیوم تولید و روانه بازار می شوند.

این نوع از چهارپایه های پلاستیکی بسیار پرطرفدار می باشند و کاربری بسیار گسترده ای دارند که این مورد به دلیل طراحی مبتکرانه آنها می باشد که باعث متفاوت شدنشان نسبت به بقیه مدل های چهارپایه پلاستیکی می شود.

چهارپایه تاشو پلاستیکی ناصر

نوعی دیگر از انواع چهارپایه پلاستیکی مدل پله دار می باشد، چهارپایه پلاستیکی پله دار که در سایز های بزرگ بیشتر دیده می شود با داشتن دو پله همانند پله های یک ساختمان که یکی پس از دیگری ظاهر می شوند، طراحی شده است که این طراحی به دلیل سهولت کارکرد و همچنین افزایش ایمنی چهار پایه پلاستیکی و مقاومت آن می باشد که بسیار مؤثر واقع شده است و مشتریان خود را افزایش داده است.

چهارپایه پلاستیکی پله دار در سایز مدیوم و بزرگ در بازار و سایت های اینترنتی موجود و قابل خرید می باشد، یکی از ویژگی های جالب چهارپایه پلاستیکی پله دار ایجاد تکیه گاه توسط پله دوم و ایجاد نشیمن گاه توسط پله اول می باشد که یک جایگاه نشستن را ایجاد کرده است و علاوه بر کاربری چهارپایه می توان به عنوان صندلی نیز از آن استفاده کرد و اگر هنگام کار کردن با چهارپایه کمی خسته شدید و نیاز به استراحت داشتید می توانید مدتی روی آن بنشینید و استراحت کنید.

چهارپایه تاشو پلاستیکی ناصر

چهارپایه پلاستیکی پایه بلند ارتفاع نسبتا بلندی دارد و برای کارهایی نظیر تمیزکردن سقف و گردگیری و نصب پرده و دیگر اموری که برای انجام آنها نیاز به ارتفاع داریم، بسیار مناسب و راه گشا می باشد.

چهارپایه تاشو پلاستیکی ناصر

چهارپایه پایه بلند نیز یکی دیگر از مدل های چهارپایه های پلاستیکی می باشد که فقط محدود به فضای خانه نشده و در محل کار مانند مغازه های ظروف یا لباس یا لوازم تحریر و… که بعضی از کالاها و وسایل در قفسه های آخر قرار دارند و برای برداشتن آنها باید چهارپایه ای مرتفع در مغازه داشت، بسیار مناسب و کاربردی می باشد و از هر وسیله ای دیگری شما را بی نیاز می کند.

چهارپایه تاشو پلاستیکی ناصر

چهارپایه تاشو پلاستیکی ناصر بسیار سبک و راحت بوده و به راحتی قابل حمل می باشد. چهارپایه پلاستیکی تاشو دارای یک دستگیره می باشد که به هنگام اتمام کار می توانید آن را گرفته و به راحتی چهارپایه خود را جمع کرده و به گوشه ای بگذارید.

چهارپایه تاشو پلاستیکی ناصر

چهارپایه تاشو در حالت کلی بسیار کم حجم می باشد که به هنگام جمع کرد نیز آنقدر کوچک می شود که می توان آن را در کیف هم قرار داد. این نوع مدل نیز در سایز ها و طرح های متفاوتی تولید شده است که برای هر سلیقه ای موجود می باشد.

وزن تقریبی این مدل حدود ۱۲۰۰ گرم می باشد که تحمل وزن تا ۱۳۰ کیلوگرم را دارد و بسیار مقاوم می باشد و دلیل این امر استفاده از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت می باشد و اگر تا مدتی طولانی روی آن بایستید دچار هیچگونه آسیبی نشده و خود را حفظ می کند.

چهارپایه تاشو پلاستیکی در برابر خط افتادگی و رطوبت و نور خورشید و دیگر جریانات تغییرات آب و هوایی بسیار مقاوم می باشد و به ندرت کثیف می شود و در صورت آلودگی می توانید به راحتی آن را بشویید و پس از مدتی کوتاه خشک شده و دوباره نو و تمیز شده و قابل استفاده می شود.

چهارپایه تاشو پلاستیکی ناصر

معمولاً از چهارپایه ها جهت برداشتن ابزار و وسایلی که در ارتفاع هستند و قد ما برای برداشتن آنها کوتاه است، استفاده می شود. چهارپایه تاشو پلاستیکی ناصر دارای استاندارد CE می باشد و همچنین فقط به عنوان یک چهارپایه قابل استفاده نبوده و می توان به عنوان میز یا صندلی برای سفر و پارک و یا پیک نیک نیز از آن استفاده نمود.

چهارپایه پلاستیکی مسافرتی

وجود یک چهارپایه برای مسافرت و یا پیک نیک بسیار مفید و کارآمد می باشد و در صورت نیاوردن حصیر یا یک روفرشی می توان از آنها جهت نشستن استفاده کرد. اگر قرار است برای مسافرت یک چهارپایه با خود ببرید حتما یک مدل کم حجم را انتخاب و با خود می برید چرا که در مسافرت وسایل و ابزار ضروری تری در اولویت هستند و تا حد امکان شما ابزاری که کم حجم هستند را انتخاب می کنید.

بهترین نوع چهارپایه برای استفاده در مسافرت مدل تاشو آن می باشد که بسیار کم حجم می باشد و با تاشدن، قطری به اندازه یک کتاب قطور پیدا می کند که به راحتی در صندق عقب شما جا شده و برای وسایل دیگر فضایی بسیار را آزاد می کند.

چهارپایه پلاستیکی مسافرتی به دلیل جنس پلاستیک خود بسیار مقاوم می باشد و در صورت ضربه یا فشار هیچ آسیبی نمی بیند، نهایت آسیب آن در صورت فشار بیش از حد تنها یک ترک جزئی می تواند باشد که بسیار کم بوده و به چشم نمی آید و استفاده آن را مختل نمی کند.

همه مدل های چهارپایه پلاستیکی اگر از برندی معتبر باشند و از مواد اولیه مرغوبی ساخته شده باشند در صورت قرارگیری طولانی مدت در آفتاب، دچار رنگ پریدگی نشده و همچنین در برابر رطوبت و باران نیز هیچگونه آسیبی نمی بینند و تا مدت زیادی از آنها می توانید استفاده کنید.

از چهارپایه های مسافرتی که هم به عنوان میز و هم به عنوان صندلی استفاده می شود، می توان برای قرار دادن ابزار و وسایل نیز استفاده کرد و کودکان نیز می توانند بر روی سایز های کوچک آن بنشینند. کاربری و استفاده از چهارپایه های پلاستیکی محدود به یک مورد نمی شود و می توان برای نیاز های زیادی از آنها استفاده کرد.

شما عزیزان می توانید با مسئول فروش ارتباط برقرار کنید و کاتالوگ انواع چهارپایه تاشو پلاستیکی ناصر و همچنین مدل های پایه ثابت، به همراه لیست قیمت روز آنها را در اسرع وقت دریافت نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *