چهارپایه پلاستیکی

با استفاده از یک چهارپایه پلاستیکی دو پله بلند می توان انواع پرده ها را روی پنجره نصب کرد، اشیا را از بالای کابینت برداشت، وسایل را روی طاقچه ها جابجا کرد و بسیاری دیگر از کارهای خانه را به راحتی انجام داد. این چهارپایه ها با قیمت ارزان در تهران قابل خرید می باشند.

چهارپایه پلاستیکی دو پله بلند

چهارپایه های پلاستیکی نسبت به نوع فلزی دارای وزن بسیار کمتر و همچنین خطر کمتری برای بالا رفتن می باشند. به راحتی با استفاده از یک چهارپایه پلاستیکی، می توان با خیال راحت، بدون آنکه کسی چهارپایه را نگه دارد، بالا رفت و کارهایی که نیاز به ارتفاع دارد را انجام داد.

برداشتن وسایل از طبقات بالایی کابینت آشپزخانه، مرتب کردن لیوان ها و بشقاب ها بالای کمد، نصب کردن پرده روی پنجره و از این قبیل کارهای خانه، نیاز به یک چهارپایه پلاستیکی دوپله بلند دارد.

چهارپایه پلاستیکی

البته چهارپایه های پلاستیکی ممکن است دوپله، سه پله و یا چند پله باشند، اما نوع دو پله و سه پله بیشتر از همه در بازار خرید و فروش می شوند، زیرا مشتری بیشتری دارند.

این چهارپایه ها از مواد گرانولی پلیمری ساخته می شوند. این مواد ابتدا به صورت دانه های ریز گرانولی در می آیند و سپس در دستگاه تزریق پلاستیک حرارت می بینند و به محصول پلاستیکی نهایی تبدیل می شوند.

چهارپایه پلاستیکی

هرچقدر کیفیت این مواد اولیه بیشتر باشد، چهارپایه نیز از استحکام و مقاومت بیشتری برخوردار خواهد بود و طول عمر بیشتری خواهد داشت.

این چهارپایه ها توسط شرکت های متعددی از جمله، ناصر پلاستیک، لیمون، عرشیا، طلوع پلاستیک و… به بازار ارائه شده اند.

خرید چهارپایه پلاستیکی دو پله

برای خرید انواع چهارپایه پلاستیکی دو پله بلند و یا ارتفاع کوتاه، می توان با مسئول فروش شرکت کارخانه ارتباط برقرار کرد و از قیمت ها و کاتالوگ مدل ها، مطلع شد.

چهارپایه پلاستیکی

خیلی راحت می توانید گوشی موبایل و یا لپ تاپ خود را روشن کنید، به اینترنت وصل شوید، در گوگل کالای مورد نظر خود را جستجو کنید، مدل ها را ببینید، قیمت ها را مقایسه کنید، و آنگاه از فروشگاه اینترنتی مورد نظر خود، سفارشتان را ثبت نمایید. همه این موارد در کمتر از ۰٫۵ ساعت قابل انجام می باشد.

پس می توان گفت خرید اینترنتی کار را بسیار راحت کرده است و به راحتی می توانید در زمان و هزینه های خود صرفه جویی کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *