چهارپایه پلاستیکی

یکی از بهترین و مقاوم ترین چهارپایه ها برای خانه یا محل کار، مدل چهارپایه پلاستیکی ناصر می باشد. این چهارپایه در انواع مدل ها و رنگ های روشن با قیمت مناسب به فروش می رسد.

مدل چهارپایه پلاستیکی

چهارپایه های پلاستیکی به عنوان یکی از بهترین گزینه ها برای جایگزینی نوع چوبی و فلزی می باشند. این چهارپایه ها نه زنگ می زنند، و نه در معرض خوردگی توسط موریانه هستند. مقاومت و ماندگاری بالایی دارند و تنوع سایز آنها باعث شده در بسیاری از فضاها به کار بیایند.

انتخاب مدل چهارپایه پلاستیکی کاملا متناسب با نیاز مشتری می باشد. برخی ممکن است این چهارپایه را فقط به عنوان ابزاری برای تعویض لامپ، مرتب کردن کشوهای بالایی کابینت، تنظیم و نصب پرده، برداشتن لوستر و کارهایی از این قبیل استفاده کنند، از این رو از ساده ترین مدل دو پله یا سه پله آن در خانه بهره می گیرند.

چهارپایه پلاستیکی

برخی دیگر نیز ممکن است بخواهند از چهارپایه پلاستیکی در محل کار خود که یک محیط صنعتی یا کارگاهی می باشد، بهره ببرند. در این حال از چهارپایه هایی استفاده می کنند که جابجایی آن راحت باشد و اصطلاحا تاشو باشند.

برخی افراد نیز از این چهارپایه ها برای کودکان خود می خواهند خریداری کنند، از این رو مدل چهارپایه پلاستیکی کوتاه را انتخاب می کنند که دارای طرح ها کارتونی نیز روی چهارپایه می باشد.

چهارپایه پلاستیکی پایه بلند

مدل چهارپایه پلاستیکی پایه بلند به نوع سه پله یا چهار پله هم گفته می شود. این چهارپایه ها حداقل ارتفاع ۷۰ سانتی متر تا ۱٫۵ متر دارند. این چهارپایه ها دارای رنگ بندی متفاوت بوده و از مقاومت بالایی برخودارند، به طوریکه به راحتی یک فرد بالغ و با وزن معمولی به همراه وسایل کارش می تواند روی این چهارپایه ها قرار بگیرد.

چهارپایه پلاستیکی

یکی از ویژگیهای خوب چهارپایه پلاستیکی بلند این است که مانند برخی چهارپایه های فلزی یا چوبی قدیمی، نیازی نیست که کسی آن را نگه دارد. تولید کنندگان چهارپایه های پلاستیکی همیشه این را مد نظر دارند که چهارپایه باید از ایستایی خوبی برخوردار باشد تا افراد به راحتی روی آن بروند.

چهارپایه پلاستیکی تاشو

یکی از مدل های جالب چهارپایه پلاستیکی، مدل تاشو می باشد. این چهارپایه به راحتی جمع می شود و از گزینه های مناسب برای مسافرت می باشد.

چهارپایه پلاستیکی تاشو با نام مدل ناصر در بازار شناخته می شود. این چهارپایه باید دارای لولای منعطف و مقاوم باشد تا برای مدت ها به راحتی باز و بسته شود و اصطلاحا دوام و ماندگاری بالایی داشته باشد. این چهارپایه ها دارای دسته نیز می باشند که به راحتی بتوان آنها را حمل کرد.

چهارپایه پلاستیکی

چهارپایه پلاستیکی تاشو در برخی موارد دارای پایه ها فلزی یا چوبی می باشد و فقط پله های آن جنس پلاستیکی دارد. این چهارپایه ها معمولا سه یا چهار پله به بالا می باشند و جابجایی آنها نیاز به زحمت بیشتری دارد.

چهارپایه پلاستیکی سه پله

چهارپایه پلاستیکی سه پله به عنوان یک چهارپایه پلاستیکی پر فروش در کنار مدل دو پله می باشد. این چهارپایه ها وزن بسیار سبکی دارند و در رنگ سفید و قرمز و آبی بیشتری خرید و فروش را دارند.

مدل چهارپایه پلاستیکی سه پله به عنوان یکی از مدل هایی است که مشتری اصلی آن، خانم های خانه دار می باشند. این چهارپایه ها معمولا در بالکن یا انباری خانه گذاشته می شوند تا در مواقع ضرورت به راحتی بتوان آنها را از جای خود بیرون آورد و برای کارهای روزمره در خانه، مورد استفاده قرار داد. به راحتی با این چهارپایه ها می توان انواع پرده های بزرگ را روی پنجره نصب کرد، وسایل ریز و درشت را بالای کابینت جابجا نمود، مجسمه ها و تابلو ها را از روی دیوار برداشت و گردگیری و نظافت کنج اتاق را انجام داد.

عکس چهارپایه پلاستیکی

زمانی که مشتری تمایل دارد تا انواع مدل چهارپایه پلاستیکی را ببینید، عکس و فیلم از چهارپایه اهمیت بالایی دارد.

چهارپایه پلاستیکی به عنوان یکی از محصولات پلاستیکی ضروری در خانه می باشد که مدل از اهمیت بالایی برای مشتری برخوردار است. امروزه نیز جستجوی اینترنتی و دیدن عکس ها و فیلم های یک کالا، اولین کاری است که مشتریان انجام می دهند. این از مزایای اینترنت می باشد که باعث می شود افراد بتوانند اطلاعات کاملی را در مورد محصول مورد نظر خود کسب کنند.

چهارپایه پلاستیکی

انواع عکس چهارپایه پلاستیکی کوتاه و بلند را در مدل های متفاوت پایه ثابت و تاشو، می توان به صورت کاتالوگ با واضح ترین کیفیت از مسئول فروش دریافت کرد. کافیست تا از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با مسئول فروش ارتباط برقرار کرد و در سریع ترین زمان ممکن عکس ها را دریافت نمود.

قیمت چهارپایه پلاستیکی

قیمت چهارپایه پلاستیکی همانند مدل و کیفیت آن، از اهمیت بالایی برای مشتری برخوردار می باشد.

قیمت محصولات پلاستیکی به کیفیت متریال به کار رفته در تولید آنها بستگی دارد. محصولات پلاستیکی از مواد پلیمری نظیر پلی اتیلن یا پلی پروپیلن بدست می آیند که این مواد ابتدا به صورت دانه های ریز گرانولی در می آیند و سپس در دستگاه تزریق پلاستیک به محصول پلاستیکی مورد نظر تبدیل می شوند. هرچقدر درصد خلوص و کیفیت مواد گرانولی بالاتر باشد، کیفیت محصول پلاستیکی نهایی و در نهایت قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود.

چهارپایه پلاستیکی

قیمت چهارپایه پلاستیکی به صورت عمده یا خرده توسط کارخانه ارائه می شود. معمولا تفاوت قیمت عمده با خرده حدود ۱۵ تا ۲۰ درصد می باشد. مشتریانی که به صورت عمده محصولات پلاستیکی را خریداری می کنند، انبارهای پخش و صاحبان پلاسکو می باشند. مشتریانی که به صورت خرد در تعداد کم خریداری می کنند نیز معمولا از طریق سایت با مسئول فروش ارتباط برقرار کرده اند و سفارش خود را درب منزل تحویل می گیرند.

شما عزیزان می تواند با مسئول فروش شرکت کارخانه از طریق راه های ارتباطی ذکر شده ارتباط برقرار کنید و در مورد هر گونه محصول پلاستیکی مورد نیاز خود مشاوره لازم را دریافت نمایید. از طریق پیام رسان های ارتباطی نیز می توانید کاتالوگ محصولات و لیست های قیمت را در سریع ترین زمان ممکن دریافت نمایید. می کوشیم خدمات خود را به بهترین شکل ممکن به شما عزیزان ارائه دهیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *