چهارپایه پلاستیکی کوچک

انواع سایزهای چهارپایه پلاستیکی کوچک و بزرگ را می توان با قیمت مناسب از نمایندگی فروش شرکت کارخانه در تهران به صورت اینترنتی دریافت کرد. این چهارپایه ها دارای پایه های محکم بوده و از رنگ های روشن برخوردارند.

مزیت چهارپایه پلاستیکی

بسیاری از افراد اجناس پلاستیکی را به نوع فلزی یا چوبی آن، ترجیح می دهند. زیرا که هم وزن سبکی دارند، و هم اینکه دارای رنگ های روشن تری می باشند و فضای بهتری را به وجود می آورند.

چهارپایه پلاستیکی کوچک

در برخی مواقع، زمانی که مشتری تصمیم دارد چهارپایه برای حمام یا آشپزخانه خود انتخاب کند، جنس پلاستیکی را به دلیل مقاومتی که در فضای مرطوب دارد، و همچنین سبک وزن است، انتخاب اول خود قرار می دهد. زیرا چهارپایه فلزی با خطر رنگ زدگی و نوع چوبی نیز با خطر پوسیدگی مواجه است. از این رو انواع چهارپایه پلاستیکی در بازار دارای فروش بسیار بهتری نسبت به نوع فلزی یا چوبی می باشد.

سایز چهارپایه پلاستیکی کوچک

سایز چهارپایه پلاستیکی به عنوان عاملی مهم در خرید مشتری در نظر گرفته می شود.

چهارپایه پلاستیکی کوچک

چهارپایه پلاستیکی کوچک دارای ارتفاع بین ۲۵ تا ۳۵ سانتی متر در نظر گرفته می شود و در برخی مواقع نیز به عنوان چهارپایه پلاستیکی کودک یا بچه گانه در بازار درخواست می شود. البته این چهارپایه ها بیشتر در فضای آشپزخانه و حمام مورد استفاده قرار می گیرند.

چهارپایه پلاستیکی کوچک

برخی نیز از چهارپایه پلاستیکی کوچک برای برداشتن انواع وسایل از بالای کمد دیواری، کابینت های طبقات بالایی، تمیز کردن یخچال، تعویض پرده ها و… استفاده می کنند. از این رو درخواست چهارپایه پلاستیکی کوچک با ارتفاع حداقل ۳۵ تا ۶۵ سانتی متر را دارند.

چهارپایه پلاستیکی کوچک

به طو کلی چهارپایه پلاستیکی تحت عناوین زیر از فروشنده ها درخواست می شود:

چهارپایه پلاستیکی کوچک

همانطور که از نام آنها پیداست، نوع طرح دار دارای بدنه حالت حصیری پلاستیکی دارد، نوع پله دار، دارای پله بوده و به راحتی می توان از آن بالا رفت، نوع تاشو نیز به دلیل اینکه فضای کمی را اشغال می کند، بهترین گزینه برای سفر نیز می باشد. نوع کوتاه یا بلند نیز تنها در ارتفاع با یکدیگر تفاوت دارند.

چهارپایه پلاستیکی کوچک

تولید کننده های زیادی اقدام به تولید و فروش چهارپایه پلاستیکی می کنند که از مهمترین آنها می توان به برند چهارپایه پلاستیکی ناصر اشاره داشت.

قیمت انواع چهارپایه محکم در بازار پلاستیک

قیمت چهارپایه پلاستیکی تاثیر پذیرفته از قیمت مواد اولیه پلیمری است که در تولید آن به کار می رود.

چهارپایه پلاستیکی کوچک

این مواد اولیه پلیمری معمولا پلی پروپیلن یا پلی اتیلن می باشند که هرچقدر درصد خلوص آنها بالاتر باشد، چهارپایه پلاستیکی محکم تر و با کیفیت تر خواهد بود. از این رو برند ناصر پلاستیک که به عنوان یکی از تولید کننده های محصولات پلاستیکی با کیفیت در بازار شناخته می شود، با به کار گیری مواد اولیه با کیفیت، سعی در ارائه انواع چهارپایه پلاستیکی محکم دارد که داوم بالایی در انواع محیط های مرطوب نیز داشته باشند.

در بازار پلاستیک برندهای بسیار زیادی وجود دارند که هر کدام لیست قیمت مربوط به خود را دارند. نکته ای که باید مد نظر داشته باشیم، انتخاب یک چهارپایه پلاستیکی با کیفیت و محکم با قیمت شرکت کارخانه می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *