صندلی پلاستیکی حصیری

یکی از محبوب ترین محصولات در بازار پلاستیک، صندلی پلاستیکی حصیری می باشد. انواع مدل های این صندلی توسط برند ناصر پلاستیک تولید شده و به عنوان گزینه ای ارزان قیمت و سبک وزن برای دکوراسیون به حساب می آید.

چرا صندلی پلاستیکی انتخاب کنیم؟

در بازار صندلی های بسیار زیادی اعم از چوبی، فلزی، فایبرگلاس، و پلاستیکی وجود دارند. زمانی که مشتری قصد خرید میز و صندلی دارد، باید به طور مشخص بداند که برای چه محیطی می خواهد این انتخاب را انجام دهد.

صندلی پلاستیکی حصیری

هر کدام از صندلی ها دارای معایب و مزیت های مخصوص به خود هستند. صندلی پلاستیکی نسبت به نوع فلزی، سبک تر بوده و در برابر باران و رطوبت با زنگ زدگی مواجه نمی شود. همچنین مانند نوع چوبی نیز در معرض پوسیدگی نمی باشد. رنگ های روشن و شاد، و وزن سبک آن نیز به عنوان مزایای منحصر به فرد آن هستند که باعث شده به عنوان یکی از انواع صندلی های پر فروش در بازار شناخته شود.

صندلی پلاستیکی حصیری

صندلی پلاستیکی بیشتر از همه به دلیل تنوع مدلی که دارد، به عنوان انتخاب اول مشتری ها شناخته می شود. یکی از زیباترین مدل ها نیز صندلی پلاستیکی حصیری می باشد.

طرح صندلی پلاستیکی حصیری زیباست؟

صندلی پلاستیکی حصیری در واقع دارای جنس پلاستیکی هست، اما طرح بدنه صندلی به صورت حصیری می باشد. به طوریکه زمانی که از فاصله ای دور به صندلی نگاه می شود، انگار که حصربافت است.

صندلی پلاستیکی حصیری

این نوع صندلی به همراه میز پلاستیکی طرح حصیری مخصوص به خود در بازار ارائه می شود.

صندلی پلاستیکی حصیری

صندلی پلاستیکی حصیری دارای انواع بدون دسته و دسته دار می باشد. همچنین سایز ارتفاع آن نیز متفاوت بوده و در دو نوع کوتاه و بلند در بازار وجود دارد. معمولا رنگ ارائه شده صندلی پلاستیکی حصیری، قهوه ای می باشد. البته رنگ سفید و آجری نیز به عنوان رنگ های پر فروش این نوع صندلی می باشد.

صندلی پلاستیکی حصیری

در دکوراسیون های فضای باز همچون ویلا، خانه باغ، آلاچیق و… که طرح و مدل صندلی بسیار مورد اهمیت است، صندلی پلاستیکی حصیری و میز آن، زیبایی منحصر به فردی را به وجود می آورند و از این رو به عنوان کالاهایی محبوب در بازار پلاستیک شناخته می شوند.

صندلی پلاستیکی حصیری

زیبایی یک محصول کاملا سلیقه ای می باشد، اما زمانی که از یک محصول به طور ویژه استقبال می شود و فروشنده از بازخوردهایی که از مشتریها می گیرد متوجه می شود که طرح حصیری دارای زیبایی منحصر به فرد در دکوراسیون های آپارتمانی و ویلایی می باشد، تنوع مدل کالای خود را بالا می برد تا این زیبایی در همه محیط ها اعم از اداری و رسمی نیز به وجود بیاید.

چرا برند ناصر پلاستیک موفق است؟

برند ناصر پلاستیک به عنوان یکی از تولید کننده های موفق در حوزه محصولات پلاستیکی در بازار شناخته می شود.

صندلی پلاستیکی حصیری

در مورد محصولاتی چون میز و صندلی پلاستیکی، زمانی تولید کننده به موفقیت می رسد که تجربه کافی در تولید دیگر محصولات پلاستیکی کوچک داشته باشد و قدرت خرید مشتری و بازار هدف خود را به خوبی شناسایی کرده باشد. برند ناصر پلاستیک به عنوان برندی شناخته می شود که نیاز مشتری خود را به خوبی می شناسد و در تطابق با آن، تنوع مدل و کیفیت کار خود را بالا برده است. از این رو محصولاتی را تولید می کند که با استفاده از مواد اولیه پلیمری بسیار با کیفیت و با درصد خلوص بالا تهیه شده اند و مقاومت بسیار بالایی در برابر باران و رطوبت و آفتاب دارند و در نهایت باعث رضایت مشتری در دراز مدت شده اند.

صندلی پلاستیکی حصیری

همین امر باعث شده زمانی که مشتری قصد خرید یک کالای خاص، همچون صندلی پلاستیکی حصیری را دارد تا بتواند دکوراسیونی شیک و در عین حال ارزان قیمت را در خانه یا محیط کار خود داشته باشد، به یک برند شناخته شده مراجعه کند که اکثر دوستان و آشنایانش آن را استفاده کرده باشند و از آن راضی باشند.

صندلی پلاستیکی حصیری

قیمت انواع صندلی ها چقدر است؟

عوامل بسیار زیادی در انتخاب یک کالا اهمیت دارند. از جمله آن می توان به کیفیت، دوام، برند و قیمت اشاره داشت. زمانی که قدرت خرید مردم به دلیل اقتصاد ضعیف کاهش یافته باشد، قیمت ارزان به عنوان مهمترین ملاک در خرید مشتری در نظر گرفته می شود.

شرکت ناصر پلاستیک با شناخت همه این عوامل، سعی دارد کالاهای پر فروش خود اعم از میز و صندلی پلاستیکی حصیری را با قیمت مناسب و حاشیه سود پایین به مشتریان خود ارائه دهد تا پویایی بازار پلاستیک خود را حفظ کند.

در این راستا سعی دارد با فروش محصولات خود از طرق سایت شرکت کارخانه و نمایندگی ها در تهران به صورت اینترنتی، قیمت ارزان شرکت کارخانه را در اختیار همه مشتریان خود در سراسر کشور قرار دهد. کافیست با مسئول فروش ارتباط برقرار کنید تا لیست قیمت روز انواع محصولات پلاستیکی را دریافت کنید و مطابق با فضا و بودجه ای که برای این کار در نظر گرفته اید، گزینه مناسب را انتخاب کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *