صندلی پلاستیکی

صندلی پلاستیکی حصیری یکی از محصولات بی نظیر برند ناصر پلاستیک است که کاربرد های خانگی و اداری بسیار زیادی دارد.

صندلی پلاستیکی حصیری

در سال های اخیر استفاده از صندلی پلاستیکی حصیری به دلیل سبک بودن، استحکام بالا و راحتی رایج شده است. برند ناصر پلاستیک تلاش کرده تا با استفاده از بهترین متریال و با طراحی های استاندارد محصولی بسیار مرغوب را به دست مشتری برساند. در این برند از رنگ قهوه ای و سفید می توانید برای فضاهای مختلفی استفاده کنید. صندلی های پلاستیکی در مقایسه با سایر صندلی ها از قیمت های مناسب تری برخوردار می باشد. کافیست نگاهی به پیرامون خود بیندازیم تا متوجه تاثیر بسیار زیاد مواد پلاستیکی بر زندگی انسان ها شویم. این صندلی های پلاستیکی را می توانید در حیاط، اتاق کودک، آشپزخانه، مغازه، رستوران ها، سرویس بهداشتی و… استفاده کنید.

صندلی پلاستیکی حصیری

در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با ویژگی های صندلی پلاستیکی حصیری از برند ناصر پلاستیک بیشتر آشنا سازیم.

برند ناصر پلاستیک

برند ناصر پلاستیک یکی از برند های تولید کننده محصولات پلاستیکی می باشد که محصولات متنوعی را به بازار عرضه می کند. این برند داخلی همواره تلاش کرده تا با در نظر گرفتن نیاز جامعه بهترین و با کیفیت ترین محصول را با استفاده از مواد اولیه مرغوب به دست مشتری برساند. از مزایای خرید محصولات و صندلی های این برند می توان به ماندگاری و دوام بالای محصولات اشاره کرد. دومین نکته ای که افراد را به سمت خرید محصولات این برند سوق می دهد ارزان بودن قیمت های آنها به نسبت سایر برند ها می باشد. وزن کم محصولات تولید شده توسط برند ناصر باعث شده تا قابلیت جا به جایی و حتی چیدمان آسان تری پیدا کنند. هزینه نگهداری این محصولات بسیار کم است، افراد نباید این محصولات را در مقابل نور آفتاب قرار دهند. ظاهر و طراحی بسیار شیک و زیبای آن سبب شده تا قابلیت استفاده در همه فضاها را داشته باشند.

ویژگی های صندلی پلاستیکی

صندلی های پلاستیکی حصیری دارای ویژگی های خاص و منحصر به فردی هستند که افراد را راغب به خرید می کنند. این صندلی ها طول عمر بسیار بالایی دارند و بسیار مقرون به صرفه هستند.

صندلی پلاستیکی

برای مشاغل نو پا که سرمایه اولیه ناچیز می باشد استفاده از این صندلی ها بسیار رایج است. تنوع بی شمار این مدل از صندلی ها به همراه رنگ های مختلف باعث می شود تا با همه کاربرد ها و سلایق هماهنگی داشته باشند. برای نگهداری از این محصولات شرایط ویژه و خاصی نیاز نیست و همه افراد می توانند به راحتی آنها را در هر موقعیتی داشته باشند. برای دکوراسیون های کلاسیک و مدرن بیرون از منزل و در فضاهای باز استفاده از این صندلی های حصیری بسیار رایج است.

صندلی پلاستیکی استاندارد چه ویژگی هایی دارد؟

صندلی پلاستیکی حصیری از برند ناصر یکی از صندلی هایی است که مطابق با استاندارد های لازم طراحی و ساخته شده است. هنگام نشستن بر روی صندلی نشیمنگاه و ستون فقرات انسان درگیر می شود. سطح مورد نظر باید به نحوی باشد که وزن افراد به طور کامل بر روی آن پخش شود و ستون فقرات در راستای صحیحی قرار بگیرد. اگر از جمله افرادی هستید که ساعت های طولانی باید بر روی صندلی ها بنشینید، باید از صندلی هایی استفاده کنید که با ارگونومی بدن تطابق داشته باشد. ارتفاع صندلی نیز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، صندلی های خیلی کوتاه و یا خیلی بلند باعث فشار بر زانو، کمر و ستون فقرات خواهد شد. عمق زیاد صندلی ها بسیار آزار دهنده است و باید در حدی باشند که بر عضلات ران و کمر فشار وارد نشود.

متریال استفاده شده در ساخت صندلی های پلاستیکی

صندلی ها در دو دسته ترموپلاستیک ها و ترموستینگ ها جای می گیرند.

ترموپلاستیک ها: این مواد در واقع پلاستیک هایی هستند که با استفاده از حرارت های بالا ذوب شده و نرم می شوند. روند طراحی و حتی شکل دهی بر روی این مواد بسیار آسان است بر همین اساس قالب گیری را به این مرحله اختصاص داده اند. برای ساخت انواع صندلی ها از این مواد کمک گرفته می شود و قابلیت بازیافت و برگشت به محیط زیست را دارند.

صندلی پلاستیکی

ترموستینگ ها: برخی از صندلی ها از موادی به نام ترموستینگ ساخته شده اند. این مواد از همان ابتدا به صورت مایع وجود دارند و حرارت نقشی در نرم شدن آنها ندارد. ملامین، رزین و باکلیت ها از جمله ترموستینگ ها هستند که برای ساخت انواع مواد پلاستیکی از آنها استفاده می شود. بزرگترین مشکل ترموستینگ ها عدم قابلیت بازیافت آنها می باشد که بزرگترین معضل برای محیط زیست محسوب می شوند.

قالب گیری صندلی های پلاستیکی به چه نحو می باشد؟

صندلی های پلاستیکی دارای چند روش قالب گیری هستند که تکنولوژی های هر کدام کاملا مجزا و متفاوت می باشد. قالب گیری تزریقی، دورانی و قالب گیری با گاز از جمله روش های متداول و رایج است. در قالب گیری تزریقی پلاستیک را به دمای جوش می رسانند و به یک قالب فلزی تزریق می کنند. مواد پلاستیکی به صورت یکنواخت در قالب فلزی پخش می شود و پس از گذشت مدت زمان معینی خنک و سفت می گردد. در قالب گیری با گاز، گاز را وارد قالب کرده و قالب با سرعت بسیار زیادی شروع به چرخش می کند. در حین چرخش پلاستیک به همه قالب نفوذ کرده و سفت می شود. در روش قالب گیری دورانی پلیمر به قالب تزریق شده و در همه جهت ها چرخش پیدا می کند تا مواد به صورت یک دست در آن جای گیرد.

رنگ های صندلی پلاستیکی حصیری

رنگ های صندلی پلاستیکی حصیری بسیار متنوع می باشد و افراد بنا بر طراحی و رنگ فضای خود می توانند از آنها استفاده کنند. رنگ قهوه ای و سفید از جمله رنگ های بسیار پر کاربرد می باشد که می توانید از آنها استفاده کنید. رنگ سفید را برای فضاهای داخل منزل و رنگ قهوه ای را برای بیرون از منزل و در فضای باز پیشنهاد می کنیم.

برای خرید اینترنتی می توانید از فروشگاه ها و سایت های معتبر که محصولات با کیفیتی را در اختیار شما قرار می دهند استفاده کنید. در این فروشگاه ها می توانید علاوه بر صندلی انواع محصولات پلاستیکی را مشاهده کرده و بنا بر نیاز خود از میان آنها انتخاب نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *