میز پلاستیکی

صندلی پلاستیکی حصیری ناصر به عنوان یکی از صندلی های بسیار شیک و مقاوم در بازار لوازم خانگی پلاستیکی شناخته می شود. این صندلی به همراه میز پلاستیکی حصیری با قیمت عمده توسط شرکت پاساک پلاست عرضه می شود.

صندلی پلاستیکی حصیری ناصر

صندلی های پلاستیکی به عنوان یکی از بهترین صندلی های موجود در بازار لوازم خانگی هستند. این صندلی ها دارای وزن سبکی بوده و مانند نوع چوبی دارای خوردگی، و یا مانند نوع فلزی دچار زنگ زدگی نمی شوند.

صندلی پلاستیکی

همچنین طرح های صندلی پلاستیکی بسیار به روز بوده و مناسب دکوراسیون امروزی در خانه ها و آپارتمان ها نیز می باشد. این صندلی ها به همراه میز مخصوص به خود فضای بسیار خوبی برای نشستن و استراحت افراد ایجاد می کنند.

صندلی های پلاستیکی دارای مدل های متفاوتی بوده و توسط برند های مختلفی به بازار عرضه شده است. یکی از این مدل ها، صندلی پلاستیکی حصیری ناصر می باشد که به عنوان یک جنس شیک و مقاوم در بازار شناخته می شود.

میز پلاستیکی سفری

این صندلی از دور ممکن است حصیربافت به نظر بیاید، اما از جنس پلاستیک درجه یک بوده و فقط بدنه آن طرح حصیری دارد و این مسئله به مقاومت و کیفیت آن اضافه می کند.

همچنین چون شرکت ناصر پلاستیکی از مواد پلیمری درجه یک در ساخت محصولات خود استفاده می کند، بیشتر مشتریان، صندلی پلاستیکی حصیری ناصر را به عنوان یک صندلی مقاوم و ماندگار در برابر رطوبت و آفتاب می دانند و از آن به راحتی در فضای باز حیاط و ویلا استفاده می کنند.

صندلی پلاستیکی شیک

به طور کلی زمانی که مشتری به دنبال صندلی پلاستیکی شیک می باشد، می خواهد طرح بدنه آن متفاوت بوده و حالت یکنواخت ساده پلاستیکی نداشته باشد.

صندلی های پلاستیکی در دو نوع دسته دار و بدون دسته، دارای خرید و فروش بسیار زیادی در بازار هستند و به عنوان ساده ترین و ارزان ترین نوع صندلی در بازار شناخته می شوند.

صندلی پلاستیکی

اما زمانی که مشتری به دنبال صندلی پلاستیکی شیک می باشد، منظور نوع ساده دسته دار و یا بدون دسته نمی باشد، بلکه یک صندلی پلاستیکی با بدنه حصیری و پایه های فلزی مد نظرش است که بتواند یک فضای نشتن شیک و زیبا را در لابی خانه و یا حیاط به وجود بیاورد.

صندلی پلاستیکی

استفاده از یک صندلی پلاستیکی شیک به همراه گلدان پلاستیکی و گلهایی رنگارنگ، می تواند فضایی دلنشین را در محیط زندگی و یا کار ایجاد کند که باعث می شود روحیه افراد بهتر شود و با انرژی بیشتری کار خود را انجام دهند.

میز پلاستیکی سفری

از این رو اصلا نباید از شکل و شمایل لوازم خانگی که برای منزل خود خریداری می کنیم، غافل شویم، زیرا ظاهر زیبا تاثیر بسیار فراوانی در روحیه دارد.

صندلی پلاستیکی مقاوم

صندلی پلاستیکی حصیری ناصر به عنوان یک نوع صندلی مقاوم نیز در بازار پلاسکو شناخته می شود.

صندلی پلاستیکی

به طور کلی محصولات پلاستیکی از مواد اولیه پلیمری ساخته می شوند. این مواد به صورت دانه های ریز گرانولی در می آیند و سپس در دستگاه تزریق پلاستیک قرار می گیرند و حرارت می بینند.

در دستگاه نیز از قالب های فلزی مخصوصی برای تولید هر محصول پلاستیکی استفاده شده است. این قالب ها شکل نهایی محصول را ایجاد کرده و بعد از آماده شدن، محصول از دستگاه بیرون آمده و سرد می شود و بعد از مدت کوتاهی آماده بسته بندی و ارسال به انبار و در نهایت استفاده شده است.

صندلی پلاستیکی مقاوم نیز محصولی می باشد که از مواد گرانولی پلیمری با درصد خلوص بالا ساخته شده باشد و کیفیت و ماندگاری آن در برابر عوامل زیست محیطی بالا باشد. از این رو خط تولید از بهترین مواد اولیه در تولید صندلی پلاستیکی استفاده می کند.

قیمت صندلی پلاستیکی ناصر

قیمت صندلی پلاستیکی به مواد اولیه به کار رفته در تولید آن، میزان و مقدار این مواد، کیفیت نهایی صندلی و ابعاد آن بستگی دارد.

امروزه همه کارخانه دو لیست عمده و خرده را در مورد محصولات خود ارائه می دهند. در لیست عمده همه میزها و صندلی ها دارای بسته های فروش ۳، ۶، ۱۲ و یا ۲۴ عددی هستند.

صندلی پلاستیکی

اما در مورد لیست خرده که مربوط به مصرف کنندگان خانگی می باشد، هر تعداد که مشتری درخواست کند، برایش ثبت سفارش صورت می پذیرد.

شرکت ناصر پلاستیک نیز می کوشد با ارائه بهترین قیمت ها، بتواند نیاز مشتریان خود را در سراسر کشور در مورد محصولات پلاسکو به خصوص میز و صندلی پلاستیکی به بهترین شکل ممکن برطرف کند.

شما عزیزان می توانید با مسئول فروش ارتباط برقرار کنید و کاتالوگ و لیست قیمت همه محصولات شرکت را در سریع ترین زمان ممکن دریافت نمایید. همچنین مشاوره لازم را در مورد میز و صندلی متناسب با محیطی که در اختیار دارید، دریافت نمایید تا بهتر بتوانید در مورد انتخاب خود تصمیم بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *