میز پلاستیکی

منظور از میز پلاستیکی ساندویچی همان میز پلاستیکی می باشد که در ساندویچ فروشی ها و یا رستوران ها استفاده می شود. این میزها با ظرفیت ۴ و ۶ نفره هستند و با قیمت ارزان به فروش می رسند.

میز پلاستیکی ساندویچی

بسیاری از مشتریان واژه میز پلاستیکی ساندویچی را در اینترنت جستجو می کنند تا بتوانند میزهای پلاستیکی کوچک و جمع و جور را برای رستوران و یا ساندویچ فروشی خود تهیه کنند.

صندلی پلاستیکی دسته دار

این افراد که معمولا دارای کسب و کار هستند و قیمت میز پلاستیکی برایشان اهمیت زیادی دارد، به دنبال یک جنس نسبتا زیبا، ساده و خوش رنگ می باشند که در خرید عمده، مقرون به صرفه دربیاید.

میز پلاستیکی ساندویچی می تواند مدل مربعی و یا گرد و یا مستطیلی داشته باشد و معمولا نوع مربعی آن بیشترین فروش را در بازار دارد. در ساندویچ فروشی ها و فست فود ها نیز شاهد این هستیم که نوع مربعی بیشتر از بقیه دیده می شود. یکی از علت های اصلی آن نیز این می باشد که فضای کمتری را اشغال می کند و و در برخی مواقع نیز که فضای رستوران کم می باشد، می توان آن را کامل به دیوار تکیه داد و در سه طرف دیگر آن، صندلی های پلاستیکی را قرار داد و به طور بهینه از فضا بیشترین استفاده را برد.

صندلی پلاستیکی که برای این میزها مورد استفاده قرار می گیرد، معمولا نوع دسته دار می باشد که افراد بعد از مدت کوتاهی که ساندویچ و یا غذای خود را میل کردند، بتوانند دست های خود را روی دسته صندلی بگذارند و بهتر استراحت کنند. البته در برخی مواقع نیز از صندلی پلاستیکی بدون دسته نیز برای این میزها استفاده می شود، زیرا صندلی بدون دسته به دلیل وزن کمتر، دارای قیمت کمتری نیز بوده و حمل و جابجایی آن برای این کسب و کارها که تقریبا هر روز باید صندلی ها را جابجا کنند، راحت تر می باشد.

صندلی پلاستیکی فست فود

میز پلاستیکی ساندویچی دارای رنگ های سفید، قرمز، آبی، قهوه ای، شکلاتی، کرم رنگ، زرد، سبز و صورتی می باشد و معمولا رنگ قرمز و آبی بیشتر برای این محیط ها استفاده می شود.

از رنگ سفید برای فست فود و یا رستوران خیلی استقبال نمی شود، اما رنگ های روشن و شاد به دلیل اینکه از لحاظ روانشناسی باعث افزایش اشتها می شوند، بیشتر در این محیط ها مورد استفاده قرار می گیرند.

میز پلاستیکی رستوران

برای رستوران می توان با استفاده از میز و صندلی پلاستیکی با کمترین هزینه فضای نشستن ایجاد کرد.

میز پلاستیکی رستوران دارای تنوع مدل زیادی از جمله مدل گرد، مربعی، مستطیلی و بیضی شکل می باشد و با توجه به فضا و متراژ رستوران، می توان از انواع آن استفاده کرد.

این میزها دارای فروش عمده با نازل ترین قیمت ممکن هستند تا رستوران دارها و صاحبان کسب و کار مرتبط با مواد غذایی، بتوانند خرید ارزان قیمت داشته باشند.

میز پلاستیکی رستوران در نوع پلاستیکی دارای وزن کمتری بوده و جابجایی آن خیلی راحت تر می باشد. زیرا در رستوران به دلیل رفت و آمد بیشتر، کثیف شدن میزها و یا به هم خوردن چیدمان آن ها به دلیل برخورد افراد، اتفاق می افتد و از این رو توسط پرسنل باید جابجا شوند، پس اگر جنس پلاستیکی و وزن سبک داشته باشند، این جابجایی راحت تر اتفاق می افتد.

صندلی پلاستیکی

همچنین میز پلاستیکی رستوران به دلیل اینکه دارای تنوع مدل بیشتری نسبت به نوع چوبی یا فلزی می باشد، مناسب بسیاری از فضاها بوده و دست مشتری در انتخاب باز می باشد. همچنین مدل چوبی معمولا به دلیل اینکه ممکن است خیس شود و یا در معرض رطوبت قرار گیرد، عمر کوتاهی در رستوران دارد. همچینن میز فلزی نیز به دلیل اینکه ظاهر خیلی زیبایی ندارد، گزینه مناسبی برای رستوران و ساندویچی به حساب نمی آید.

میز پلاستیکی ۴ نفره

میز پلاستیکی ۴ نفره در مدل مربعی دارای ابعاد ۸۰*۸۰ با ارتفاع ۷۳ و در مدل گرد دارای ابعاد قطر ۷۵ با ارتفاع ۷۳ می باشد.

میز گرد پلاستیکی تاشو

البته این ابعاد استاندارد مطابق با قد یک فرد بالغ می باشد و ابعاد ممکن است در هر کارخانه، بین ۳ تا ۵ سانتی متر در مدل های مربعی و گرد از لحاظ ابعاد سطح و ارتفاع تفاوت داشته باشد.

به طور کلی میز پلاستیکی ۴ نفره در مدل های مربعی و گرد بیشتر مد نظر مشتری می باشد و زمانی که به دنبال میز پلاستیکی ۶ نفره می باشد، از نوع مستطیلی و یا بیضی می توان نیاز مشتری را برطرف ساخت.

صندلی پلاستیکی

میز پلاستیکی ساندویچی که منظور همان ظرفیت ۴ نفره در بیشتر مواقع می باشد، دارای تنوع رنگ و مدل بسیار زیادی می باشد و همین امر باعث می شود تا همه رستوران ها و ساندویچی ها با هر دکور و فضایی که در اختیار دارند، بتوانند از این مدل برای دکوراسیون محیط کاری خود استفاده کنند.

میز پلاستیکی ۴ نفره باید به گونه ای باشد که ۴ نفر به راحتی بتوانند دور آن بنشینند و خیلی به هر نزدیک و یا از هم دور نباشند. چون معمولا این میزها که در رستوران و فست فود گذاشته می شود و در زمان ناهار یا شام افراد هست، باید به گونه ای طراحی شده باشد تا افراد به راحتی بتوانند با یکدیگر گفتگو نیز داشته باشند.

خرید میز پلاستیکی امروزه با قیمت بسیار مناسب به صورت اینترنتی فراهم شده است که شما عزیزان می توانید با مسئول فروش این محصولات ارتباط برقرار کرده و در این مورد صحبت کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *