میز پلاستیکی ناهارخوری

میز پلاستیکی ناهار خوری به عنوان یک میز سبک وزن با طرح های متنوع در بازار شناخته می شود. این میز در سایزهای ۴ و ۶ نفره توسط شرکت کارخانه با قیمت مناسب به صورت اینترنتی به فروش می رسد.

انواع میز ناهار خوری در بازار

میزهای ناهار خوری در انواع مدل های فلزی، چوبی، شیشه ای، فایبرگلاس و پلاستیکی در بازار وجود دارند. هر کدام برای محیط های خاصی به کار می روند و طرح ها و مدل های مخصوص به خود را دارند.

میز پلاستیکی ناهار خوری

معمولا برای کاربردهای تزئینی برای دکوراسیون های شیک، از میز ناهار خوری چوبی یا شیشه ای استفاده می شود که البته قیمت بسیار گران و جابجایی سخت تری در خانه دارند. همچنین میز فلزی و فایبرگلاس نیز به دلیل نوع جنسی که دارند، بیشتر برای محیط هایی که کاربری عمومی دارند، همچون مدرسه، مراکز آموزشی، اداره ها، ارگان های دولتی، پارک ها و… به کار می روند. این میز ها دارای وزن بسیار سنگین هستند و در مدل های خیلی ساده در بازار وجود دارند.

در سال های اخیر میز پلاستیکی به عنوان میزی که دارای بیشترین طرح و مدل می باشد و مزیت های مخصوص به خود را دارد، در بازار بسیار معروف شده است و دارای بیشترین متقاضی می باشد. از این رو برای کاربری ناهار خوری در انواع مدل های کلاسیک و فانتزی، در طرح های مربعی، مستطیلی، بیضی و گرد به بازار ارائه می شود.

میز پلاستیکی ناهار خوری

مزیت میز پلاستیکی ناهار خوری

میز پلاستیکی ناهار خوری به دلیل جنس پلاستیکی که دارد، دارای وزن سبک بوده و جابجایی آن بسیار راحت می باشد. همچنین دارای رنگ های متنوع بوده و دکوراسیون منحصر به فردی را در آشپزخانه به وجود می آورد. این میزها دارای انواع مدل مستطیلی، مربعی و گرد با رنگ های سفید، قرمز، سبز، زرد، آبی، طوسی، قهوه ای و… می باشند.

میز پلاستیکی ناهار خوری

میز پلاستیکی ناهار خوری دارای مقاومت بالایی در محیط مرطوب داخل آشپزخانه، و یا محیط باز در ویلا یا بالکن می باشد و بیشترین ماندگاری را در برابر آفتاب و بارش باران دارد. اما میز چوبی یا فلزی قابلیت گذاشتن در محیط باز را ندارد. این یکی از مهمترین مزیت ها در فضای باز می باشد.

میز پلاستیکی ناهار خوری

میز پلاستیکی ناهار خوری در انواع سایزهای ۴، ۶ و ۸ نفره طراحی و تولید می شود.

سایز میز ۴ و ۶ نفره

میز پلاستیکی ناهار خوری در انواع مدل گرد، مربعی و مستطیلی در بازار وجود دارد، اما زمانی که مشتری به دنبال میز ۴ نفره یا ۶ نفره می باشد، بیشتر منظورش نوع مربعی یا مستطیلی می باشد.

میز پلاستیکی ناهار خوری

میز پلاستیکی مربعی ۴ نفره دارای طول و عرض ۸۰*۸۰ با ارتفاع ۷۳ سانتی متر می باشد. برخی از این میزها تاشو و برخی نیز دارای پایه ثابت پلاستیکی می باشند.

میز پلاستیکی مستطیلی ۶ نفره دارای طول و عرض ۸۰*۱۳۰ با ارتفاع ۷۳ سانتی متر می باشد و مدل پایه ثابت آن برای کاربری در محیط آشپزخانه و مدل تاشو آن برای مسافرت مورد استفاده قرار می گیرد.

میز پلاستیکی ناهار خوری

میز پلاستیکی گرد نیز دارای قطر ۸۰ الی ۱۰۰ بوده و ارتفاع نیز ۷۳ سانتی متر می باشد. این میز بیشتر به صورت پایه ثابت در بازار وجود دارد و معمولا در رنگ سفید درخواست می شود.

خرید اینترنتی میز از بازار

خرید انواع میز پلاستیکی ناهار خوری در مدل های مربعی و مستطیلی را می توان از شرکت کارخانه به صورت اینترنتی یا حضوری انجام داد.

میز پلاستیکی ناهار خوری

امروزه به دلیل گسترش اینترنت در جامعه، بسیاری از افراد با جستجویی ساده، ابتدا جنس مورد نظر خود را پیدا می کنند، سپس از قیمت های آن مطلع می شوند و به راحتی با تشخیص قیمت ارزان، خرید خود را از شرکت کارخانه انجام می دهند. شرکت کارخانه نیز با داشتن سایت فروش و مسئولان فروش که آماده پاسخگویی می باشند، کاتالوگ محصولات میز و صندلی را به همراه قیمت روز کارخانه برای مشتری می فرستد و بعد از صدور فاکتور، ارسال بار برای مشتری انجام می شود.

امروزه به راحتی می توان بدون مراجعه به کارخانه و انبار پخش، سفارش خود را به صورت اینترنتی دریافت کرد. برای کسانی که قصد خرید عمده دارند نیز می توانند با مراجعه حضوری به کارخانه، خرید خود را حضوری انجام دهند. پاسخگوی شما هستیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *