سطل آشغال پلاستیکی

سطل آشغال پلاستیکی به عنوان یکی از وسایل خانگی ضروری در آشپزخانه می باشد. این سطل ها در انواع رنگ ها و سایزها برای کاربری های متفاوت در اداره و خانه تولید می شوند و با قیمت مناسب به فروش می رسند.

سطل آشغال هم واقعا ارزش تحقیق قبل از خرید دارد؟

شاید کسانی که به دنبال سطل آشغال در اینترنت می باشند، واقعا نیازی نداشته باشند که محتوایی در مورد آن را مطالعه کنند و فقط بخواهند ابعاد و قیمت آن را بدانند. این وسیله ممکن است خیلی پیش پا افتاده به نظر بیاید، در حالیکه اهمیت آن بیشتر برای خانم های خانه داری است که نظافت آشپزخانه از اهمیت بالایی برایشان برخوردار می باشد.

سطل آشغال پلاستیکی

سطل آشغال پلاستیکی باید به گونه ای باشد که با توجه به جمعیت افراد خانواده و میزان زباله ای که در روز تولید می شود، خیلی سریع پر نشود. همچنین نباید خیلی خالی بماند که بعد از دو یا سه روز بوی گند بگیرد. از این رو نظافت سطل آشغال و کیفیت کیسه نایلونی که در آن قرار می دهیم از اهمیت برخوردار است. همچنین درب آن نباید به گونه ای باشد که آشغال ها از کنار درب به بیرون بریزند، یا زمانی که آشغال های ریز در آن ریخته می شود، یا مایعات پسماند، به کنار درب نچسبد و بوی بد تولید نکند.

سطل زباله پلاستیکی پدال دار

امروزه بیشتر افراد از سطل آشغال هایی استفاده می کنند که سبک وزن بوده و رنگ مناسب دکور آشپزخانه داشته باشند.

چرا اکثرا سطل آشغال پلاستیکی خریداری می کنند؟

سطل آشغال پلاستیکی نسبت به نوع فلزی یا چوبی دارای وزن سبک تری می باشد، از این رو جابجایی آن بسیار راحت می باشد. همچنین دارای رنگ های شاد و روشن هست و مناسب دکور آشپزخانه های آپارتمانی و ویلایی امروزی می باشد.

سطل زباله پلاستیکی پدال دار

سطل آشغال پلاستیکی دارای انواع مدل اداری و خانگی می باشد و در دو نوع پدال دار و درب ساده طراحی و تولید می شود. درب ساده قیمت ارزان تری نسبت به نوع پدال دار دارد و بیشترین فروش نیز مربوط به آن می باشد. این سطل ها به طور کلی قیمت بسیار ارزانی دارند و اصطلاحا بسیار کار راه انداز می باشند و همین مسئله علت اصلی فروش بالای آنها می باشد.

سطل آشغال خانگی و اداری چه فرقی دارد؟

سطل آشغال پلاستیکی خانگی معمولا دارای درب پدالی ساده پلاستیکی می باشد و سایز آن معمولا از ارتفاع ۲۵ تا ۴۵ سانتی متر می باشد.

اما سطل آشغال پلاستیکی اداری که معمولا برای فضاهای عمومی همچون اداره ها، بیمارستان ها و مراکز آموزشی استفاده می شود، دارای ارتفاع ۴۵ تا ۱۳۰ سانتی متر می باشد و پدال آن کاملا فلزی است و معمولا چرخدار نیز می باشد.

سطل زباله پلاستیکی

البته با توجه به نوع کاربری در فضای اداری یا خانگی، می توان هر نوع سطل آشغال را در هر جایی به کار برد و این مسئله خیلی مورد اهمیت نیست، زیرا کاملا سلیقه ای می باشد.

قیمت انواع سطل آشغال را از کجا بدانیم؟

امروزه اکثر کارخانه ها و نمایندگی های فروش آنها، می کوشند ارتباط مستقیم با مشتریان داشته باشند تا قیمت ارزان را در اختیار همه قرار دهند. این مجموعه ها می کوشند با داشتن سایت اینترنتی، و ارتباط مستقیم مسئول فروش، اطلاعات کافی را در مورد انواع محصولات پلاستیکی در اختیار مشتریان خود قرار دهند و با ارائه لیست قیمت روز محصولات، مانع از فروش محصولات با قیمت بالا شوند.

سطل زباله پلاستیکی

قیمت سطل آشغال پلاستیکی را به راحتی می توان از طریق ارتباط با مسئول فروش شرکت کارخانه جویا شد. راه های ارتباطی نیز تلفنی، پیامکی، واتساپ، تلگرام و… می باشد.

خرید اینترنتی وسایل پلاستیکی را چطور ممکن است؟

خرید اینترنتی انواع محصولات پلاستیکی را می توان به راحتی با صرف کمترین وقت و هزینه انجام داد.

اینترنت باعث صرفه جویی بسیار زیادی در زمان و هزینه افراد شده است و باعث شده همه بتوانند در سریع ترین زمان ممکن محصول مورد نظر خود را با قیمت آن ببینند. کافیست گوشی یا لپ تاپ خود را روشن کنید، به اینترنت وصل شوید، و در گوگل محصول مورد نظر خود را جستجو نمایید. آنگاه شرکت هایی که معتبر هستند در صفحات اول گوگل به شما نمایش داده می شوند و به راحتی می توانید با آنها ارتباط برقرار کنید و از طریق پیام رسان هایی چون واتساپ، تلگرام، وایبر و… لیست و کاتالوگ قیمت و محصولات را دریافت نمایید. سپس نیز با صدور فاکتور و دادن آدرس، ارسال بار صورت می گیرد.

پاسخگوی شما در مورد مشخصات انواع محصولات پلاستیکی و قیمت آنها هستیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *