سطل آشغال پلاستیکی

با داشتن یک سطل آشغال پلاستیکی نوع پدال دار، می توان محل کار یا زندگی را همیشه تمیز و مرتب نگه داشت. این سطل ها دارای سایزهای متنوع هستند و با قیمت مناسب به فروش می رسند.

سطل آشغال پلاستیکی

از انواع سطل های زباله یا آشغال می توان برای مرتب کردن و تمیز نگه داشتن محیط استفاده کرد. این سطل ها دارای سایزبندی متفاوت بوده و در فضاهایی با متراژ متفاوت استفاده می شوند.

نوع پلاستیکی این سطل ها دارای متقاضی بیشتری در بازار می باشد و به دلیل وزن سبک، جابجایی راحت و تنوع رنگ و مدلی که دارد، بیشترین خرید و فروش را به خود اختصاص داده است.

سطل آشغال پلاستیکی

سطل آشغال کوچک با طرح کلاسیک و ساده در اتاق های مدیریتی، و با طرح های فانتزی در اتاق کودک مورد استفاده قرار می گیرد.

سطل آشغال پلاستیکی بزرگ ممکن است دارای پدال و یا بدون پدال (درب ساده) باشد. از این رو دارای قیمت های متفاوتی بوده و به صورت عمده یا خرده به فروش می رسد.

سطل آشغال پلاستیکی

سطل آشغال پلاستیکی پدال دار به عنوان نوعی از سطل زباله می باشد که انداختن آشغال را بسیار راحت کرده و بیشتر از نوع ساده در بازار درخواست می شود.

سطل های بزرگ نیز برای مکان هایی با رفت و آمد بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند. مانند پارک ها، فضای سبز درون شهری، منابع طبیعی و رستوران ها.

سطل زباله پلاستیکی

سطلهایی که سایز بزرگ دارند، معمولا دارای دسته هایی محکم و چرخ هایی در زیر سطل هستند تا جابجایی آنها به همراه زباله ها، راحت تر صورت پذیرد. زیرا حجم بیشتری از زباله درون آنها جای می گیرد و اگر در مدت زمان معین تخلیه نگردد، باعث ایجاد بوی بد و تجمع حشرات و کثیفی در محیط می شود.

سطل آشغال پلاستیکی پدال دار

سطل آشغال پلاستیکی پدال دار به عنوان نوعی از سطل های زباله در بازار می باشد که کار را برای تمیز کردن خانه و به خصوص آشپزخانه بسیار راحت کرده است.

این نوع سطل آشغال پلاستیکی معمولا در نوع بدنه گرد و مربعی در بازار وجود دارد و رنگ های روشن همچون قرمز، آبی، صورتی، بنفش، نسکافه ای، زرد و سبز را داراست. البته رنگ سفید دارای بیشترین خرید و فروش در بازار می باشد.

سطل زباله پلاستیکی

از انواع سطل آشغال پلاستیکی می توان در محیط های رسمی و خصوصی استفاده کرد و برای کسانی که فروشنده عمده این محصولات در انبار پخش یا فروشگاه پلاسکو در شهرستان هستند، و قصد خرید با حجم بالا دارند، تخفیف های مناسبی در نظر گرفته می شود.

با مسئول فروش شرکت کارخانه می توان ارتباط برقرار کرد و از جزئیات محصول پلاستیکی مورد نظر خود و لیست قیمت روز آن مطلع شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *