سطل زباله پلاستیکی

با استفاده از یک سطل پلاستیکی زباله که سایز بزرگ داشته باشد، می توان در جهت تمیزی آشپزخانه و یا محیط اداری گام موثری برداشت. این سطل ها دارای رنگ های روشن و متناسب با دکوراسیون امروزی هستند و با قیمت ارزان قابل خرید می باشند.

سطل پلاستیکی زباله

سطل های زباله به عنوان یکی از ضروریات در هر محیط شخصی یا عمومی می باشند. افراد باید بتوانند محلی را برای انداختن زباله های خود داشته باشند تا بهداشت محیط رعایت شود.

اگر در هر محلی، سطلی برای زباله ها در نظر گرفته نشود، و یا اینکه پلاستیک داخل سطل پر شده باشد تا به درستی در جای خود گذاشته نشده باشد، خیلی سریع با کثیف شدن محیط و تجمع حشرات روبرو خواهیم بود.

از این رو باید به بهداشت محیط توجه ویژه ای داشت تا دچار بیماری نشویم. یکی از وسایلی که نقش مهمی در این زمینه ایفا می کند، سطل زباله می باشد که در انواع فلزی، پلاستیکی، چوبی و شیشه ای در بازار وجود دارد.

سطل زباله شیشه ای و چوبی بیشتر جنبه تزئینی دارند و در محیط های لاکچری به کار می روند و دارای قیمت بسیار بالایی می باشند.

اما سطل زباله فلزی و پلاستیکی دارای خرید و فروش بیشتری هستند و مناسب بسیاری از محیط های رسمی و خانگی می باشند. در این میان سطل زباله پلاستیکی دارای تنوع طرح و مدل بیشتری از نوع فلزی بوده و معایبی چون زنگ زدگی را نیز ندارد.

سطل زباله پلاستیکی

سطل پلاستیکی زباله دارای انواع رنگ های سفید، قهوه ای، مشکی، قرمز، آبی، صورتی، سبز و زرد می باشد و با انواع کیفیت ها و سایزهای متنوع توسط کارخانه تولید می شود.

سطل زباله پلاستیکی بزرگ

از انواع مدل سطل پلاستیکی زباله می توان به نوع پدال دار و بدون پدال (ساده درب دار) اشاره کرد که طبیعتا نوع پدال دار آن به دلیل راحتی انداختن زباله در آن، بسیار مورد پسند تر می باشد.

سطل زباله بزرگ

سایز سطل پلاستیکی زباله به عنوان یکی از مهمترین ملاک ها در خرید مشتری می باشد.

از سطل زباله های کوچک برای اتاق کودکان یا اتاق های مدیریتی (روی میز) استفاده می شود و حجم کمی از آشغال ها را در برمیگیرد. این نوع سطل های زباله معمولا برای کاغذهای باطله و دورریختنی های مربوط به نوشت افزار مورد استفاده قرار می گیرد.

سطل زباله پلاستیکی

سطل پلاستیکی زباله بزرگ معمولا دارای سایز ارتفاع و دهنه بالای ۵۰ سانتی متر می باشد و برای آشپزخانه های نقلی در آپارتمان های و خانه های ویلایی مورد استفاده قرار می گیرد.

برای برخی محیط های عمومی نظیر بیمارستان ها و پارک ها نیز از بزرگترین نوع سطل زباله پلاستیکی استفاده می شود که چرخدار می باشد و حمل و نقل زباله بسیار راحت تر اتفاق می افتد.

سطل زباله پلاستیکی

انواع سایزهای سطل زباله پلاستیکی مورد استفاده محیط های گوناگون می باشد و توسط کارخانه محصولات پلاستیکی تولید شده و روانه بازار می شود.

خرید سطل زباله پلاستیکی

برای خرید هر نوع سطل زباله پلاستیکی می توان با مسئول فروش شرکت کارخانه ارتباط برقرار کرد و لیست قیمت روز به همراه کاتالوگ انواع این محصولات را دریافت نمود.

امروزه بسیاری از افراد محصول مورد نظر خود را در اینترنت جستجو می کنند و سپس با کسب اطلاعات لازم و دانستن قیمت های کارخانه، اقدام به خرید گزینه مورد نظر خود می کنند.

شرکت بازرگانی پاساک پلاست نیز با در نظر گرفتن نیاز مشتری در حوزه انواع محصولات پلاستیکی خرد و کلان، اقدام به ارائه این محصولات با ارزان ترین و خالص ترین قیمت بازار به مشتریان کرده و با عرضه این محصولات به صورت اینترنتی، شیوه خرید راحت و بدون دردسر را برای مشتریان سراسر کشور فراهم آورده است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *