سطل زباله پلاستیکی

سطل زباله پلاستیکی شهری دارای ابعاد بزرگ بوده و معمولا به صورت چرخدار می باشد. این سطل ها با قیمت ارزان توسط شرکت کارخانه ارائه می شوند.

سطل زباله پلاستیکی

برای نگهداری زباله در هر مکانی، باید از سطل هایی استفاده شود که درب محکم داشته، بدنه نفوذ ناپذیر و کیفیت ساخت خوب داشته باشند. به طوریکه بوی بد و نامطبوع به پیرامون نیاید.

سطل زباله ممکن است چوبی، فلزی، فایبرگلاس و یا پلاستیکی باشد. البته معمولا سایزهای کوچک سطل زباله دارای جنس پلاستیک هستند و به همین دلیل، وزن کمی داشته و جابجایی آنها راحت می باشد.

سطل زباله پلاستیکی

سطل زباله پلاستیکی نسبت به جنس های دیگر، دارای ماندگاری بهتری می باشد. امروزه سایزهای بزرگ این سطل نیز برای مراکزی چون بیمارستان ها، کارگاه ها، کارخانه ها، مدارس، رستوران ها و هر جایی که رفت و آمد افراد زیاد می باشد، تولید شده و به بازار ارائه می شود.

سطل زباله پلاستیکی شهری در واقع سطل هایی با ابعاد بزرگ می باشند که دارای چرخ هایی در زیر خود هستند تا جابجایی آنها نیز راحت تر شود.

سطل زباله پلاستیکی

در برخی مواقع نیز بدون چرخ بوده و در جایی ثابت قرار دارند و ابعاد آنها به گونه ای است که اگر پر شوند نیز به راحتی قابل حمل می باشند. اینگونه سطل ها معمولا برای خانه ها با جمعیت افراد زیاد نیز استفاده می شود.

سطل زباله شهری

سطل زباله شهری که در خیابان ها مشاهده می شود، نوع فلزی می باشد و آخر شب توسط ماشین های حمل زباله شهرداری، تخلیه می شود.

اما سطل زباله پلاستیکی شهری که تنها اسم آن شهری می باشد، و کاربرد آن ممکن است در بیشتر مراکز صنعتی، اداری، درمانگاهی، بیمارستانی، رستوران و… مورد استفاده قرار بگیرد، سایزهای متفاوت تری داشته و به راحتی قابل تخلیه و جای گیری مجدد در محل می باشد.

سطل زباله پلاستیکی

این سطل ها به دلیل جنس پلاستیکی که دارند، ماندگاری بیشتری داشته و قیمت آنها نیز نسبت به نوع فلزی ارزان تر می باشد.

قیمت سطل زباله پلاستیکی شهری

برای آگاهی از قیمت سطل زباله پلاستیکی شهری می توان با مسئول فروش شرکت کارخانه ارتباط برقرار کرد و کاتالوگ و لیست قیمت را در سریع ترین زمان ممکن دریافت نمود.

سطل زباله ها دارای انواع مدل درب دار، پدالی، ساده، ارتفاع بلند، رومیزی و شهری می باشند. هر تولید کننده ای که اقدام به تولید این محصولات می کند، کاتالوگ کامل سطل های زباله را به همراه لیست قیمت روز آن در اختیار مشتریان قرار می دهد تا بتوانند انتخاب بهتری داشته باشند.

می توانید برای داشتن لیست قیمت روز انواع سطل زباله پلاستیکی با مسئول فروش شرکت کارخانه ارتباط برقرار کنید و اطلاعات بیشتری قبل از خرید خود کسب نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *