سطل آشغال پلاستیکی

در بسیاری از اداره ها و مراکز دولتی یا خصوصی از سطل زباله پلاستیکی اداری در سایز کوچک در اتاق ها و یا سالن های مدیریت استفاده می شود. این سطل ها به صورت عمده توسط شرکت کارخانه سبلان تولید شده و به فروش می رسد.

مزیت سطل زباله پلاستیکی چیست؟

به طور کلی مزیت یک محصول پلاستیکی نسبت به نوع فلزی یا چوبی آن در وزن سبک، تنوع طرح و رنگ، زیبایی بدنه، جدید بودن مدل و قیمت مناسب آن خلاصه می شود.

امروزه سطل زباله پلاستیکی به عنوان مهمترین و پر فروش ترین نوع سطل زباله در بازار محصولات خانگی داد و ستد می شود و مشتری هایی که به مغازه های پلاستیک فروشی یا انبارهای پخش مراجعه می کنند خواستار این سطل در انواع سایزها و رنگ ها می باشند.

سطل زباله پلاستیکی

از این رو مرکز فروش نیز به خاطر مزیت های بسیار زیادی که در جنس این سطل ها و همچنین فروش خوب آنها وجود دارد، لیست محصولات خود را با تنوع وسیعی از این سطل ها پر می کند تا پاسخگوی همه سلایق برای هرگونه محیط اداری، خانگی، صنعتی و… باشد.

چرا سطل زباله پلاستیکی اداری سبلان را بخریم؟

سطل زباله دارای کاربری های بسیاری می باشد. از جمله سطل زباله پلاستیکی اداری که از نامش پیداست برای اداره ها و سازمان های خصوصی و دولتی به صورت عمده مورد استفاده قرار می گیرد.

سطل زباله پلاستیکی

سطل زباله پلاستیکی اداری باید دارای طرح ساده بوده و همچنین درب آن پدالی باشد تا به راحتی آشغال و مواد دورریختی را درون آن بریزیم. همچنین باید سایز آن به گونه ای باشد که کنار و یا زیر میز اداری به راحتی جای گیرد.

سطل زباله پلاستیکی

تولید کننده های سطل زباله پلاستیکی اداری در بازار بسیار زیاد می باشند، اما دو نمونه ای که بسیار شناخته شده هستند، برند لیمون و برند سبلان می باشند. این دو برند با ارائه محصولات خود به نمایندگی ها و انبارهای پخش با قیمت شرکت کارخانه و تخفیف هایی که در نظر می گیرند، باعث می شوند قیمت مناسب سطل زباله پلاستیکی به همه مشتریان اعم از مشتری عمده و مشتری خرد داده شود. از این رو باید برند معروف سبلان یا لیمون را تهیه کرد که هم کیفیت بالاتر دارند و هم اینکه قیمت آنها مناسب تر می باشد.

قیمت انواع سطل زباله را چگونه بدانیم؟

قیمت انواع سطل زباله پلاستیکی اداری را می توان از طریق ارتباط با مسئول فروش شرکت کارخانه در اسرع وقت متوجه شد.

این سطل ها دارای رنگ بندی مات و روشن می باشند و سایز آنها نیز از نوع کوچک رومیزی تا نوع بزرگ سطل زباله چرخدار که در پارک ها و بوستان ها به کار می رود متفاوت می باشد. از این رو برای انتخاب سطل زباله مورد نظر خود ابتدا باید کاتالوگ و قیمت ها را از مسئول فروش دریافت کنید تا با توجه به فضایی که در اختیار دارید مناسب ترین گزینه را انتخاب کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *