صندلی پلاستیکی

میز پلاستیکی طرح حصیری که توسط برند ناصر پلاستیک به بازار عرضه می شود، در رنگ قهوه ای بوده و با قیمت ارزان شرکت کارخانه به مشتریان عمده ارائه می شود. برای خرید کافیست با مشاور فروش صحبت کنید تا از جزئیات محصول و تعداد خرید مطلع شوید.

مزیت میز پلاستیکی چیست؟

میز پلاستیکی نسبت به نوع فلزی یا چوبی دارای مزیت هایی چون وزن سبک، زیبایی طرح و رنگ و تنوع مدل می باشد. اما این تنها مزیت های عمومی آن می باشد.

میز پلاستیکی تاشو

میزهای پلاستیکی و به طور کلی محصولات پلاستیکی در طی سالهای اخیر بازار بسیار خوبی را پیدا کرده اند. میزهای پلاستیکی از مواد اولیه پلیمری نظیر پلی اتیلن و پلی پروپیلن با درصد خلوص بالا ساخته می شوند و دارای مقاومت بسیار مناسبی می باشند. از این رو مشتری دغدغه این را ندارد که میز پلاستیکی آیا مانند فلزی و چوبی مقاوم می باشد یا نه. زیرا که به تناسب وزن خود دارای تحمل مقدار مشخصی از وسایل بر روی خود می باشد.

میز پلاستیکی سفری

همچنین نوع چوبی بیشتر جنبه تزئینی داشته و در محیط بیرونی با خطر خوردگی و پوسیدگی موریانه مواجه است. نوع فلزی نیز دارای زنگ زدگی بوده و در طی مدت زمانی ممکن است کیفیت بدنه آن بر اثر زنگ زدگی در نمای دکوراسیون چهره نافرمی را به وجود بیاورد.

میز پلاستیکی سفری

از این رو میزهای پلاستیکی به عنوان گزینه هایی که برطرف کننده این مشکلات هستند، توانسته اند در بازار محبوبیت خوبی کسب کنند و در کنار صندلی های پلاستیکی به طور عمده به فروش برسند.

میز پلاستیکی طرح حصیری باعث زیبایی دکوراسیون می شود؟

میز پلاستیکی طرح حصیری دارای زیبایی منحصر به فردی می باشد و همراه صندلی پلاستیکی مخصوص خود دکوراسیون بسیار شیک و مجللی را به وجود می آورد.

صندلی پلاستیکی

این میزها در طرح ها و اندازه های متفاوت تولید شده و به بازار عرضه می شوند. همچنین دارای انحنا و برجستگی خاصی در بدنه و قسمت اتصال به پایه های فلزی می باشند که نه تنها بر مقاومت آنها افزوده است، بلکه باعث زیبایی آنها در دکوراسیون نیز می شود.

میز پلاستیکی طرح حصیری به عنوان جایگزینی خوب برای میزهای شیشه ای و چوبی می باشد که هم وزن سبکی برای جابجایی دارد، مقاومت و ماندگاری در برابر رطوبت و آفتاب را دارد، و هم زیبایی و لاکچری بودن دکوراسیون خانه را حفط می کند.

صندلی پلاستیکی

این میزها دارای تنوع مدل و سایز بسیار زیادی می باشند و همین امر باعث می شود که هم مناسب خانه های بزرگ ویلایی بوده، و هم برای آپارتمان های نقلی با مساحت کم، مناسب و کاربردی باشند.

قیمت میز در بازار پلاستیک چقدر است؟

قیمت میز پلاستیکی در بازار توسط عوامل بسیار زیادی تاثیر می پذیرد. به طور کلی چون میزهای پلاستیکی از مواد اولیه گرانول پلیمری ساخته می شوند، تحت تاثیر نواسانات قیمت آنها می باشند. قیمت مواد پلیمری که از محصولات پایین دستی پتروشیمی می باشد، تاثیر پذیرفته از دلار است. از این رو با نواسانات قیمت دلار، قیمت محصولات پلاستیکی نیز دستخوش تغییر می شود.

میز پلاستیکی طرح حصیری

تولید کننده داخلی می کوشد با کاهش حاشیه سود خود، بتواند بازار فعال و پویا را برای خود نگه دارد و در عین حال کیفیت را پا به پای تولید کننده خارجی بالا ببرد و از طرح های روز برای تولید و ارائه به بازار استفاده کند.

همچنین امروزه نیز بسیاری از مصرف کنندگان به این نتیجه رسیده اند که محصولات پلاستیکی مدرن همچون صندلی و میز پلاستیکی طرح حصیری را باید از تولید کننده داخلی تهیه نمود که به دلیل اینکه جنس داخلی هست و هزینه حمل و نقل بسیار کمتری دارد و از این رو قیمت تمام شده آن نسبت به نوع خارجی، حتی نوع چینی، بسیار کمتر می شود، خرید آن بسیار مقرون به صرفه می باشد.

خرید میز به صورت اینترنتی یا حضوری صورت می گیرد؟

خرید میز پلاستیکی را می توان به صورت اینترنتی و یا حضوری از شرکت کارخانه انجام داد.

صندلی و میز پلاستیکی

امروزه به دلیل گسترش اینترنت و وسایل ارتباط جمعی و شبکه های ارتباطی مجازی، بسیار از تجارت ها نوع جدید و مدرن به خود گرفته اند. البته این امر در کشورهای اروپایی و آمریکایی و حتی کشورهای حاشیه خلیج فارس به خوبی جا افتاده است و خوشبختانه در کشور ما نیز جای خود را پیدا کرده است.

همان طور که می بینیم بسیاری از تولید کننده و برندهای معتبر با داشتن نمایندگی های فروش اینترنتی، سعی می کنند محصولات خود را بدون واسطه با قیمت شرکت کارخانه به دست مشتریان خود برسانند که این امر باعث کنترل قیمت در بازار شده و از گران فروشی جلوگیری می شود.

همچنین قیمت واقعی به دست مصرف کننده نهایی می رسد و اطلاعات مشتری از محصول نیز بالا می رود. زیرا کافیست در مورد همین محصول میز پلاستیکی طرح حصیری در اینترنت جستجو کند، به راحتی می تواند انواع طرح های روز و قیمت ها را مشاهده کند و ارزان ترین را نیز به راحتی پیدا کند.

از این رو شرکت کارخانه نیز با داشتن زیرساخت قوی در فضاهای مجازی می کوشد ارتباط مستقیم با مشتری داشته باشد تا بتواند نیاز وی را سریع تر و ارزان تر برطرف کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *