سطل زباله پلاستیکی

یکی از ملزومات اصلی در هر خانه ای سطل زباله می باشد. امروزه سطل زباله پلاستیکی در ابعاد بزرگ و کوچک به عنوان سبک ترین و متنوع ترین مدل در بازار درخواست می شود و با قیمت تولیدی به صورت عمده ارائه می گردد.

انواع سطل زباله در بازار کدام است؟

از انواع سطل زباله در بازار می توان به نوع فلزی، چوبی، شیشه ای و پلاستیکی اشاره داشت. این سطل ها در انواع رنگ ها و مدل ها با کاربری خانگی و اداری طراحی و تولید می شوند. جنس شیشه ای بیشتر کاربرد تزئینی داشته و برای دکوراسیون های مجلل استفاده می شود. جنس چوبی نیز کاربری دکوری داشته و در بیشتر موارد به عنوان سطل زیرمیزی یا اتاق استفاده می شود.

سطل زباله پلاستیکی

اما سطل زباله از جنس پلاستیکی دارای بیشترین کاربرد در محیط های اداری، آموزشی، خانگی و… می باشد که در انواع سایزها، طرح ها و مدل ها ارائه می شود. این سطل ها بهترین گزینه برای جمع کردن آشغال ها و دورریختی های کاغذی در محیط اداری و اتاق کار می باشند.

مزیت سطل زباله پلاستیکی چیست؟

سطل زباله پلاستیکی دارای مزایای بسیار زیادی می باشد از جمله:

  1. وزن بسیار سبک و جابجایی راحت
  2. تنوع طرح و مدل
  3. رنگ شاد و تطابق با دکوراسیون
  4. قیمت بسیار ارزان تر

سطل آشغال پلاستیکی

این سطل ها با استفاده از دستگاه تزریق پلاستیک در کارخانه تولید محصولات پلاستیکی ساخته می شوند و دارای سایزبندی متفاوت و همچنین رنگ های زرد، سفید، سبز، آبی، قرمز، صورتی و… می باشند.

ابعاد سطل زباله بزرگ چقدر است؟

ابعاد سطل زباله پلاستیکی با جایی که قرار است در آن استفاده شود، تناسب دارد.

سطل زباله پلاستیکی

معمول سطل زباله پلاستیکی کوچک دارای ابعاد دهنه ۲۰ و ارتفاع ۲۵ الی دهنه ۴۵ و ارتفاع ۵۵ می باشد. این سطل ها با عنوان سطل زباله اداری یا خانگی در بازار شناخته می شود.

سطل زباله پلاستیکی بزرگ نیز از دهنه ۳۵ و ارتفاع ۴۵ تا دهنه ۶۰ و ارتفاع ۷۰ سانتی متر در بازار وجود دارد. این سطل ها که به عنوان سطل بزرگ شناخته می شوند در نوع چرخدار برای پارک ها و فضاهای تفریحی توسط شهرداری و فضای سبز سفارش داده می شود. در نوع بدون چرخ و معمولی نیز در دو نوع گرد و مربعی ارائه شده و کاربری آپارتمانی و ویلایی در آشپزخانه و حیاط نیز دارد.

خرید انواع سطل به قیمت تولیدی از کجا صورت می گیرد؟

خرید سطل زباله پلاستیکی با قیمت تولیدی و درب کارخانه را می توان به راحتی انجام داد.

سطل زباله پلاستیکی

کافیست با مسئول و مشاور فروش ارتباط برقرار کنید تا بتوانید از ابعاد دقیق و طرح و مدل سطل زباله مورد نظر خود مطلع شوید و خرید مقرون به صرفه را با آگاهی کامل انجام دهید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *