سطل زباله پلاستیکی

اگر به دنبال یک وسیله شیک و زیبا برای زباله های خود هستید که هم کیفیت خوبی داشته باشد و هم ظاهری زیبا، سطل زباله پلاستیکی لیمون یکی از بهترین گزینه ها برای شما خواهد بود که مدل مدیوم آن با ظرفیت ۱۵ لیتری در رنگ طوسی بسیار در میان مشتریان مورد پسند می باشد.

سطل زباله پلاستیکی

امروزه سطل زباله پلاستیکی علاوه بر کاربری گسترده در منازل در اداره ها و مکان های عمومی همانند پارک ها نیز بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و تقریبا می توان گفت در همه مکان هایی که نیاز به سطل زباله می باشد، یک سطل زباله از نوع پلاستیکی در آن مکان موجود هست.

سطل آشغال پلاستیکی

سایز های مختلفی از سطل های زباله موجود می باشد که برای منازل که معمولا آن را در کابینت قرار می دهند سایز مدیوم بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد و فضای بسیار کمی را اشغال می کند.

علاوه بر همه این موارد سطل زباله های پلاستیکی بسیار شیک و زیبا طراحی شده اند که اگر آنها را در کابینت قرار ندهید و در فضایی قابل دید آن را بگذارید، فضای شما را زیباتر می کند و همچنین به دلیل رنگ بندی بالا و متنوع، امکان ست کردن آن با دکوراسیون به راحتی قابل انجام می باشد که در این صورت فضای مورد نظر شما بسیار زیباتر خواهد شد.

سطل زباله پلاستیکی

پلاستیک به دلیل خاصیت های متفاوتی که نسبت به سایز جنس های دیگر دارد باعث می شود که شستشوی این سطل های زباله و یا لوازم دیگری از جنس پلاستیک به راحتی و آسانی انجام شود و به سرعت نیز خشک می شوند.

سطل زباله پلاستیکی لیمون

اگر در فضای اینترنت سطل زباله پلاستیکی را جستجو کنید، در اکثر صفحات برند لیمون به چشم شما خواهد خورد و این دلیل بنا بر محبوب و با کیفیت بودن این برند در مقایسه با سایر برند های لوازم پلاستیکی می باشد.

سطل زباله پلاستیکی لیمون قابلیت سازگاری با فضاهای مرطوب مانند حمام و دستشویی را دارد و هیچگونه آسیبی نخواهد دید. بخاطر همین همه ما اگر سطل زباله ای برای سرویس های بهداشتی خود تهیه کنیم حتما جنس پلاستیکی را تهیه خواهیم کرد.

سطل زباله پلاستیکی

یکی از ویژگی های مثبت این سطل زباله ها پدالی بودن آنها می باشد که از لحاظ بهداشتی نیز بسیار مفید می باشد که برای هر بار باز و بسته کردن آن نیازی نیست دست خود را آلوده کنیم و می توانیم با پای خود و فشار بسیار کمی بر روی پدال آن، درب سطل را باز کرده و سپس برای بستن درب پای خود را از روی آن برداریم.

سطل زباله پلاستیکی ۱۵ لیتری

سطل زباله پلاستیکی ۱۵ لیتری که جزوه سایز های متوسط این سطل ها می شود، به راحتی می تواند در هر فضایی جای بگیرد.

سطل زباله پلاستیکی بزرگ

ابعاد این سطل ۳۷*۲۶*۳۰ سانتی متر می باشد که اگر درب آن را باز در نظر بگیریم به ارتفاعی حدود ۶۳ سانتی متر خواهد رسید. وزن این سطل نیز بسیار سبک بوده و حدودا ۱۵۰۰ گرم می باشد، این وزن سبک سطل زباله سبب می شود در مواقعی که حجم زیادی از زباله درون سطل باشد و بخواهیم سطل را همراه با زباله جابه جا کنیم، دیگر مجبور به حمل وزن اضافه ای نیستیم و فقط همان وزن زباله ها را حمل می کنیم.

این سطل زباله دارای جداره ای داخلی می باشد که اگر قصد شستشوی آن را داشتید می توانید به راحتی آن را از داخل سطل جدا کرده و مورد شستشو قرار دهید.

سطل زباله پلاستیکی درب دار

این سطل زباله قطری ۳۰ سانتی متری دارد و دارای مقاومت بالایی می باشد و در اثر فشار و ضربه نیز آسیبی نمی بیند البته اگر این فشار بیش از اندازه باشد ممکن است آسیب وارد شود.

خرید سطل زباله پلاستیکی لیمون

خرید یک محصول با کیفیت و ارزان بدون دردسرهای خرید حضوری قطعا بسیار لذت بخش خواهد بود.

بعد از شیوع ویروس کرونا که همه ما به خانه نشینی محکوم شدیم، تازه مزیت های خرید اینترنتی را درک کردیم که در خانه خود و بدون رفت و آمدهای طولانی و خسته کننده می توانستیم به راحتی خرید خود را انجام بدهیم و همچنین فهمیدیم که چقدر می توانیم در زمان خود صرفه جویی کنیم.

علاوه بر همه این موارد این را درک کردیم که خرید اینترنتی به نسبت قابل توجهی برای ما ارزان تر محسوب خواهد شد و در هزینه های خود از طریق خرید اینترنتی می توانیم صرفه جویی کنیم.

سایت پاساک پلاست این امکان را به شما می دهد تا خرید سطل زباله پلاستیکی لیمون را به صورت غیر حضوری انجام دهید و بتوانید با خرید از خود تولید کننده کالای اصل را دریافت کنید و همچنین خرید خود را درب منزل در کمترین زمان ممکن دریافت کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *