سطل زباله پلاستیکی

یکی از مدل های با کیفیت و ماندگار در بازار پلاستیک، سطل زباله پلاستیکی سبلان می باشد. این سطل ها در مدل پدال دار و درب ساده با کاربرد خانگی در انواع سایزها به بازار ارائه شده اند.

سطل زباله پلاستیکی سبلان

سطل های زباله به عنوان یکی از مهمترین لوازم در هر خانه ای شناخته می شوند. این سطل ها باعث تمیزی و زیبایی هر محیطی هستند، زیرا که جمع آوری آشغال ها و زود تمیزکردن خانه در هر چندین ساعت، باعث می شود تا نظافت همواره ایجاد شود و روحیه انسان ها شاداب بماند.

از این رو باید مطابق با محیطی که در آن زندگی می کنیم، سطل زباله ای را انتخاب کنیم که دارای سایز مناسب بوده و درب آن نیز به راحتی باز و بسته شود. همچنین دارای درب مناسب بوده که بوی نامطبوع زباله ها از آن به بیرون درز نکند.

سطل زباله پلاستیکی

سطل زباله پلاستیکی همچون دیگر محصولات پلاستیکی توسط برندهای متفاوتی در بازار تولید می شود. یکی از این برندها، سطل زباله پلاستیکی سبلان می باشد.

سطل زباله پلاستیکی سبلان در انواع مدل پدال دار و درب ساده در بازار وجود دارد تا مناسب همه مشتریها با قدرت خرید متفاوت باشد. زیرا سطل زباله درب ساده بدون پدال، دارای قیمت ارزان تری است و فروش آن نیز بیشتر می باشد و برای محیطهایی کاری و اداری مناسب تر است.

کارخانه تولید سطل زباله پلاستیکی سبلان با به کارگیری انواع دستگاه های تزریق پلاستیک و قالب ها روز دنیا می کوشد سطل هایی با طرح شیک و کاربری راحت را برای مشتریان تولید کند که دارای رنگ های مناسب بوده و در دکوراسیون خانه زیبایی را به ارمغان بیاورند.

سطل زباله پلاستیکی پدال دار

یکی از مدل های جالب سطل زباله در بازار پلاسکو، سطل زباله پلاستیکی پدال دار می باشد. این سطل ها به دلیل نوع پدالی که دارند، باعث می شوند تا درب آنها به راحتی باز و بسته شود و نیازی نباشد تا خود را خم کنیم و درب را برداریم.

سطل زباله پلاستیکی

سطل زباله پلاستیکی پدال دار دارای درب محکم نیز می باشد تا هر بار که درب آن را باز می کنیم، دوباره به راحتی بسته شده و چفت شود و بوی بد از داخل سطل زباله به بیرون پخش نشود.

معمولا سطل زباله را درون کابینت آشپزخانه، و یا گوشه اتاق و یا گوشه سالن قرار می دهند تا بوی نامطبوع هر چند کم، در وسط محیط زندگی وجود نداشته باشد.

سطل زباله پلاستیکی خانگی

سطل زباله پلاستیکی دارای مدل های درب دار و پدالی در رنگ ها و طرح های متفاوتی می باشد که انواع آن دارای کاربرد خانگی می باشند و به بازار ارائه می شوند.

سطل زباله پلاستیکی سبلان که یکی از برندهای بسیار معروف در این حوزه است، دارای کیفیت و ماندگاری بسیار خوبی می باشد و توسط مشتریان در پلاسکو ها و مغازه های پلاستیک فروشی سطح شهرها و تهران، به خوبی خرید می شود.

سطل زباله پلاستیکی

سطل زباله باید دارای بدنه محکم بوده و در ساخت آن از مواد اولیه با کیفیت استفاده شده باشد تا در محیط خانه و به خصوص آشپزخانه که دارای رطوبت می باشد، ماندگاری کافی داشته باشد.

همچنین زمانی که کیسه آن پر از آشغال می شود، بدنه آن تحمل این وزن را داشته باشد و بعد از مدت کوتاهی دارای خمیدگی یا ترک خوردگی نشود.

سطل زباله پلاستیکی خانگی به عنوان یکی از مهمترین کالاها در هر آشپزخانه می باشد که فروش عمده آن توسط شرکت بازرگانی پاساک پلاست برای مشتریانی که انباردار و صاحب مغازه هستند و فروش خرده آن برای مشتریان خانگی، صورت می گیرد.

شما عزیزان می توانید با مسئول فروش شرکت کارخانه ارتباط برقرار کنید و کاتالوگ انواع این محصول به همراه قیمت آن را در سریع ترین زمان ممکن دریافت نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *