لگن پلاستیکی

از انواع لگن پلاستیکی کوچک و بزرگ می توان استفاده های بسیار مفیدی در آشپزخانه برای شستن سبزی و میوه ها، و در حمام برای شستن لباس ها و یا استحمام کودکان استفاده کرد و بهترین گزینه مناسب برای این منظور می باشند. این لگن ها معمولا به صورت گرد تولید می شوند.

انواع لگن پلاستیکی

لگن های پلاستیکی که به عنوان وان پلاستیکی نیز در بازار شناخته می شوند، دارای کاربردهای وسیعی در زندگی روزمره می باشند. این لگن ها دارای وزن سبکی هستند و جابجایی آنها بسیار راحت می باشد.

می توان از لگن پلاستیکی برای شستن انواع میوه ها، صیفی جات، سبزیجات در آشپزخانه استفاده کرد و با استفاده از یک توری پلاستیکی مخصوص که همراه این لگن ها عرضه می شود، آب کثیف را استخراج نمود.

همچنین برای شستن انواع لباس ها در تعداد کم که نمی خواهیم داخل ماشین لباسشویی بیاندازیم، می توان از یک لگن پلاستیکی کوچک در حمام استفاده کرد. این لگن ها آب همراه با مواد شوینده یا سرکه را به راحتی برای چندین ساعت در خود نگه می دارند تا لباس کثیف، به طور کلی پاک شود.

لگن پلاستیکی

از انواع لگن پلاستیکی که در بازار وجود دارد می توان به نوع گرد، مربعی، بیضی شکل و مستطیلی اشاره داشت.

این لگن ها دارای طرح های متفاوت بوده و در سایزهای کوچک، بزرگ و متوسط توسط تولیدکننده ها به بازار ارائه می شوند.

لگن پلاستیکی گرد

یکی از طرح های پر فروش لگن در بازار، لگن پلاستیکی گرد می باشد.

لگن پلاستیکی گرد در سایزهای متفاوتی به منظور کاربردهای مختلف، طراحی و تولید می شود که یکی از کابردهای اصلی آن برای استفاده در حمام می باشد.

لگن پلاستیکی

بسیاری از افراد که به یک جای جدید برای زندگی نقل مکان می کنند، سعی دارند تا از یک لگن پلاستیکی گرد برای راه انداختن کارهای جزئی، نظیر انتقال لباس ها و شستن میوه ها در آشپزخانه، استفاده کنند.

لگن پلاستیکی گرد دارای سایزهای متفاوت از ارتفاع ۱۵ سانتی متر تا ۱ متر در بازار وجود دارد که به نوع ارتفاع ۱ متری آن وان پلاستیکی گفته می شود که برای استحمام افراد بزرگسال استفاده می شود.

لگن پلاستیکی کوچک

لگن پلاستیکی کوچک دارای کاربردهای بسیاری در خانه می باشد. می توان از این لگن برای شستن سبزیجات، میوه ها، ظروف پلاستیکی و… در آشپزخانه استفاده کرد. همچنین در خانه برای شستن فرش و یا موکت نیز باید یک ظرف پر از آب داشته باشیم که لگن پلاستیکی کوچک همین ظرف مورد نظر می باشد.

لگن پلاستیکی

لگن پلاستیکی کوچک برای استحمام کودکان در حمام نیز مورد استفاده قرار می گیرد. این لگن ها دارای رنگ های شاد و روشن می باشد و مطابق با روحیات کودکان بوده و باعث می شود نسبت به حمام رفتن نیز مشتاق شوند.

لگن پلاستیکی

از انواع لگن پلاستیکی کوچک در نوع گرد و مربعی و مستطیلی می توان برای این منظور استفاده کرد و برای مدت طولانی کودکان می توانند در حمام آب بازی کنند.

لگن پلاستیکی آشپزخانه

لگن پلاستیکی آشپزخانه در سایزهای متفاوتی ارائه می شود که کاربری اصلی آن نیز برای شست و شو می باشد.

این لگن ها در برخی مواقع به عنوان یک ظرف داخل سینک قرار می گیرند تا به راحتی بتوان مواد صیفی جات و سبزیجات را در آن قرار داد و سنگینی آن را با دست تحمل نکنیم.

لگن پلاستیکی

انواع لگن پلاستیکی آشپزخانه را می توان از شرکت بازارگانی پاساک پلاست تهیه نمود.

خرید لگن پلاستیکی

برای خرید لگن پلاستیکی کوچک می توان با مسئول فروش شرکت کارخانه ارتباط برقرار کرد و قیمت ها را در اسرع وقت دریافت نمود.

امروزه خرید اینترنتی باعث شده تا افراد بتوانند به راحتی ارزان ترین و اصلی ترین تولید کننده یک کالا را در بازار پیدا کنند و به راحتی و با اطمینان و صرف کمترین وقت، خرید خود را درب منزل تحویل بگیرند.

شما عزیزان می توانید با مسئول فروش شرکت کارخانه ارتباط برقرار کنید و لیست آخرین محصولات و مشاوره لازم در مورد خرید خود را دریافت نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *