سطل زباله پلاستیکی

یکی از بهترین انواع سطل زباله در بازار لوازم خانگی، سطل زباله پلاستیکی پدال دار می باشد که باز و بسته کردن درب آن بسیار راحت است. این سطل ها مدل خانگی بوده و در سایز بزرگ و کوچک با قیمت مناسب به فروش می رسد.

سطل زباله پلاستیکی پدال دار

گالن پلاستیکی ۷۰ لیتری دارای وزن خیلی کمی هستند و در فضای مرطوب آشپزخانه، دچار زنگ زدگی یا خرابی نمی شوند. این سطل ها دارای تنوع مدل بیشتری بوده و نسبت به نوع فلزی زیباتر هستند.

سطل زباله پلاستیکی پدال دار که دارای پدالی در ته سطل می باشد، به منظور تسهیل در باز و بسته کردن درب سطل، طراحی شده و قیمت آن نیز بسیار مناسب می باشد.

سطل زباله پلاستیکی

این سطل به دلیل نوع پدالی که دارد، دیگر نیاز نیست که دست خود را به درب آن بزنیم و دست ما کثیف شود، بلکه کافیست با پای خود فشار اندکی روی پدال سطل بیاوریم و درب آن را باز کنیم.

سطل زباله پلاستیکی پدال دار دارای کیفیت بدنه خوب و رنگ بندی متنوع می باشد و مناسب بسیاری از آشپزخانه ها هست.

گالن پلاستیکی دست دوم در انواع سایزها به بازار ارائه می شوند و نوع بزرگ آن بیشتر برای مکان های عمومی مورد استفاده قرار می گیرد.

سطل زباله پلاستیکی سایز بزرگ

سطل زباله پلاستیکی سایز بزرگ معمولا دارای چرخ هایی در زیر سطل می باشد که به دلیل وزن سنگین سطل، باعث جابجایی راحت آن می شود.

سطل زباله پلاستیکی

سایز سطل زباله پلاستیکی از اهمیت بالایی برای مشتری برخوردار می باشد. برای کسانی که خانه دار هستند و صاحب یک آشپزخانه کوچک و نقلی می باشد، یک سطل زباله با سایز متوسط نیز کافی می باشد.

سطل زباله پلاستیکی

برای مکان های عمومی نظیر بیمارستان ها، رستوران ها، کتابخانه ها، کافه ها و… از سطل زباله پلاستیکی سایز بزرگ استفاده می شود که حجم بیشتری از آشغال را در خود جای می دهد.

سطل زباله ها دارای بدنه محکم هستند تا تحمل وزن زباله های سفت شده و خشک را در مدت ۲ یا ۳ روز داشته باشند. همچنین دارای دسته هایی کنار درب سطل هستند تا جابجایی و حمل و نقل آنها راحت باشد.

بسیاری از افرادی که به دنبال سطل زباله پلاستیکی چرخ دار در بازار می باشند، در واقع منظورشان سایز بزرگ این سطل ها بوده که قیمت آن نسبت به نوع فلزی که توسط ارگان های دولتی همچون فضای سبز استفاده می شود، قیمت ارزان تری دارد، در حالیکه همان کارایی را نیز خواهد داشت.

قیمت سطل زباله پلاستیکی

برای آگاهی از لیست قیمت سطل زباله پلاستیکی پدال دار و ساده به راحتی می توان با مسئول فروش این محصولات ارتباط برقرار کرد و از جزئیات آگاه شد.

امروزه سایت شرکت کارخانه با داشتن زیرساخت قوی در اینترنت، سعی دارد تا ارتباط مستقیم با مشتریان خود در سراسر کشور داشته باشد و به این صورت بتواند کاتالوگ آخرین و جدیدترین محصولات به همراه لیست قیمت روز را در اختیار آنان قرار دهد.

سطل زباله پلاستیکی

بسیاری از کسانی که دنبال قیمت سطل زباله پلاستیکی تحویل درب کارخانه هستند، انباردارها و صاحبان پلاسکو می باشند که در واقع به دنبال تولید کننده اصلی می باشند تا خالص ترین قیمت بازار را داشته باشند.

می کوشیم قیمت روز کارخانه را در اختیار شما مشتریان عمده قرار دهیم تا بتوانیم نقش مهمی در تجارت انواع محصولات پلاستیکی در کشور داشته باشیم.

با کارشناس و مشاور فروش ما ارتباط برقرار کنید و اطلاعات لازم در مورد انواع سطل زباله پلاستیکی در خرید عمده را دریافت نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *