سطل زباله پلاستیکی ساده

سطل زباله پلاستیکی نوع خانگی در انواع ساده و پدال دار در بازار وجود دارد. این سطل ها دارای سایزبندی و رنگ بندی متفاوت می باشند و برای کاربری های گوناگون در خانه و محیط کار به کار می روند و به راحتی می توان آنها را با قیمت ارزان از تولید کننده خرید کرد.

انواع سطل زباله پلاستیکی ساده

از انواع سطل زباله پلاستیکی ساده می توان به نوع درب دار و پدال دار اشاره کرد. همان طور که از نامشان پیداست، نوع پدال دار دارای پدالی در پایین سطل می باشد که به راحتی با فشار دادن آن توسط پا می توان درب سطل را باز کرد و نیازی نیست که با دست درب را برداریم. اما در نوع ساده باید با دست درب سطل را برداریم و سپس آشغال را درون آن بریزیم.

سطل زباله پلاستیکی ساده

سطل زباله پلاستیکی ساده در رنگ های متفاوت تولید می شود و طرح بدنه آن نیز متفاوت می باشد. این سطل ها دارای سایزبندی ارتفاع از ۲۵ سانتی متر تا ارتفاع ۱۵۰ سانتی متر می باشند. طرح این سطل ها نیز در دو نوع گرد و مربعی می باشد و معمولا نوع مربعی سایز بزرگ بوده و برای مکان های عمومی چون بیمارستان ها، پارک ها، رستوران ها، هتل ها و… به کار می رود.

سطل زباله پلاستیکی ساده

قیمت سطل زباله خانگی در بازار

سطل زباله پلاستیکی ساده

قیمت سطل زباله پلاستیکی ساده را می توان در کمترین زمان ممکن از مسئول فروش شرکت کارخانه جویا شد.

سطل زباله پلاستیکی با درب ساده دارای قیمت ارزان تری نسبت به نوع پدال دار می باشد. این سطل ها در طرح بدنه ساده از مواد اولیه درجه دو و در نوع شیک و مدرن از مواد اولیه پلاستیکی درجه یک ساخته می شوند و از این رو دارای قیمت بالاتری می باشند. طبیعتا قیمت بالاتر به معنای ماندگاری بهتر و طول عمر بیشتر می باشد.

سطل زباله پلاستیکی خانگی معمولا در ارتفاع متوسط ۵۰ سانتی متر برای کابینت های متوسط و ارتفاع حدودی ۳۵ سانتی متر برای کابینت های کوچک در آشپزخانه به کار می رود. این سطل ها در بازار دارای تنوع بسیار بالایی می باشند. شرکت کارخانه با ارائه لیست قیمت و کاتالوگ انواع محصولات پلاستیکی به مشتری، سعی دارد تا اطلاعات کاملی را به مشتری عرضه کند. همچنین از طریق سایت فروش و فروشگاه اینترنتی می کوشد با مشتریان خود ارتباط مستقیم داشته باشد تا بتواند قیمت ارزان و مقرون به صرفه را به همه مشتریان در سراسر کشور عرضه کند.

شما عزیزان می توانید از طریق شماره تلفن مسئول فروش و یا راه های ارتباطی واتساپ و تلگرام و… در کمترین زمان ممکن ارتباط برقرار کنید و قیمت مناسب را دریافت نمایید و خرید خود را به راحتی انجام دهید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *