سطل زباله پلاستیکی ارزان

سطل زباله پلاستیکی ارزان قیمت به عنوان یک کالای ضروری و اساسی در هر محیطی لازم است. این سطل ها دارای وزن سبک و رنگ های متنوع بوده و توسط شرکت کارخانه به فروش می رسند.

انواع سطل زباله پلاستیکی ارزان

بسیاری از افراد ممکن است از سطل زباله پلاستیکی با کاربری تزئینی در خانه یا محیط کار استفاده کنند. اما در سالهای اخیر سطل زباله پلاستیکی به عنوان یکی از پر فروش ترین گزینه ها برای جمع آوری زباله ها در محیط های خانگی و اداری می باشد.

سطل زباله پلاستیکی ارزان

سطل زباله پلاستیکی دارای مدل بزرگ چرخ دار برای محیط های بزرگ چون بیمارستان ها و ادارات، و دارای مدل کوچک و متوسط پدال دار برای محیط های کوچک چون خانه ها و آپارتمان ها می باشد.

سطل زباله پلاستیکی ارزان

این سطل ها همچنین دارای مدل کوچک برای اتاق خواب نیز هستند.

سطل زباله پلاستیکی ارزان

سطل زباله پلاستیکی ارزان قیمت ترین مدل سطل زباله در بازار می باشد، به همین دلیل نیز مخاطب بیشتری در بازار دارد. به راحتی می توان با قرار دادن یک پلاستیک زباله در آنها به گونه ای که دهنه پلاستیک از سطل بیرون باشد، از افتادن آشغال به داخل سطل و بو گرفتن در مدت زمان کوتاه، جلوگیری کرد. همچنین این سطل ها در نوع پدال دار، بسیار بهتر از نوع ساده هستند و به راحتی بدون اینکه دست کثیف شود، با فشار دادن پدال می توان زباله را در داخل آنها انداخت.

سطل زباله پلاستیکی ارزان

فروش سطل زباله پلاستیکی ارزان قیمت

فروش سطل زباله پلاستیکی ارزان با قیمت کارخانه صورت می گیرد. از این رو همه افراد می توانند از طریق ارتباط با مسئول فروش، به هر تعدادی که نیاز داشته باشند، سطل زباله پلاستیکی مورد نظر خود را سفارش دهند.

سطل زباله دارای تنوع مدل درب ساده، درب پدالی، سایزهای بزرگ و کوچک و رنگ های متفاوت می باشد که همین امر باعث شده برای بسیاری از محیط ها مورد استفاده قرار گیرد و مشتریان زیادی داشته باشد. این سطل ها به دلیل اینکه جابجایی راحتی دارند، در محیط های عمومی چون بیمارستان ها که تعویض پلاستیک زباله زیاد انجام می شود، مورد استفاده قرار می گیرند.

سطل زباله پلاستیکی ارزان

فروش این سطل ها نیز به صورت عمده توسط انبارهای پخش در تهران، و به صورت خرد توسط مغازه های محصولات پلاستیکی و یا همان پلاسکوها، در سطح شهر صورت می پذیرد.

امروزه به دلیل گسترش اینترنت در بازار، شرکت کارخانه با داشتن سایت و زیرساخت مجازی، می کوشد ارتباط مستقیم با مشتریان خود داشته باشد تا بتواند محصولاتی که خیلی ممکن است به چشم نیایند و اما خیلی ضروری هستند، همچون سطل زباله پلاستیکی ارزان را در انواع مدل ها به مشتریان عرضه کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *