دراور پلاستیکی

دراور پلاستیکی به عنوان گزینه ای سبک وزن برای نظم دادن به وسایل و لباس ها در خانه می باشد. برای اطلاع از قیمت دراور پلاستیکی کشویی برند ناصر با تعداد طبقات متفاوت، کافیست با مسئول فروش شرکت ارتباط برقرار کنید.

چرا باید دراور پلاستیکی انتخاب کنیم؟

همیشه از دراور پلاستیکی به عنوان یکی از مهمترین وسایل برای نظم دادن به اتاق خواب و منزل استفاده می شود. عوامل زیادی در انتخاب مشتری تاثیر گذار هست که رنگ و مدل دراور از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

قیمت دراور پلاستیکی

دراور پلاستیکی دارای تنوع طرح و رنگ بسیار زیادی نسبت به نوع چوبی یا فلزی می باشند و از این رو دکوراسیون قشنگ تری را با آنها می توان در خانه به وجود آورد. همچنین مدل های آن نیز بسیار متفاوت می باشد و برای کاربری اداری و رسمی نیز تولید شده و به فروش می رسد.

قیمت دراور پلاستیکی

دراور پلاستیکی طرح چوب به عنوان یکی از مدل های محبوب و پر فروش شناخته می شود و قیمت بسیار مناسبی نسبت به نوع چوبی دارد. چون جنس این دراورها از پلاستیک می باشد، سبک وزن بوده و دارای جابجایی راحت می باشد. از این رو می بینیم که دراور پلاستیکی به عنوان یکی از دراورهای پر فروش در بازار شناخته می شود.

آیا دراور پلاستیکی کشویی از کیفیت برخوردار است؟

همه محصولات پلاستیکی از مواد اولیه پلیمری ساخته می شوند. این مواد پلیمری یا پلی اتیلن، و یا پلی پروپیلن می باشند.

قیمت دراور پلاستیکی

این مواد ابتدا به صورت دانه های ریز گرانولی در می آیند و سپس در دستگاهی به نام دستگاه تزریق پلاستیک قرار می گیرند تا تحت حرارت به محصول پلاستیکی مورد نظر تبدیل شوند. سپس با بیرون آمدن از دستگاه بلافاصله سرد و سفت می شوند. این مواد پلیمری اگر از کیفیت بالا برخوردار باشند، محصول پلاستیکی نهایی نیز دارای کیفیت و دوام بالاتری خواهد بود.

محصولات پلاستیکی پر فروش در بازار که بیشتر تولید کننده ها اقدام به طراحی و تولید آن می کنند عبارتند از: میز و صندلی، دراور، فایل، سطل زباله، گلدان پلاستیکی و دیگر ظروف آشپزخانه پلاستیکی که در انواع سایزها ارائه می شوند.

قیمت دراور پلاستیکی

دراور پلاستیکی کشویی از اهمیت بالایی در بازار پلاستیک برخودار می باشد، زیرا به عنوان کالایی ضروری برای خانه به حساب می آید. این دراورها با استفاده از مواد اولیه با کیفیت ساخته می شوند و مقاومت سطح آنها کاملا متناسب با کشوی پر شده از وسیله و لباس می باشد. همچنین به دلیل اینکه کشوها دارای ترمز و ریل گذاری فلزی مناسب می باشند، بعد از مدت کوتاهی دچار مشکل نمی شوند و روان باز و بسته می شوند.

برند ناصر پلاستیکی چگونه دراور با کیفیت تولید می کند؟

زمانی یک برند در حوزه تولید محصولات پلاستیکی به موفقیت می رسد که نیاز و قدرت خرید مشتری خود را به خوبی شناخته باشد.

دراور پلاستیکی

برند ناصر پلاستیک به عنوان مجموعه ای که سالها تحقیق و تجربه در حوزه شناخت نیاز مشتری و تولید کالا مطابق با تقاضای بازار پلاستیک کشور دارد، می کوشد پویایی بازار و خرید و فروش محصولات پلاستیکی را با توجه به افزایش قیمت آن در بازار حفظ کند.

این شرکت همواره کالاهای با کیفیت با استفاده از مواد گرانولی درجه یک تولید کرده و با توجه به اینکه قیمت آن در برخی کالاها نیز ممکن است بالاتر باشد، با توجه به کیفیت بالا و رضایتی که مشتریان داشته اند، همواره فروش خوبی را در بازار خود تجربه کرده است.

در مورد دراور پلاستیکی کشویی نیز که به عنوان یکی از کالاهای ضروری در این بازار شناخته می شود، با تولید انواع دراورهای ۲ تا ۶ کشویی در سایزهای کوچک، متوسط و بزرگ، و در رنگ های پاستیلی، آبی، کرم رنگ، سفید و… سعی کرده تا تنوع خوبی از این محصول را در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

قیمت دراور پلاستیکی

قیمت دراور پلاستیکی را از کجا بدانیم؟

قیمت دراور پلاستیکی را به راحتی می توان از طریق ارتباط با مسئول فروش شرکت کارخانه جویا شد.

کافیست با مسئول فروش از طریق پیام رسان واتساپ، تلگرام، ایمیل، پیامک و یا تماس تلفنی ارتباط برقرار کنید و مشاوره لازم در مورد کیفیت و قیمت دراور پلاستیکی مورد نظر خود و نحوه ثبت سفارش و صدور فاکتور را جویا شوید.

خرید انواع محصولات پلاستیکی چگونه انجام می شود؟

خرید انواع محصولات پلاستیکی را به راحتی می توان از شرکت کارخانه انجام داد. این محصولات شامل انواع دراورها، فایل ها، گلدان، میز و صندلی، لوازم آشپزخانه و… در مدل ها و سایزها و رنگ های متفاوت می باشند و به راحتی می توان کاتالوگ آن را دریافت نمود و با توجه به بودجه مالی که برای این کار در نظر گرفته شده، خرید مناسب را انجام داد.

فروش عمده و خرده به صورت اینترنتی امکان پذیر است؟

امروزه با توجه به ایجاد انواع فروشگاه های اینترنتی در فضای مجازی، مشتریها به راحتی می توانند انواع کالاهای مورد نظر خود را به همراه قیمت در اسرع وقت مشاهده کنند و انتخاب خود را انجام دهند. از این رو شرکت کارخانه نیز با داشتن سایت و فروشگاه اینترنتی می کوشد ارتباط بهینه با مشتریها داشته باشد تا خرید و فروش عمده و خرده برای همه عزیزان به راحتی اتفاق بیافتد. از طریق ارتباط با مسئول فروش و تعداد و قیمت دراور پلاستیکی مورد نظر خود با توجه به محل شما و استعلام قیمت باربری، می توانید خرید مقرون به صرفه را به صورت اینترنتی و کاملا مطمئن انجام دهید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *