دراور پلاستیکی کوچک

با آگاهی از قیمت دراور پلاستیکی کوچک در انواع مدل های کشودار از ۲ کشویی تا ۷ کشویی، می توان یک وسیله خوب برای جادادن و منظم کردن وسایل در خانه یا محل کار خریداری کرد. شرکت دل آسا به عنوان یک برند شناخته شده در بازار پلاستیک، آماده فروش انواع مدل های این محصول به صورت حضوری یا اینترنتی در تهران می باشد.

در وب سایت ما و به کمک مشاورین (بشتر بخوانید ،بهتر بدانید تا با دانش تجارت کنید ) : محصولات پلاستیکی مرسی

دراور پلاستیکی کشودار

دراورها و فایل ها با جنس های متفاوتی در بازار وجود دارند. از جمله فلزی، چوبی و پلاستیکی.

دراور پلاستیکی کوچک

هر کدام از این دراورها دارای کاربری مخصوص به خود می باشند. مثلا دراور چوبی بیشتر برای داخل خانه و محیط شخصی به کار برده می شود. دراور فلزی بیشتر برای اداره ها و محیط های رسمی و اداری می باشد. هر کدام دارای انواع سه کشویی تا هفت کشویی، در عرض و پهنای متفاوت طراحی و تولید می شوند. برخی افراد این دراورها را در کنج آشپزخانه برای نگهداری وسایل و نظم دادن محیط استفاده می کنند.

دراور پلاستیکی کوچک

برخی از این دراورها در محیط کارگاهی یا صنعتی برای نگهداری ابزارآلات و دسته بندی آن استفاده می کنند. به طور کلی دراورها دارای کاربری بسیار زیادی می باشند.

دراور پلاستیکی کوچک

امروزه افراد دنبال نوعی از فایل و دراور هستند که هم سبک وزن باشد تا به راحتی بتوانند آنرا جابجا کنند، و هم این که بادوام و باکیفیت باشد تا ماندگاری بالایی داشته باشد. مزیت هایی که در دراور پلاستیکی به خوبی دیده می شود.

مشاوران ما در زمینه تجارت محصولات پلاستیکی همارا به صورت آنلاین برای دانش و پاسخ در مسیر تجارت به شما از طریق وب سایت در خدمت شما هسستند.

دراور پلاستیکی کشودار به عنوان یک گزینه خوب برای جادان انواع وسایل از قبیل لباس ها، ابزارآلات آشپزخانه، پلاستیک های زباله، لوازم آرایشی بهداشتی، ظروف غذاخوری و… می باشد. البته مدل های دراور پلاستیکی کشودار از ۲ کشویی تا ۷ کشویی با پهنای متفاوت در محیط های متفاوت مورد استفاده قرار می گیرد.

در مکان هایی با وسعت کم مثل آشپزخانه های آپارتمان های نقلی، اتاق های نگهبانی و کانکس ها از دراور پلاستیکی کشودار کوچک با تعداد ۲ تا ۴ کشو استفاده می شود. اما در محیط هایی که خیلی وسعت اهمیت ندارد، از دراور پلاستیکی کشودار با تعداد ۵ تا ۷ کشو استفاده می شود تا بتوان وسایل بیشتری را در آن جا داد و محیط را منظم تر نمود.

دراور پلاستیکی دل آسا

دراور پلاستیکی دارای مزیت های بسیار زیادی نسبت به نوع فلزی و چوبی می باشد. البته این مطلب به این معنی نیست که بهتر از نوع چوبی یا فلزی می باشد، بلکه به این معنی است که در تولیدات جدید، دارای مقاومت نوع فلزی و زیبایی نوع چوبی نیز می باشد.

دراور پلاستیکی کوچک

دراورهای پلاستیکی با برندهای متفاوتی در بازار شناخته شده اند از جمله:

تولید کننده های محصولات پلاستیکی در رقابت برای فروش بیشتر و جذب مشتری، می کوشند از مواد اولیه با کیفیت استفاده کنند تا بتوانند محصولاتی با طول عمر بالا ارائه دهند. در مورد دراور پلاستیکی، مقاومت کشوها پس از طولانی مدت در باز و بسته کردن، مقاومت بدنه دراور در محیط های مرطوب چون آشپزخانه و حمام، رنگ و طرح بدنه دراور، عواملی هستند که از اهمیت بالایی برای جذب مشتری برخوردار می باشد. از این رو تولیدکنندگان می کوشند با در نظر گرفتن محصولات رقبای خارجی و تغییر سلیقه مشتریان، محصولاتی به روز و مقاوم را ارئه دهند تا بتوانند مشتریان پایدار داشته باشند.

یکی از تولید کنندگانی که در عرصه دراور پلاستیکی بسیار موفق عمل نموده است، برند دراور پلاستیکی دل آسا می باشد. شما تقریبا در هر شهری که هستید، اگر وارد که مغازه فروش لوازم پلاستیکی یا پلاسکو شوید، دراور پلاستیکی دل آسا را به احتمال خیلی زیاد خواهید دید. این برند با ارائه جنس مطلوب و قیمت ارزان توانسته بخش زیادی از مشتریان این بازار را برای خود به دست آورد.

دراور پلاستیکی دل آسا دارای انواع رنگ های سفید، آبی، قرمز، سبز، بنفش، صورتی، نیلی، نسکافه ای و… می باشد. البته حاشیه دراور دارای رنگ متفاوت می باشد، زیرا دراور یکدست خیلی زیبا به نظر نمی آید.

دراور پلاستیکی کوچک

دراور پلاستیکی دل آسا دارای مدل های سه کشویی الی هفت کشویی می باشد و در اندازه های کوچک، بزرگ و متوسط تولید شده و به فروش می رسد.

قیمت دراور پلاستیکی کوچک

دراور پلاستیکی کوچک به دراورهای دو کشویی و سه کشویی گفته می شود که در برخی مواقع به عنوان دراور پلاستیکی رومیزی برای اداره و دفتر کار نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

دراور پلاستیکی کوچک

دراور پلاستیکی کوچک دارای سایز زیر می باشد:

  • طول ۲۶ عرض ۱۹ ارتفاع ۱۸
  • طول ۲۶ عرض ۱۹ ارتفاع ۲۶
  • طول ۲۶ عرض ۱۹ ارتفاع ۳۵
  • طول ۲۶ عرض ۱۹ ارتفاع ۴۲

البته این دراورها در هر تولیدی و کارخانه ای، ممکن است با کشوهایی با طول و عرض متفاوت تولید شوند، ولی در هر قالب تولیدی، معمولا طول و عرض یکی بوده، و ارتفاع تغییر می کند.

به طور کلی دراور پلاستیکی کوچک دارای طول و عرض ۲۵ تا ۲۰ می باشد و ارتفاع نیز بستگی به تعداد کشوی دراور دارد.

قیمت دراور پلاستیکی کوچک به وزن آن و نوع مواد اولیه به کار رفته در تولید آن بستگی دارد. بسیاری از افراد به دنبال ارزان تری قیمت می باشند و کیفیت را در نظر نمی گیرند، در حالیکه این ضرر می باشد. زیرا بعد از مدت کوتاهی کشوهای دراور ممکن است خیلی روان باز و بسته نشود، و یا اینکه از قسمت های زیرین دچار شکستگی شود. همچنین ممکن است دچار ترک خوردگی سریع بعد از جابجایی نیز شود.

از این رو زمانی که به دنبال قیمت دراور پلاستیکی کوچک هستیم، باید برند و تولیدکننده آن را نیز در نظر گرفته باشیم. باید کیفیت را اولویت قرار داد تا بعد از مدت کوتاهی از خرید یک دراور پلاستیکی ارزان قیمت، دراور بعدی را مجبور نباشیم بخریم و اینگونه ضرر کنیم. بلکه همان اول یک دراور پلاستیکی با کیفیت بخریم که چندین سال بدون مشکل عمر داشته باشد.

خرید دراور پلاستیکی

قیمت دراور پلاستیکی کوچک را می توان از طریق ارتباط با مسئول فروش دریافت کرد و مناسب ترین گزینه که مطابق با بودجه مالی ما می باشد را انتخاب کنیم.

زمانی که مشتری به دنبال خرید ارزان قیمت می باشد، نباید کیفیت را از خاطر ببرد. ممکن است یک برند نسبت به دیگری قیمت خیلی ارزان تری داشته باشد، ولی کیفیت کار آن پایین باشد.

در مورد قیمت دراور پلاستیکی کوچک این مسئله از اهمیت بیشتری برخوردار می باشد، زیرا در بیشتر موارد این دراورها در معرض رطوبت یا حرارت ممکن است باشند، و از این رو باید از مواد پلیمری درجه یک ساخته شده باشند تا ماندگاری و مقاومت از خود نشان دهند.

همچنین شاهد آن هستیم که بعضی از دراورهای پلاستیکی کوچک (به دلیل سایز و نوع کاربری که دارند و زیاد کشوهای آنها باز و بسته می شود) دیگر به راحتی کشوهای آن ها باز و بسته نمی شود. تولید کننده برای این مسئله نیز باید به خوبی تدبیرهای لازم را در نظر بگیرد تا کشوها برای مدت طولانی حالت روان بودن خود را در باز و بسته کردن حفظ کنند.

شما می توانید برای اطلاع از مشخصات ابعاد، مدلها و رنگ انواع دراور پلاستیکی، با مسئول فروش از طریق راه های ارتباطی زیر ارتباط برقرار کنید و قبل از خرید دراور پلاستیکی، مشاوره لازم را دریافت نمایید.

زمانی که مشتری تصمیم به خرید دراور پلاستیکی درانواع سایزهای بزرگ و کوچک، و مدل ها و برندهای متفاوت دارد، ممکن است در آغاز کمی سردرگم شود، زیرا تنوع در این محصول بالاست. به همین دلیل مشاوره با مسئول فروش می تواند به عنوان راهی آسان برای خریدی ارزان قیمت و با کیفیت در نظر گرفته شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *