دراور پلاستیکی

فایل پلاستیکی سفید را در انواع مدل های اداری و خانگی در سایز بزرگ و کوچک می توانید از نمایندگی اینترنتی ناصر پلاستیک به راحتی تهیه کنید.

انواع فایل پلاستیکی سفید

فایل و دراور پلاستیکی به عنوان یکی از پر فروش ترین انواع فایل ها در بازار پلاستیک می باشند. این فایل ها دارای وزن سبک و تنوع طرح و رنگ بالایی هستند و مناسب همه دکوراسیون ها می باشند. فایل پلاستیکی سفید به عنوان یکی از رنگ های پر فروش در بازار می باشد. این فایل دارای کشوهای روان بوده و این کشوها دارای ترمز می باشند و در طولانی مدت حالت روان بودن خود را حفظ می کنند.

فایل پلاستیکی سفید در انواع برندهای تولیدات محصولات پلاستیکی از جمله لیمون، ناصر پلاستیک، طلوع پلاستیک، صنعت، زیباسازان و… در بازار پلاسکو وجود دارد. این فایل ها دارای تنوع مدل از دو کشویی تا هفت کشویی می باشند و مناسب همه مکان های اداری، رسمی، خانه، محیط صنعتی و کارگاهی و… می باشند.

خرید فایل پلاستیکی بزرگ مدل ناصر

فایل پلاستیکی سفید مدل ناصر پلاستیک دارای بیشترین تنوع مدل در بازار می باشد.

امروز شرکت ناصر پلاستیک با داشتن نمایندگی اینترنتی می کوشد همه محصولات پلاستیکی خود را در بازار به صورت گسترده معرفی کند. از محصولات ناصر پلاستیک می توان به میز و صندلی، فایل و دراور، سطل زباله، ظروف آشپزخانه، جاکفشی و… اشاره داشت.

سایز فایل پلاستیکی از اهمیت بالایی برای مشتریان برخوردار می باشد. این فایل ها از ارتفاع ۲۰ سانتی متر تا ارتفاع ۸۵ سانتی متر متغیر می باشند. ابعاد طول و عرض هر کشو نیز در لبه بیرونی حساب شده و معمولا زمانی که مشتری قصد دارد این فایل ها را در گوشه یا کنار آشپزخانه قرار دهد و محدودیت جا دارد، باید سایز دقیق را از مسئول فروش بپرسد.

دراور پلاستیکی

فایل پلاستیکی ناصر به عنوان برندی شناخته شده در بازار می باشد که بیشترین تنوع سایز را دارد و مدل بزرگ آن برای نگهداری انواع لباس ها و وسایل خانه به کار می رود.

در محیط های صنعتی نیز از فایل پلاستیکی سفید بزرگ برای نگهدای وسایلی چون پیچ گوشتی، آچار، چهارسو، دریل، مته و به طور کلی ابزارآلات صنعتی استفاده می شود. این فایل ها به دلیل اینکه از مواد پلیمری درجه یک ساخته می شوند، دارای مقاومت و تحمل وزن بالایی می باشند و در برابر رطوبت و برودت نیز ماندگاری بالایی دارند.

می توانید از طریق ارتباط با مسئول فروش از کاتالوگ جدیدترین محصولات ناصر پلاستیک به همراه لیست قیمت روز آن بهره مند شوید و انتخاب درستی در خرید فایل پلاستیکی داشته باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *