میز پلاستیکی حیاط

خیلی از افراد تمایل دارند تا یک میز پلاستیکی معمولی ۴ یا ۶ نفره با انواع صندلی پلاستیکی ارزان قیمت را برای ایجاد یک فضای نشستن ساده در خانه یا محل کار خریداری کنند.

انواع میز و صندلی در بازار

زمانی که فرد تصمیم می گیرد که میز و صندلی برای خود انتخاب کند، با انواع جنس های فلزی، چوبی، شیشه ای و پلاستیکی مواجه می شود. هر کدام از این جنس ها دارای کاربری مخصوص به خود می باشند.

جنس چوبی معمولا مدل شیک دارد و برای کاربری تزئینی در دکوراسیون های مجلل لابی و پذیرایی به کار می رود. جنس شیشه ای نیز به دلیل ظرافتی که دارد، معمولا به عنوان میز عسلی جلوی مبل به کار می رود. جنس فلزی نیز به دلیل زنگ زدگی در برابر رطوبت، باید در محیط های خاصی گذاشته شود.

میز پلاستیکی حیاط

جنس پلاستیکی به دلیل سبک وزن بودن و جابجایی راحت، مقاومت در برابر رطوبت و عدم زنگ زدگی، ماندگاری در آفتاب، تنوع طرح و مدل، با بیشترین استقبال از سوی مشتریان همراه است و به همراه صندلی های پلاستیکی، یک دکور ساده و معمولی و در عین حال ارزان قیمت را در منزل به وجود می آورد.

تمایل به میز پلاستیکی معمولی

میز پلاستیکی معمولی به عنوان یکی از ارزان ترین گزینه ها برای ایجاد یک جای نشستن ساده در محل کار و خانه به کار می رود.

در واقع زمانی که مشتری به دنبال میز پلاستیکی معمولی می گردد، ممکن است منظورش همه مدل های مستطیلی، مربعی و گرد باشد، و تنها مسئله ای که برایش اهمیت داشته باشد، ساده بودن و تمام پلاستیکی بودن میز باشد، تا ارزان ترین قیمت را نیز داشته باشد. زیرا بعضی از میزهای پلاستیکی که دارای طرح حصیری یا پایه های فلزی می باشند، نسبت به نوع تمام ساده، قیمت بالاتری دارند.

میز پلاستیکی معمولی مدل گرد دارای قطر حدودا ۸۳ و ارتفاع ۷۳ سانتی متر می باشد.

میز پلاستیکی حیاط

میز پلاستیکی مربعی ساده دارای طول و عرض ۸۰*۸۰ و ارتفاع ۷۳ سانتی متر می باشد.

میز پلاستیکی حیاط

میز مستطیلی یا بیضی نیز دارای طول و عرض ۱۳۰*۸۰ و ارتفاع ۷۳ سانتی متر می باشد.

میز و صندلی پلاستیکی تاشو

البته همه این مدل های میز پلاستیکی معمولی که ذکر شد، در بیشتر موارد دارای یک سایز بزرگتر یا کوچکتر نیز می باشند و کاربری ۴ و ۶ و ۸ نفره نیز دارند.

انواع مدل میز ۴ و ۶ نفره

میز پلاستیکی معمولی در انواع کاربری ۴ و ۶ نفره، بیشترین فروش را در بازار دارد.

میز پلاستیکی ۴ نفره معمولا نوع مربعی یا گرد می باشد که برای جاهایی با فضای کم به کار می رود. کافه ها، رستوران ها، لابی مکان های تفریحی و… از جمله جاهایی است که میز پلاستیکی ۴ نفره در آنها کاربرد خوبی دارد.

میز پلاستیکی ۶ نفره نیز معمولا مدل مستطیلی یا بیضی شکل دارد و در بیشتر موارد تا ۸ صندلی را نیز به راحتی در اطراف آن می توان قرار داد. البته استاندارد آن ۶ صندلی می باشد تا ۶ نفر به راحتی و با فاصله کنار هم قرار گیرند.

میز و صندلی پلاستیکی تاشو

این میزها زمانی که دارای طرح ساده بدون برجستگی در سطح باشند، به عنوان میز پلاستیکی معمولی در بازار شناخته شده و به طور کلی نیز هدف مشتری از معمولی بودن یک جنس، قیمت ارزان آن می باشد.

خرید میز با قیمت ارزان کارخانه

انواع میز پلاستیکی را می توان به صورت اینترنتی از شرکت کارخانه تهیه کرد.

خرید میز پلاستیکی به صورت اینترنتی، باعث کاهش هزینه و زمان مشتری می شود. به طور کلی اینترنت باعث شده مشتریان ابتدا با جستجویی سریع و ساده، قیمت و مشخصات کالای مورد نظر خود را پیدا کنند تا بتوانند منبع اصلی فروش و ارزان ترین قیمت بازار را پیدا کنند. شرکت کارخانه با داشتن سایت و نمایندگی فروش اینترنتی انواع محصولات پلاستیکی، می کوشد تا ارتباط مستقیم با مشتریان داشته باشد تا لیست جدیدترین محصولات و قیمت روز آنها را در اختیار مشتریان قرار دهد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *